Tak jsem dnes rozebral moskvič 2140.Mám jednoho v pěknym stavu,a tak tendle žluťák bude dárce orgánů.Toto jsou mé poznatky:
Povolil jssem,i přes silnou korozi skoro všechny šroubové spoje.Auto bylo z vrchu pěkné ale spodek byl na prach.Na Ladě mi přijdou lepší šrouby (pevnostně) ale zase dost zarezávaj.
Šrouby ve dveřích jsou zajímavě utopené.To utopení je ale pro demontáž peklo.Ve dvou případech jsem musel použít dost devastační metodu.
Celkově mi to auto přijde dost šílené na opravy.Např.výměna převodky řízení musí bejt lahůdka.Pro neznalé-volantová tyč je vedena v trubce o průměru cca.10cm(bezpečnost především)a tu vyndat...Při výměně motůrku stěračů musí přístrojovka ven.Zase jde vyndat líp jak v Ladě.Zlatej žigul.
Výměna starteru se mi jeví na Ladě taky jednoduší.Řazení venkovními táhly bych nechtěl seřizovat.
Budu ještě rozebírat Moskvič 408 a tak potom poreferuju.
M.S: