UAZ-452

moskviče, volhy, UAZy, tanky, raketové nosiče, kosmoplány a ekranoplány

Moderátor: Moderátoři

Re: UAZ-452

Příspěvekod Crocodile » čtv kvě 09, 2019 11:57

Buchanka je aktuálně ve Světě motorů.
Jawa 50-23 (1980), 2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), 21044 (1999), 2101 (1975), 21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), 21093 (1993), 131 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada, UAZ a KAMAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3431
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

Re: UAZ-452

Příspěvekod Luděk Musil » čtv kvě 09, 2019 12:10

Crocodile píše:...
A v garáži test Lady Vesty Sport, viz: https://www.garaz.cz/clanek/lada-vesta- ... k-21001664
… a přemýšlím, co znamená ten nápis AMC na zádi :scratch: , nevíš Martine :?: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 9483
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: UAZ-452

Příspěvekod Crocodile » čtv kvě 09, 2019 12:33

V poslední době zakopávám o hromadu aut s nápisem AMC....a možná i v Ladaklubu časem nějaká další auta se samolepkou AMC budou....
Jawa 50-23 (1980), 2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), 21044 (1999), 2101 (1975), 21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), 21093 (1993), 131 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada, UAZ a KAMAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3431
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

Re: UAZ-452

Příspěvekod Georgius » čtv kvě 09, 2019 16:02

Neplatí i tam 10% sleva pro členy ? :mrgreen:
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 2849
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: UAZ-452

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon črc 08, 2019 08:43

Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 678
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: UAZ-452

Příspěvekod valda1971 » pon črc 08, 2019 10:57

Jarda_NIVA1.7 píše:co to ma za divnou karoserii?
https://auto.bazos.cz/inzerat/106247646 ... chanka.php

To vypadá na domácí GO kastle :wink: Uvidíme, co na to Krokouš :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 6128
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: UAZ-452

Příspěvekod Crocodile » úte črc 09, 2019 11:23

Možná auto po nehodě, v Maďarsku jsou i jiný úpravy Buchanek z minulosti. Viděl jsem i nějakou skříňovou atd...
Jawa 50-23 (1980), 2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), 21044 (1999), 2101 (1975), 21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), 21093 (1993), 131 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada, UAZ a KAMAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3431
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

Re: UAZ-452

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř črc 10, 2019 05:49

Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 678
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: UAZ-452

Příspěvekod Crocodile » úte led 28, 2020 22:20

Jarda_NIVA1.7 píše:https://m.youtube.com/watch?v=OY9OYw58GaE

Tak nakonec nezůstalo jen u testu pro Svět motorů, otec pana Vaculíka si sám Buchanku kupuje, brzy mu bude dodána.
Jawa 50-23 (1980), 2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), 21044 (1999), 2101 (1975), 21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), 21093 (1993), 131 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada, UAZ a KAMAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3431
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

Re: UAZ-452

Příspěvekod mušketýr » úte led 28, 2020 22:45

Crocodile píše:
Jarda_NIVA1.7 píše:https://m.youtube.com/watch?v=OY9OYw58GaE

Tak nakonec nezůstalo jen u testu pro Svět motorů, otec pana Vaculíka si sám Buchanku kupuje, brzy mu bude dodána.

:D :) :D
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Uživatelský avatar
mušketýr
 
Příspěvky: 1065
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic

Re: UAZ-452

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » ned úno 09, 2020 20:22

chci se zeptat, od kdy se dava 2,7 16V namisto te volhy? v Bulharsku jsou obcas na prodej buchanky v docela slusnem stavu, ale slo by to prihlasit?, kdyz je registrovana uz v zemi EU, vim, ze tam je nejaky problem s evropskou homologaci (kdyz neni, tak max stari 8 let?)
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 678
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: UAZ-452

Příspěvekod Crocodile » pon úno 10, 2020 09:23

Když je to na EU značkách, tak to jde v rámci EU přihlásit.

2.7 se montuje už přes 10 let minimálně, typuju že už tak v roce 2007 to měly. Předtím byly 8v v objemech od 2.445 po 2.9.
Jawa 50-23 (1980), 2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), 21044 (1999), 2101 (1975), 21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), 21093 (1993), 131 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada, UAZ a KAMAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3431
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

Re: UAZ-452

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon úno 10, 2020 22:49

2 Crocodile:
aha diky, s tim prihlasenim to je teda fajn
Oni casto neudavaji motor, ja myslel ze vse bylo 2,4 8V a pak az 2,7 16V, ze byly i vetsi objemy jsem vubec nevedel...
Tendle 2,7 16V se delal uz s euro 3? (s 2 asi ne?).
Ale ono v tom Bulharsku to je divny, nedavno jsem koukal na 2011 nivu a nemela ani posilovac, ani ABS a byla euro3.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 678
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: UAZ-452

Příspěvekod Gallič » pon úno 10, 2020 23:14

Nemohlo to být tím, že nebyli předtím v EU, tím pádem i jiné normy atd ?? Já mám ten dojem, jsem viděl 2107 z tama a taky to byl rok, kdy už se sem nevozily..........ale jak to má platný papíry, neměl by být problém.....
Gallič
 
Příspěvky: 425
Registrován: pon led 02, 2017 10:44

Re: UAZ-452

Příspěvekod Crocodile » úte úno 11, 2020 15:32

Bulharsko dokonce i v EU bylo s Euro normou pozadu, teprve před půl rokem se přešlo z Euro-5 na Euro-6. Tedy několikaleté zpoždění oproti zbytku EU. Takže v roce 2011 klidně mohla být Euro-3. V té době platila i v Rusku Euro-3.

2.9 8V karburátor byla hodně oblíbená v Ruské armádě, výkonnější (oproti 2.4) ale přitom pořád jednoduchý motor do těžkých podmínek.
Jawa 50-23 (1980), 2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), 21044 (1999), 2101 (1975), 21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), 21093 (1993), 131 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada, UAZ a KAMAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3431
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - ostatní ruská auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků