Takže hlásím, že jako zakladatel vlákna jsem včera dospěl ke konečnému řešení klaksonové otázky - za spolupráci děkuji Marianovi a za dobré rady Corymu.
Moje řešení je na bytelném kusu železa vycházející ze stejného místa jako u CS fouska, ale tak, aby byly šneky horizontálně. To narazilo na problém blízkosti hadice od chlazení (spodní), částečné řešení je sklopení klaksonů dolů (nevýhodou je téměř neznatelné snížení hlasitosti) ale zejména Corym doporučené odizolování hadicí aby se po 100 000 km neprošoupala. V oblíbených instalatérských potřebách jsem za cenu nepřesahující 1€ obdržel dvoumetrovou izolaci na trubky průměrem vyhovující, takže jsem ji nadvakrát rozšířil aby byla fakt tlustá, obě vrstvy propojil oboustrannou lepící páskou, po padesáté vyndal glušítěl filtrboxa
a nainstaloval přes zadní hranu nového držáku klaksonů. Aby nevznikal zbytečný odpor při nepředpisových rychlostech, vepředu jsem oba konce umravnil opět osvědčenou páskou. Troubí to jako sedma, pojistky to nepálí a hadici to neprodře.
Cíle bylo dosaženo,