Stránka 3 z 11

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob bře 24, 2018 19:57
od JmJ
Koko Loko píše:Pán s bílou Kalinou má ve mnoha věcech bohužel pravdu. Co se týče mě tak se také kloním k tomu, že si běžnou údržbu do které řadím filtry, oleje, brzdy udělám jistě kvalitněji. Přes to prostě nejede vlak a navíc mne to baví 8) . Už se nemohu dočkat, až se v tom začnu vrtat :mrgreen: . Tak jako první servisku si asi udělat nechám a pak na to asi hodím bobeček :-) . Tady se domáhat nějaké záruky je stejně sci-fi . Leda tak na lampárně.

Jak dlouho na to ma vlastne byt zaruka?
V nasich podminkach to chapu, ale na slovensku nejake servisy sou a reklamaci mas kde resit. Nevim pesne co pan s bliou kalino psal, neb mi to prijde dlouhe a po par radcich trochu mimo problem, ale co sem pochopil, tak podle nej zapisy o autorizovanem servise pro reklamaci nic neznamenaji. Je mozne, ze na sk ne, u nas na to automobilky celkem hledi, nevim, jestli by ses u soudu domohl reklamace, pokud jsi nesplnil podminky dane automobilkou, coz jsou servisni prohlidky v aspon normalnim servise, ne nutne autorizovanem (alespon v cr).

Ale nez se soudit a hadat, tak to proste do toho servisu na prohlidku dam. Ja svemu servisu duveruju, nemam s nim problem.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob bře 24, 2018 20:11
od FOMA
Tak po dobu záruky bych osobně určitě na "garančku" jezdil a servisu se nebál :)

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob bře 24, 2018 20:26
od Georgius
Tak tak, když si vzpomenu, co všechno se v rámci záruky zvládlo v Mělníku u desítky ... uznali i tu prasklou zadní odrazku (byla blbě přidělaná což uznali, ale mohli se chtít hádat, že to prasklo jiným mechanismem).
Jinak co jsem pochopil, tak do konce srpna je asi poslední šance si v EU koupit auto s normálním motorem ... nevím, jestli SW je rovnou homologovaná na tu novou slavnou 6d s novou metodikou spotřeby, ale tipuju že ne :-(

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob bře 24, 2018 21:55
od stano112
JmJ píše:Jak dlouho na to ma vlastne byt zaruka?
V nasich podminkach to chapu, ale na slovensku nejake servisy sou a reklamaci mas kde resit. Nevim pesne co pan s bliou kalino psal, neb mi to prijde dlouhe a po par radcich trochu mimo problem, ale co sem pochopil, tak podle nej zapisy o autorizovanem servise pro reklamaci nic neznamenaji. Je mozne, ze na sk ne, u nas na to automobilky celkem hledi, nevim, jestli by ses u soudu domohl reklamace, pokud jsi nesplnil podminky dane automobilkou, coz jsou servisni prohlidky v aspon normalnim servise, ne nutne autorizovanem (alespon v cr).

Ale nez se soudit a hadat, tak to proste do toho servisu na prohlidku dam. Ja svemu servisu duveruju, nemam s nim problem.

Myslím,že vieš veľmi presne čo pán s bielou Kalinou písal :D . Lebo si to tu teraz presne pomenoval. Ale akúsim to ešte raz zrozumiteľne a hlavne krátko :D .
-záruka je na SK podľa SL 3 roky bez omedzenia počtu kilometrov.
-predajcov zo značkovým servisom je na SK už pomerne na predajnosť už až moc :D . Ja mám konkrétne v okruhu 55 km 6 zn.servisov Lada...najblyžší 25 km.
-aby ti platila záruka,tak nemusíš nutne servisovať auto v zn.servise,možeš sa dohodnúť v ktoromkoľvek kde ti budú ochotný auto servisovať...napr. v Renaulte.
-písal som tu jasne,že ktorýkoľvek servis,ktorý splní podmienky servisu dané v servisnej knižke a dá ti pečiatku do príslušnej kolónky,tak záruka na auto podľa nariadenia EÚ musí platiť.
-to že si servisujem auto sám sa nevylučuje s tým,že v servisnej knižke príslušné pečiatky nemám.
-preto som písal,že pečiatky v serviske považujem za frašku,lebo obrazne povedané keď si šikovný,tak si pečiatku zoženieš za pivo a poldeci :) .
-tým pádom keď niekto predáva auto a dáva do popredia servisnú históriu zdokumentovanú v servisnej knižke,tak ju ja považujem za zdrap papiera použiteľného akurát len na WC. To že má niekto pečiatky v serviske,neznamená že auto je aj poctivo servisované.
-osobne sa celý svoj život od malička motám okolo áut,baví ma to(ale pracujem v inom odvetví :) ) a proste ma šklbne u srdca,keď mám na servisnej prehliadke zaplatiť len za výmenu oleja 60€,keď si to spravím sám za 20€ a viem čo si tam nalejem.
-a áno,ja osobne nedôverujem servisom...mám na to svoj dôvod...nechcem to tu rozpisovať,lebo je to už beztak dlhé :D
-súdiť sa zo servisom je to posledné,aj tak v málo prípadoch uspeješ...kolega s Roomsterom by o tom vedel niečo popísať.
-písal som aj,že nikoho neodhováram od servisných prehliadok...dal som sem len iný pohľad na problematiku.
-regoval som tu hlavne na to,že sa to neustále vyplakáva nad servisnou sieťou...kto chce,servis si nájde a bude mu platiť aj záruka. Koniec koncov si si našiel aj ty svoj servis a si s ním chvalabohu spokojný :) .

