Stránka 3 z 4

PříspěvekNapsal: pát říj 08, 2010 07:22
od Teepee
Marek píše:Seřizovací tabulky automobilů od Ivo Bernarda. K sehnání je, stačí omrknout Aukro a podobně.
Díky, na aukru zrovna jedna je, 300Kč, 593 stran, hnědožlutá obálka. Když dám link, stejně za chvíli nebude funkční: http://aukro.cz/item1249978737_serizova ... _1975.html

Edit: je tam ještě další, za 60Kč: http://aukro.cz/item1260520516_serizovaci_tabulky.html

PříspěvekNapsal: pát říj 08, 2010 07:25
od Marek
Je to nostalgie. Občas místo čumu na ordinaci v zelenožluté zahradě si prohlížím takovouto literaturu. Vzpomínám na staré poctivé časy kovářské výroby.

PříspěvekNapsal: pát říj 08, 2010 21:01
od vintera
jo, když ještě kováři trhali zuby :roll:

ale jinak podle obrázku na titulní straně nebude její datum vydání tak dávné.

PříspěvekNapsal: sob říj 09, 2010 16:24
od dmatej
Marek píše:Technická data jmenovaných motorů:

ŽUK: typ M20 (W-201), čtyřválec v řadě, rozvod SV, 82x100 (2112 ccm), kompresní poměr 7:1, časování 240°/240° (9 - 51 - 47 - 13), točivý moment 118 Nm / 2200 rpm, výkon 38,6 kW / 3600 rpm (dle SAE 41,3 kW).

GAZ69M: typ M20 (450), čtyřválec v řadě, rozvod SV, 88x100 (2433 ccm), kompresní poměr 6,7:1, časování 240°/240° (9 - 51 - 47 - 13), točivý moment 150 Nm / 2000 rpm, výkon dle SAE 48 kW.

Volha21-první série: typ M21, čtyřválec v řadě, rozvod SV, 88x100 (2433 ccm), kompresní poměr 7,65:1, časování 268°/252° (24 - 64 - 50 - 22), točivý moment 177 Nm / 1800-2200 rpm, výkon 47,8 kW / 3600 rpm.

Volha21-později: čtyřválec v řadě, rozvod OHV, 92x92 (2446 ccm), kompresní poměr 6,7:1 (později 7,15:1), časování 268°/252° (24 - 64 - 50 - 22), točivý moment 167 Nm (později 172 Nm) / 1800-2200 rpm, výkon 53 (později 58,8) kW / 4000 rpm.

Volha22 (r.1966): čtyřválec v řadě, rozvod OHV, 92x92 (2446 ccm), kompresní poměr 7,15:1, časování 24 - 64 - 50 - 22, točivý moment 177 Nm / 2200 rpm, výkon 56,8 kW / 4000 rpm (dle SAE 66,2 kW).

Poběda M20: typ M20, čtyřválec v řadě, rozvod SV, 82x100 (2112 ccm), kompresní poměr 6,2:1, časování 240°/240° (9 - 51 - 47 - 13), točivý moment 123 Nm / 2000 rpm, výkon 38,2 kW / 3600 rpm (dle SAE 40,8 kW).

Moskvič 403/407/408: čtyřválec v řadě (původně motor Opel), rozvod OHV, 76x75 (1361 ccm), kompresní poměr 7:1, časování 256°/256° (21 - 55 - 57 - 19), točivý moment 86 (model 408 = 91) Nm / 2600 rpm, výkon dle SAE 33,1 kW / 4500-4600 rpm (model 408 = 40,4 kW / 4750 rpm).

Moskvič 412: čtyřválec v řadě (původně motor BMW), rozvod OHC, 82x70 (1479 ccm), kompresní poměr 8,8:1, časování 280°/280° (přesné hodnoty nezjištěny), točivý moment 120 Nm / 3000 rpm, výkon dle SAE 58,8 kW / 5800 rpm.



