V neděli tomu byly 4 roky co jsem stroj pořídil. Grantička dostala letního obutí zejména proto, aby zhasla ta přiblblá kontrolka tlaku pneumatik. U této příležitosti jsem nuloval počítadla a vyhodnotil tak zimní "provoz". Nacouralo se 1270 kilometrů zejména v městském provozu, namotalo se 28:40 motohodin, spálilo 88,7 litrů paliva s průměrnou rychlostií 44 km/hod a spotřebou 6,9/100. Na odometru bylo 23875 kilometru. Laďuša s rikšou by se hodil
.
Dnes jsem povoz přistavil k měření emisí a technické kontrole s výsledkem takovým, že vozidlo je na další dva roky způsobilé k provozu. V nynější smutné době došlo jen na poznámku zda nemám obavu, že mi to někdo v protiruském hněvu rozmlátí a od kolemjdoucího technika v žertu míněná rejpavá poznámka, že by se patřilo mne s tím vyrazit. Shodli jsme se na tom, že auto za nynější situaci nemůže. Kolonky závad A, B a C měly nulu. Nicméně je tam nepatrná ovalita bubnů kdy se dá očekávat progres, sbíhavost předních kol je na horní hranici a došlo k poštelování světel neb z fabriky byly nastavené příliš nízko. Největší obavy jsem měl z ručky, ale mile mne překvapila.
Komické bylo, když jsem hodinu před termínem TK naznal, že bych měl zkontrolovat vnější osvětlení. Vše ok, až na nesvítící zadní mlhovky. V panice jsem nahlížel do lamp kde svítily dvě žárovky koncových světel
. Už jsem začal vytvářet konstrukty, že odešla "řídící jednotka komfortu"
. Šlo ovšem o optický klam neb po pohledu na patice zevnitř kufru se počet žárovek redukoval na polovinu a dokonce jsem žárovky mlhovek nenašel vůbec
. Nicméně zapnul jsem poslední mozkovou buňku a po čtyřech letech vlastnictví vozu jsem zjistil, že ta "odrazka" na spodku zadního nárazníku není čtvrté brzdové světlo, ale ledková mlhovka
.