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pon bře 26, 2018 08:42
od Luděk Musil
Koko Loko píše:... . Tak jako první servisku si asi udělat nechám a pak na to asi hodím bobeček :-) . ... .
Já, pro jistotu, volím strategii přesně opačnou a servisní prohlídky, opět pro jistotu, absolvuji v předepsaných intervalech.
Aspoň mi to auto prohlídnou a řeknou (potvrdí do servisní knížky), že Ok, případně že je potřeba něco opravit/vyměnit.
Motorový olej si tedy měním sám ve "zkráceném" intervalu 10.000 km namísto doporučených 15.
Na nějaké další zásahy, co se motoru nebo karoserie týče, nemám ani čas, ani náladu, ani prostředky.
Aspoň že se už trochu oteplilo a budu to moci aspoň umejt a povysávat ... tato jediná "radost" mi po předchozích 5 vozech zbyla. L.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pon bře 26, 2018 17:45
od Libi71
https://autobild.cas.sk/clanok/215664/h ... aign=cross

článok o chystaných zmenách v zákone o podmienkach prevádzky vozidiel v cestnej premávke

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pon bře 26, 2018 18:53
od valda1971
Libi71 píše:https://autobild.cas.sk/clanok/215664/hladate-servis-opravy-budu-po-novom-drahsie/?utm_source=cas.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-top-carousel-hp&utm_campaign=cross

článok o chystaných zmenách v zákone o podmienkach prevádzky vozidiel v cestnej premávke

To není pro LADU - majitele dobré :(

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte bře 27, 2018 06:44
od JmJ
Libi71 píše:https://autobild.cas.sk/clanok/215664/hladate-servis-opravy-budu-po-novom-drahsie/?utm_source=cas.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-top-carousel-hp&utm_campaign=cross

článok o chystaných zmenách v zákone o podmienkach prevádzky vozidiel v cestnej premávke