Jo jo, je to tu všechno, včetně typů karburátorů, jejich osazení, nastavení předstihu a grafů regulací, provozních náplní, převodů, prostě komplet tabulky. Nevím sice, nač mi to je, ale z nostalgie se do toho občas podívám a pročítám. Jsem asi divnej...


http://en.wikipedia.org/wiki/Żuk
http://pl.wikipedia.org/wiki/FSC_Żuk - to už je trochu lepší :)
Motory:
http://pl.wikipedia.org/wiki/M20_(silnik)
http://pl.wikipedia.org/wiki/S-21_(silnik)
http://pl.wikipedia.org/wiki/4C90


Čoveče, to je jednak zase na samostatný téma a aj ta stránka na anglickej wikipedii by stála za úpravu. Přitom ta dodávka byla docela malá, překvapuje mě, jakou mašinu do toho dávali.

PříspěvekNapsal: sob říj 09, 2010 20:44
od autobazareliska
Veverka píše:Kolik tak dneska tady stojí V24?


záleží na stavu - ale nestojí skoro nic. Za posledních pár týdnů jsem jich deset vyvezl do šrotu, protože ani za tu cenu šrotu nejsou prodejný :? Mám tu poslední docela solidní kus k renovaci. Jestli jichceš tak neváhej, v pondělí už odjíždí do hutí za ostatníma...

PříspěvekNapsal: ned říj 10, 2010 13:44
od Veverka
Tu si sice nechám ujít,spíš mě zajímá jestli se dají sehnat normálně díly.

PříspěvekNapsal: ned říj 10, 2010 21:12
od plavec
Veverka, Pro díly bych šel na kovošrot, kam autobazareliska vyvezl ty poklady. :) Jinak tipuju že se tyhle věci shání přes GAZklub. :wink:

PříspěvekNapsal: ned říj 10, 2010 21:23
od MacGyver
http://auta.yauto.cz/lada-2-4-benzin-893737.html ty bláho, s jelenem. Nechápu ale název Lada 2,4. Autíčko je to pěkný, ale jak se tu píše, díly bych na to shánět nechtěl. Našel jsem na ní v garáži manuál a kupní smlouvu, teď jen najít to auto :D .

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 07:54
od autobazareliska
plavec píše:Veverka, Pro díly bych šel na kovošrot, kam autobazareliska vyvezl ty poklady. :) Jinak tipuju že se tyhle věci shání přes GAZklub. :wink:

no to bych chtěl vidět jak bys to z tý kostky půl krát půl metru dostal :lol:
Dílů je všude dost....zejména na východě se dá skoro všechno normálně koupit v krámě jak tady na škodovky.

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 15:47
od plavec
autobazareliska píše:no to bych chtěl vidět jak bys to z tý kostky půl krát půl metru dostal
to už to tak rychle slisovali? :shock:

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 16:09
od Marek
MacGyver píše:http://auta.yauto.cz/lada-2-4-benzin-893737.html ty bláho, s jelenem. Nechápu ale název Lada 2,4.

Problém je v tom, že v inzercích není uvedeno VOLHA jako značka vozu. Tudíž patrně majitel zvolil typově či původem podobné auto.

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 18:06
od autobazareliska
plavec píše:
autobazareliska píše:no to bych chtěl vidět jak bys to z tý kostky půl krát půl metru dostal
to už to tak rychle slisovali? :shock:

už z Avie to sundavaj drapákem- to ani volha nevydrží a lisuje se tak jednou týdně. Dneska odjela poslední volha - je to neprodejný i za cenu šrotu, tak co s tim...

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 18:14
od Marťas
autobazareliska, V jakym stavu se u tebe ty Volhy nachází (nacházely), kdyby měla přijít nějaká rozumná, dal by jsi mě vědět? Díky

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 18:49
od autobazareliska
s volhama jsem skončil...

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 18:53
od plavec
Marťas,
Koukám že jsme na tom stejně, oba by jsme volhu chtěli, ale nejde to. Nejsou penízky, a plac a taky čas se tomuto krásnýmu koníčku věnovat. :?