Vždyť to tvrdím stále, že Vesta je pokračovatelem modelů 21061 eventuelně 2107
Poněvadž ty "postsovětské" mezisérie z 90tých let byly poněkud nedůstojnými pokračovateli značky. A značnou měrou tak přispěly k "vymření" a nerespektování Lady ve střední a zápaní Evropě
Některé prvky ovšem mohla závidět i konklurence např. plynové vzpěry př. kapoty, poměr výkon spotřeba u 1.6 16V, poměrně přesné udržování teploty v interiéru či podsvícení spínací skříňky zeleným světýlkem
) Bohužel bylo to velice málo, aby mohla konkurovat ostatním.
Také se musím poopravit a to zejména v tom, že spoustě lidem nijak nevadí, že jde o RU produkt. Spíš se podiví a znejistí, poněvadž přítomnost RU produktů na našem trhu je téměř nulová a tudíž se zcela logicky ptají kde se to prodává, servisuje a jak je to s ND....No a zde v 99% zájem běžného občana končí - logicky. Momentálně je situace snesitelná vesměs pro fandy a ti již v drtivé většině případů novou Ladu mají. A ti fandové co ji ještě nemají, tak jednoduše na ni nemají
Ono taky Vesta není nijak levné auto. Což 21061 a 2107 ve své době samozdřejmě taky nikdy nebyly
Pro to aby se Lada znovu zabydlela v EU apd. a stala se tak zase zde "normální" prodejním artiklem by byla potřebná značná alianční podpora. Alinací myslím Renault /Nissan nikoliv NATO....(to jen aby nedošlo k fatálnímu omylu
)