Hajzlove se najdou vsude, stejne tak svine, zlodeji a vselijaky jiny dobytek. Tohle je naprosto zrejma lobby nenasytnych znackovych servisu. Ze o tom servisy uvazuji, to pochopim, ze jim to pomahaji prosadit ti, kteri by meli chtit pro lidi to nejlepsi, to povazuju za hajzlarnu nejvyssiho kalibru.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: ned kvě 20, 2018 17:49
od Jajo
Najskôr odpoviem k tomu článku. Ja to na jednej strane aj trochu schvaľujem. Lebo do teraz sa to robilo väčšinou tak, že po nehode sa dalo auto opraviť u kade koho a ten vám vystavil horibilnú faktúru, ktorú samozrejme uhradila poisťovňa. No a potom ste sa zo servisom "rozdelili"... A potom sa dvíhali poistky, lebo poisťovne mali "neoprávnené" plnenia a po ceste nám behali "vraky" tesne pred rozpadom... Takže teraz, buď si dáte opraviť auto tak, že bude ako nové, alebo ho dajte do šrotu a zoberte z poisťovne tzv. totálku.
No a teraz ku tým servisom. Ja tiež dúfam, že sa predaj a tým pádom aj servis rozbehne na dosť slušnej úrovni. Ja osobne nemám problém raz za čas skočiť aj do vzdialenejšieho servisu na "odbornú" opravu. Ale očakávam, že "obyčajné" opravy mi budú schopný opraviť aj čo najbližšie. A strašne dúfam, že keď sa niečo pokazí, hlavne niečo že bude auto nepojazdné, tak mi to budú schopný opraviť aj v mojom servise v Žiline, a nebudem musieť platiť odťahovku niekam inde. :rolleyes: Ale dúfajme, že sa tie servisy časom zlepšia... Však už len za prvý rok predaja sa dosť veci pohlo. No, ale na druhej strane nemôžeme čakať žiadne zázraky, lebo ako určite viete, skoro všetky Lada servisy sú zamerané hlavne na iné značky, alebo patria do inej siete servisov,... a Ladu majú len ako takú "bokovku". Takže preto nie sme pre väčšinu servisov zaujímavý s tými "pár" Vestami. Oni žili do teraz bez našich Vest, tak budú bez nich žiť aj od teraz, pokiaľ nemajú uvedomelého majiteľa pre ktorého je každý zákazník dobrý... Takže držme si palce až sa to zmení. Ale ako som na tomto fóre už viackrát písal, že keby nebolo tých páru ľudí, čo si kúpili Vestu a riešili aj problémy s ňou, tak by sa Vesta na Slovensku ani nezačala predávať. Ja som si tiež osobne kúpil úplne prvú Vestu čo prišla do Žiliny a ako s autom som s ňou veľmi spokojný. Za tu cenu ponúka dobrú kvalitu, výbavu, normálny motor,... Práve preto som "riskol" ísť do Lady. Pôvodne som chcel kúpiť za tú cenu ojazdenú Octaviu, ale tam keď som si porovnal všetko okolo, tak som rád, že som išiel do novej Lady. Vesta ma stála dosť nervov a času, ale myslím, že to je asi normálne keď si kúpite úplne prvý kus čo príde na Slovensko aj pri iných značkách. Lebo vtedy to auto nemá žiadne "zázemie" na Slovensku. Ovšem, pokiaľ to nie je nejaký starý model so starými súčiastkami pod novou karosériou...

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pon zář 03, 2018 06:35
od jotus
Mate niekto skusenosti zo servisom- AUTOSUN Ružomberok s.r.o. ? :)

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte zář 04, 2018 08:41
od grafi2
sú v pohode...

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pát zář 07, 2018 15:15
od TomiG
Ma niekto skusenosti zo servisom PD(Prievidza) alebo TN(Trencin)...
Chcem si kupit Vestu SW alebo Crossku...a rozhodujem sa kde...dakujem Tomi

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pát zář 07, 2018 16:14
od Makar
Na facebookovej stránke sa servis Lady v Trenčíne chváli ocenením druhý najlepší servis na Slovensku.
Ja som tiež kupoval auto v Trenčíne. Po takmer roku spokojnosť.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pát zář 07, 2018 16:46
od Jajo
Ja by som si v Trenčíne radšej nič okolo elektriky už nedával robiť. Ich elektrikár robí škôlkárske chyby.... :( A podľa mňa(ja som elektrikár) nemá ani šajnu o elektrike, ale žiarovku by asi zvládol vymeniť. Všetko mi doslova posral a musel som si to potom doma radšej sám spraviť, škoda tam bolo letieť... A ešte mali tu drzosť si za to NIČ vypýtať 100€! :rolleyes: Tak chápete, nespravia vám nič, poserú súčiastku, nechajú vás čakať na auto 6 hodín a ešte si za to nechajú aj zaplatiť... :rolleyes: Neviem, či sú také amatérske iba servisy Lada, alebo všetky, ale zatiaľ čo som bol vo viacerých servisoch Lada, tak ani v jednom som nebol spokojný na 100%.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob zář 08, 2018 22:37
od Ladoš Vestoš
No JaJo stačí zabrousit na forum třeba Dacie nebo Fiatu...a ty servisy nemají o moc lepší a s auty řeší ještě závažnější problémy a to i u Dusteru II. Jinak kastla aut značky Lada má už tu rádoby ekologickou barvu? Aneb vodou ředitelné? Nebo ještě tu starší s ředidlem co toho vydrží víc? Já jen že na Daciu stačí, aby se vysral pták a řádně to uschlo na slunci a u jejich nemetalických barev to vyžere až na podklad! Na fóru to aktualne řeší na modelech Sandero/ Logan a nechtějí jim uznat reklamace...já jen že to tady někdy vypadá tak, že to auto nemá snad žádný klady a zájemce po přečtení musí být odrazen od koupě...já jel včera ve vypujčené Toyotě Yaris a po 12 tisících najetých km, tam vržou plasty na dveřích po každém dotyku kolena, hrká ventilator a nepřijemně vrže kulisa páky po každém přeřazení z 1 na dvojku...a když srovnám zpracování tak Vesta je dál než Japonec(který se ovšem montuje podle me na Slovensku, co jsem si četl)