Moderátor: Moderátoři
KarolTT píše:KarolTT píše:...kedze vraj tie original ruske su tvrde a problem by mala vyriesit vymena za maksie od Bosch...V Galante mi p. Petro povedal, ze je to normalne, ze to robia vsetky Lady ... Klasika, najjednoduchsie je skonstatovat a nic s tym nerobit, ved zakaznik uz zaplatil, teraz nech da hlavne pokoj...ze je to konstrukcna vada (pravdepodobne nevhodny material kotucov a platniciek) a malo by sa s tym nieco robit. Keby sme vsetci spisali hromadnu reklamaciu, mozno by boli nuteni urobit "zvolavacku" a vymenit nam to vsetkym ... To ma len tak napadlo.
K.
KarolTT píše:Dakujem za informacie boli pre mna prinosne. Co sa tyka typu dosticiek, informaciu som len prezal od p. Belousova a ten povedal, ze su to ruske, tak iba som to prevzal od neho. Ano suhlasim, nie je to vada, ze by sa stym nedalo chodit, ale cuvam kazdy den pri parkovani a ten zvuk je taky ako keby som ma 100 rocne auto a brzdil kovovou trubkou o koleso. Nemyslim si, ze som si kupoval nove auto, aby to stale hucalo, dokonca uz aj do zakruty. To je samozrejme moj nazor a nie je to o cene auta, bracho ma daciu a ziadne taketo problemy nema. Ano, niekto mi moze povedat, ze som si mal teda kupit tu, ale ja som hladal atmosfericky motor na LPG za prijatelnu cenu a chcel som nove auto.
Suhlasim ale, ze lamanie diferaku je ovela horsia vec.
Temu dorazov som si vsimol, bolo to viac menej konstatovanie, ze viacero veci si treba pri novom aute doladovat
Tych tem na fore je uz vcelku dost, tak niekedy sa stane, ze to clovek nenajde, takze dakujem za reakciu
A tento falc se dá bez problémů odstranit flexou. Pokud by to šlo, ideálně v kombinaci s rovnoměrně otáčejícím se kotoučem, ale dá se i bez toho.thorvald píše:... postupnym obrusovanim kotuca vznika na obvode falc ktory sucha o vonkajsiu hranu dosticky....
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků