První Granty v ČR

Moderátor: Moderátoři

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » ned pro 04, 2016 12:35

Aha, chápal jsem to jako kritiku na ojetiny, no ale i v tomhle významu je to v zásadě pravda, ty malý turbomotory většinou moc vysokootáčkový taky nebejvaj.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Mičun » ned pro 04, 2016 13:17

Já tedy nevím, proto se ptám, ale jsou opravdu ty nové přeplňované motory takové šušky, jak všichni křičí? Vždyť už jich spousty jezdí. Já třeba nevím, co je špatného na tříválci? Že třeba auto vážící 2 tuny pohání motor o obsahu 0.9l je sice divné, ale před 70-ti lety byly také 2 litrové motory s 60-ti koňmi a začas byl třeba Žigulík 1.2 také se 60-ti koňmi, dříve věc nevídaná. Druhá věc je samozřejmě složitost a asi i háklivost těch nových motorů. Hlavně mě teď nezrychtujte, jako úplného blbce... :D
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » ned pro 04, 2016 15:06

V zásadě máš určitě pravdu, však tehdy taky určitě nadávali jak ty nový vysokootáčkový žigulíci určitě nic nevydrží. Samozřejmě zvyšování výkonu ve vztahu k objemu motoru je samozřejmě přirozený.

Druhá věc je ta, jestli to uživateli něco přináší a tady myslím že ve spoustě případů právě ne, protože těch papírovejch hodnot to mnohdy nedosahuje a jedinej důvod proč se to tu nabízí jsou nereálný předpisy na emise. A i pro výrobce by určitě bylo levnější tam fouknout co nejjednodušší tedy nejlevnější motor. Ono se stačí podívat co třeba se nabízí v neEU zemích třeba škodovka, nebo renolt. Ale bohužel dneska je to tak, že kor ta atmosféra bude díky emisím totálně zdechlá, takže otázka jestli není lepší jít do toho turbomotůrku, kterej aspoň trošku pojede.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod vodis » ned pro 04, 2016 17:29

No u nás mají vozmistři 1,2TSI ve služebákách fabiích, auta dostanou do těla kolem 50tkm rozhodně ne v důchodcovským režimu a zatím to funguje normálně, spotřeba průměr kolem 6 litrů na sto. Zrovna nedávno jsem převážel po dálnici z Prahy do Ústí jeden jetej kousek a schválně jsem si vynuloval palubák. Jel jsem kde to šlo tacho 140 a z Lovosic už pak po okresce a na palubáku to skončilo s průměrem 5,1 na sto. Taky tomu furt nějak nevěřím, ale jezdí to zatím v pohodě a chlapi si to chválí.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
vodis
 
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Luděk Musil » ned pro 04, 2016 18:11

Vono tomu nechvalnou pověst udělala, nazval bych to medvědí službou, škodovka 1,2 HTP ... prostě motor, který se koncernu tak nějak nepovedl. Na druhou stranu - 1,2 TSi-íčka (aspoň ty dvě, co máme na firmě) chodí dobře a (zatím) bez problémů.
A, řekněme si to na rovinu, nízkoobjemové motory dopované tu rbem nebudou mít kvality a výdrž velkých atmosfér. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » ned pro 04, 2016 19:11

Tak některý verze htp taky nejsou špatný co do spolehlivosti, jasně je to pořád malej slabej motor do města. původní 1,2 tsi taky měla problém s rozvodama, ale taky bych to neviděl tak černě, ono kdyby se to sečetlo na procenta tak možná v rámci republiky to bude spolehlivější jak "nezničitelná" 1,6 16v od lady, protože tam stačí když se vysrala ta Tommelova a už to bude 10 % prodaných kusů :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Luděk Musil » stř pro 07, 2016 14:05

No nic - zvedám prdel ze židle a jdu si pro ni.
Na magistrátě (kupodivu bez keců a pruzení) vše vyřízeno, značky budou (bohužel až) za týden, do tý doby budu muset vydržet na převozkách. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Mičun » stř pro 07, 2016 15:28

Krásné, nový vůz... ;)
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Luděk Musil » stř pro 07, 2016 17:09

Už je před barákem. Na bližší seznamování není čas ... už je tma jak v pytli. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Cory » stř pro 07, 2016 17:25

Gra(n)tulujem :) Je to sedan alebo lift?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod valda1971 » stř pro 07, 2016 17:34

Také Luďku GRATULUJI !!!! a přeji bezporuchový kus :wink: :D A jsem zvědav na Tvé dojmy, až se "rozkoukáš" :)
Značky chceš nějaké speciál že až za týden ? V Bílině mají značky "na skladě", jen když jsem se zeptal na poslední čísla 2170, tak mi jinak milá paní řekla, že mají úplně jinou sérii - mám 4745
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Luděk Musil » stř pro 07, 2016 17:40

Cory: XTA2191 ... to je začátek VIN kódu - to by Ti mělo stačit. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod valda1971 » stř pro 07, 2016 17:50

Luděk Musil píše:Cory: XTA2191 ... to je začátek VIN kódu - to by Ti mělo stačit. L.

Takže sedan to není :mrgreen:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Luděk Musil » stř pro 07, 2016 18:02

Takže už jsou jen dvě možnosti ... a protože kombi ještě není na lince ... :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Mičun » stř pro 07, 2016 18:10

Liftback je snad i pohlednější. Teď, aby ještě sloužilo... ;)
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelu Granta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků