Mal som zlé tušenie, keď to vypadlo volal som narýchlo s bratom nech pozisťuje o možnom spínači všetko, dozvedel sa, že najpravdepodobnejšie to bude brzdový spínač ktorý odchádza a ktorý dodávajú Francúzi pre EU trhy No kurvítko, s týmto majú problémi aj ich vozidlá, možno sa toho chceli zbaviť a tak to "darovali" ruskému výrobcovi. Spínač je od Renaultu bohužiaľ. Renault (047) 8200168238--B 6 275V CP-100 BITRÓN
Keď som to už teda počas sviatkov začal rozoberať a brat ako skúsený elektrikár to otvoril čakalo nás ďalšie nemilé prekvapenie, už v Galante to technik spomenul, napálené kontakty. Ako sa vyjadril brat tak tenké obyčajné medené kontakty ktoré zoxidujú a odtlačené dávajú iskru ešte nevidel, napaľujú sa tam a čierne bodky na ich koncoch sú nevodivé a špinavé, spínač je inak celkom jednoduchý žiadna elektronika - jedna pružinka 2x malé tenké pliešky s kontaktom, jedna výsuvná žaba na stlačenie pedálu.. človek by povedal že sa tam nemá čo pokaziť, ale ako dodal, kurvítko to vzdalo skôr lebo sú extrémne odfláknuté, napadla ma testovacia sklenená vytrína s ikea sedačkou ktorú stláča stroj na počet sedení..
Chcelo by to lepší - japonský? spínač s hrubšími cestami najlepšie ošetrenými postriebrením alebo niečimm podobným rovnako by som predpokladal že pre možnosť zatečenia a vlhkosti by mal byť spínač izolovaný a utesnený ale už veľa mudrujem. Inak dočítal som sa keď som hľadal po nete že spínačov je viacero druhov minimálne sú tri! Aby to kurvítko nebolo tak ľahké vymeniť že. V tom sa Francúzi ktorý pchajú do Lady palce vyžívajú.