Letos slaví UAZ-452 výročí 50 let ve výrobě. V roce 1965 začala v Uljanovsku výroba vylepšené verze vozu UAZ-450 s novým označením UAZ-452. Můžete porovnat jak se za posledních 50 let vozy změnily.
Přílohy
2101 (1976) 21044 (1999) 2101 (1975) 21044 (1996) vozík domácí výroby (1984) MAZ-8114 přívěs (1986) ЗиЛ-131 (1977) УАЗ-3151 (1986)
Paráda Zdá se, že navenek je to pořád stará dobrá buchanka. Ale tipuju že podvěska a dvigatěl, tam bude změn více
To posunutí kapličky osvětlení SPZ je super nápad, na našich veteránech se pod ní nevleze moderní plastový rámeček na náklaďákovou značku (na svojí buchance jsem upravoval díry).
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns! Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010° Dva PoJeBy ze Skašova
Motor je ZMZ 40911, 2.7 MPi 16V s výkonem 82,5 kW, mimo město si to vezme necelých 10 litrů. Odlišné jsou taky nápravy Timken, volant s posilovačem a sedačky. Některé verze jsou s ABS.
Z bohaté palety barev je na výběr buď zelená, nebo šedá
Přílohy
2101 (1976) 21044 (1999) 2101 (1975) 21044 (1996) vozík domácí výroby (1984) MAZ-8114 přívěs (1986) ЗиЛ-131 (1977) УАЗ-3151 (1986)
Osvědčený benzínový šestnáctiventil, vybavený vstřikováním BOSCH. Křivky výkonu a kroutícího momentu jsou posazeny do spektra nízkých otáček, což tento originální ruský motor předurčuje právě pro použití v terénních vozech. Samozřejmostí je kompatibilita se standardem OBD II – vůz lze diagnostikovat v jakémkoli servisu, vybaveném diagnostikou BOSCH, nebo jinou diagnostikou s OBD II kompatibilní. Tento typ motoru umožňuje dodatečnou montáž alternativního pohonu LPG.
• Objem 2693 cm3 • Výkon 82,5 kW / 4250 ot./min. • Kroutící moment 198 Nm / 2500 ot./min. • Spotřeba 9,7L / 18,4L / 12,9 L na 100 km
Přílohy
Věšáček skoro jako v Latviji :D
2101 (1976) 21044 (1999) 2101 (1975) 21044 (1996) vozík domácí výroby (1984) MAZ-8114 přívěs (1986) ЗиЛ-131 (1977) УАЗ-3151 (1986)
To bych bral jako velké plus. Třeba si to jednou i koupim nový, stýská se mi po svém starém. Ale chtěl bych sklopné lavice na bocích, ale to se už asi ani nesmí dělat. To by proběhl downgrade.
Pozor, sklopné lavice nabízíme a běžně prodáváme, zrovna by v dubnu měli z Uljanovska přivézt několik těchto verzí se sklopnými lavicemi. Jen lze lavice používat v EU jen mimo pozemní komunikace