Tommelova Vesta Sport

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Tommel »

Tohle je zábava pouze majitelů 1.8 motorů :rolleyes: jsem rozhodně zvědav na výsledek z brzdy po zajetí motoru po g.o., vůle a netěsnosti to mělo jako vylagrovany motor a přitom v tomto stavu a díky svodům a čipu to mělo vyšší výkon jak série dle parametrů výrobce :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Vašátor »

Motor před smrtí jede vždycky nejlíp. To už věděli naši dědové.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Tommel »

Tak nám to vlastně pojede hůř, protože v Avtovazu postavili motory před smrti, aby to jelo :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4260
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Teepee »

Tommel píše:Tento týden proběhlo znova měření, najeto 61000km, na autě je vše stejné jen svody jsou jiné ( 4-2-1 vs 4-1 ), při měření nefunkční lambda sonda
výsledek: 148,68 PS/5966 ot/min a 188,63Nm/4701 ot/min
Jsem zvědav co bude po G.O. motoru....
Tommel píše:... vůle a netěsnosti to mělo jako vylagrovany motor ....
61 000km. :cry: To moc nevydržel :( :?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Vašátor »

Teepee píše:61 000km. :cry: To moc nevydržel :( :?
To je právě ten omyl. Můj motor už generálkou prošel, v 55.000km. Kde byl problém? Stejně jako u Tommela a dalších 1.8 to byla špatná výroba. Stěny válce jako nové, pisty jako nové, vůle mezi pistem a válcem 0,07-0,1. Montážní má být 0,03. Čili špatně z výroby. Klikovka supr, bez jakychkoliv známek opotřebení. V podstatě celý motor nejeví známky opotřebení, až na zvýšenou spotřebu oleje, způsobenou právě (myslíme si) nedodržením tolerancí při výrobě. Stejný problém měly třeba první Škody tsi.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Cory »

Tak...a v prípade Vašátora boli valce vybrúsené na väčší priemer, ako by mali byť. V prípade Tommela boli valce vybrúsené správne, ale piesty boli malé - skutočný rozmer nezodpovedal rozmeru, ktorý bol vyrazený na pieste. Paradoxom je, že keď som porovnal rozmery Vašátorovho motora a Tommelovho motora, tak sa zistilo, že stačilo iba vsadiť do Tommelovho motora piesty z Vašátorovho a vôle by boli ideálne :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od valda1971 »

Cory píše:že stačilo iba vsadiť do Tommelovho motora piesty z Vašátorovho a vôle by boli ideálne :mrgreen:
To by chtělo koupit víc Vest 1,8 a správně je poskládat :mrgreen:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od JmJ »

Cory píše:Tak...a v prípade Vašátora boli valce vybrúsené na väčší priemer, ako by mali byť. V prípade Tommela boli valce vybrúsené správne, ale piesty boli malé - skutočný rozmer nezodpovedal rozmeru, ktorý bol vyrazený na pieste. Paradoxom je, že keď som porovnal rozmery Vašátorovho motora a Tommelovho motora, tak sa zistilo, že stačilo iba vsadiť do Tommelovho motora piesty z Vašátorovho a vôle by boli ideálne :mrgreen:
Tak to je moc :rolleyes:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Cory »

JmJ píše:
Cory píše:Tak...a v prípade Vašátora boli valce vybrúsené na väčší priemer, ako by mali byť. V prípade Tommela boli valce vybrúsené správne, ale piesty boli malé - skutočný rozmer nezodpovedal rozmeru, ktorý bol vyrazený na pieste. Paradoxom je, že keď som porovnal rozmery Vašátorovho motora a Tommelovho motora, tak sa zistilo, že stačilo iba vsadiť do Tommelovho motora piesty z Vašátorovho a vôle by boli ideálne :mrgreen:
Tak to je moc :rolleyes:
Ano, je to moc, kedze loziska kluky a ojnic delia do kategorii na tisicinu milimetra a valce s piestami maju volu od 0,03mm po Petrohrad.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Liftback
Příspěvky: 2311
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné Slovensko

Re: Tommelova Vesta Sport

Příspěvek od Liftback »

Ono je docela možné že sa tie diely "prehádzali" legenda vraví, že takéto vôle šli z VW pre Škodu, ehm no možno na tom niečo pravdy bude, keď som pracoval v repase tak sa niektoré autá skladali doslova z palety pre neho vyrobených dielov doslova na kolene..a to aj autá nad 50tis eur. V repase sa točili do vyladenia aj týždne, čakalo sa na sadu do motora atď. Takže pokojne to mohli kôli bordelu v papieroch a hlavách súdruhovia poprehadzovať. :rolleyes:
Ale vieme asi ako to bude, nadšenie a plán niekedy nestačí, dopadne to ako stále :mrgreen:

PS: tá Vesta lieta na zdviháku v Košicóch? :?: 8)
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“