Stránka 1 z 2

Předchůdce Dněpru

PříspěvekNapsal: pon kvě 11, 2009 16:23
od Luděk Musil
Připletlo se před objektiv:

PříspěvekNapsal: pon kvě 11, 2009 16:27
od Luděk Musil
A další:

PříspěvekNapsal: pon kvě 11, 2009 16:30
od Jelen
Vypadá to skoro jako Ural K-750. Copak to doopravdy je?

PříspěvekNapsal: pon kvě 11, 2009 16:35
od Luděk Musil
Nevím, nevyptával jsem se, ale něco ve smyslu "káčko" říkal :dontknow: . L.
Pro upřesnění (v mém prvním příspěvku to bylo): jsou to fotografie z benzinky naproti Plusu v Kostelci nad Orlicí z neděle 10. 5. 2009.
Pro neznalé několik "vychytávek či zajímavostí":
- motor boxer (styl BMW) podélně uložený
- pohon zadního kola "královským" hřídelem
- navíc pohon kola sajdy
Ps: už se mi konečně povedlo ty fotky přetočit o 90° a odeslat na "správné místo".

PříspěvekNapsal: pon kvě 11, 2009 16:47
od Jelen
Tak jestli je to "káčko", tak je to stoprocentně URAL K-750
Obrázek

PříspěvekNapsal: pon kvě 11, 2009 22:44
od Petr HC
Luděk Musil píše: - motor boxer (styl BMW) podélně uložený
-pohon zadního kola "královským" hřídelem
- navíc pohon kola sajdy

Pokud se dobře pamatuji, tak z modelů BMW (motocykly Wermachtu) " vytvořili (pajcli)" rusové M72, Dněpr a Ural . A jediný německý originál, který jsem viděl s náhonem na sajdu (s uzávěrou diferenciálu 4 kvalty vřed i vzad ) , byl Zundap 750. Ale to byl OHV motor, takže se možná mýlím. Na těch obrázcích to vypadá na motory SV.

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 05:58
od Luděk Musil
Jelen píše:Tak jestli je to "káčko", tak je to stoprocentně URAL K-750

Srovnáním fotografií jsem dospěl k názoru, že se jedná o "identické" stroje. L.

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 11:09
od dusin
Jj,to je K750.Kámoš z tohoto motoru má postaveného nádherného Choppera.Údajně je to ten nej motor ze staré sovětské produkce.Jo a je to rozvod SV.

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2009 13:01
od rosta
to je stroj s velkým S :mrgreen:

PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 07:37
od Teepee
dusin píše:Jj,to je K750.Kámoš z tohoto motoru má postaveného nádherného Choppera.Údajně je to ten nej motor ze staré sovětské produkce.Jo a je to rozvod SV.
No Uraly se v roce 2001 ještě vyráběly a dovážely, jak je to teď nevím. Ale tradovalo se o nich, že po koupi nového stroje jest třeba jej rozebrat a vymést špóny. Pak to bude chodit spolehlivě.

PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 07:48
od dusin
Z dněpra kámoš jednou vytáhl kombinačky(z olejový vany).Od tý doby ten motor měl takový tišší chod......
Jinak víte jak vznikl název značky Dněpr?To byli jedny úplně na DNĚ a druhý úplně v PRd**i,tak to dali dohromady a začali stavět motorky......Historek kolem těhle strojů je moc.Klučina z Chlumce měl moooc hezky přestavěnýho(a teď nevim jestli Dněpra nebo Urala).Jednou na vyjížďce najednou motor stratil tah,tak to otočil a dojel domů(měl to naštěstí cca 10 km).Po rozebrání se zjistilo,že u toho rupla KLIKA!!! a sní to ještě jelo 10 km :shock:

PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 07:56
od autobazareliska
. a co třeba MV-650 :lol: to je trochu lepší...

PříspěvekNapsal: stř lis 17, 2010 21:30
od Kewint
Když jsme u dněpru, tak teď na dílně ve škole, dáváme dokupy ředitelovi originál starýho dněpra i s držákem na kulomet :) .

Re: Předchůdce Dněpru

PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 12:53
od nuladvojka
A tady jde vidět co všechno URAL vydrží :wink:

Re: Předchůdce Dněpru

PříspěvekNapsal: pát bře 20, 2015 07:17
od BeerRudolf
Ten bílej krám ho chce SEŽRAT ! Zachraňte Wiliho :rolleyes: