Marek píše:Moc se omlouvám, že nesdílím vaše nadšení. Ale já bych tenhle krám nechtěl, ani kdyby mi za něj platili a dotovali pohonné hmoty.
K čemu to je?
Nejsme nadšení, ty svary jsou opravdu asi po flašce vodky...což ale nijak nedegraduje schopnosti Buchanky mimo silnice v našem slova smyslu.
Jestli se to takhle vyrábí padesát let, a je to jedno z nejrozšířenějších aut této kategorie v nejtěžších podmínkách v RF a zemích (nejen) SNG, tak to asi tu službu, pro kterou je to určené, dělá opravdu dobře. A to je odpověď na Tvou otázku, k čemu že to je.
Osobně bych to taky nechtěl, hlavně proto, že by nebylo využití. No a když to kupují i v Německu, tak to znamená, že ty hnusné svary asi nejsou to nejpodstatnější na celém autě. Krásný svar Ti v terénu určitě nepomůže. A to je právě odlišnost ruského vidění světa: Oni by se Tě zase zeptali, k čemu že by ty hezké svary byly. A docela jim rozumím.
Snad až tam jednou (pokud vůbec) dorazí svařovací automaty, bude to lepší, a o hodně dražší. Pro lidi ve fabrice to bude jen horší, protože už v té fabrice potom nebudou...
Jen by mě zajímalo, proč jsou navařované ty páky závěrky a redukcí? Tak nějak to tuším (montáž), ale nejsem si jist. A toho inovovaného
volantu asi do pickupu bylo škoda, tak tam není. Zase má holt ta jiná madla.
J.
P.S.: dvk a laďuša tu mají nejspíš pravdu. Pubertální hýkaní mladíků na videu je trapnou ukázkou rádoby západního internetového intelektu s oblíbeným blitím do vlastního hnízda. I když ta elektroda mě taky pobavila.