Stránka 8 z 11

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pát zář 06, 2019 16:44
od zelvotron
Tak ono záleží i na tom kolik toho oleje tam je, pokud by byla náplň 10 litrů tak je interval 30k úplně v pohodě ;)

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pát zář 06, 2019 20:10
od Jan Vaníček
Leasing mám na 4 roky, takže ještě 3 roky, pak ta ochrana bude již v minutě dvanácté. Sice hned při pořízení investuji 5-10tis do originálních doplňků, protože se na to auto koukám každý den. Většinou nemá leasingovka při vracení problém, protože je to spíš zhodnocení, ale na nástřik, pokud bych to auto z nějakého důvodu nekoupil by se dívali blbě a pěkně by to nasolili. Posledně například chtěli pokutu 500,- za každé dveře, protože na nich byly originální Škoda designové polepy. Samozřejmě jsem si to nenechal líbit, ale už přitvrzují pacholci. Olej taky nikdo nevidí a holt je to případně moje blbost, že jsem utrácel ze svého. Vejde se tam 4,8L oleje. Honza

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: pát zář 06, 2019 21:17
od Cory
Aky to je motor? Vyrobca pri vymene predpisuje 4,7.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob zář 07, 2019 10:15
od Jan Vaníček
2,0TDI EUR6/2018. Možná je to tím, že ve Škoda servisu olej odsávají, v mém vypouštějí. Nicméně bylo nalito přesně na horní rysku, což jsem požadoval. Ne jako když si vyzvednu auto v místním značkovém a je to do půlky ... . Majitel se ovšem divil, protože přede mnou měnili olej v O3 2,0 TDI tuším 2015 a tam se vešlo jen 4,3L. Nicméně poslední chlubítko a pak už to tu přestanu plevelit. Právě i možná díky novému oleji, ve čtvrtek jsem "točil" Slovensko, najeto necelých 950km a krásná spotřeba 4,7L. Má na tom i podíl větší části cesty po obyčejných silnicích a jednu cestu jsem jel sám a druhou část s nákladem asi 100kg (vezl jsem si cestou na opravu 10kardanů na veterány :), v Žilině je umí perfektně). Jinak prémiová nafta od ONA :) za 29,50.
Jinak samozřejmě ten nešvar dlouhých výměn olejů je hlavně a především kvůli firemním zákazníkům, resp. leasingovým společnostem, kteří kupují většinu aut v této kategorii a samozřejmě vyhodnocují každou korunu v provozních nákladech, které na rozdíl od paliva nesou na svých bedrech. Honza

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob zář 07, 2019 10:52
od Cory
Pokial si dobre pamatam, tak v pokynoch pisu olej odsat alebo vypustit a doliat 4,7...No zalezi od motora. Inak rozdiel pri vymene a prvom plneni motora, napriklad noveho alebo po GO, je az 0,7l.

0,1l je zanedbatelne, to sa v tom motore strati :)

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob zář 07, 2019 14:57
od Duko
Ja čo som pozeral pred výmenou oleja na Veste, tak olej bol taký čistý, že za tepla sa len ťažko dal odčítať z rysky. Až mi bolo ľúto ho dať vymeniť. Pri najbližšej výmene si zoberiem vzorku a nechám si urobiť rozbor u nás v labaku. Som zvedavý na tie hodnoty. Najmä viskozitu.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob zář 07, 2019 15:16
od Cory
To mas tym, ze jazdis na plyn. Farba nehovori nic o kvalite oleja. Skus do starsieho motora naliat novy olej... a po 5 minutach bude cierny.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: sob zář 07, 2019 20:35
od zelvotron
U benzínu bych neřek, tam vydrží olej pohledově "hezkej skor jak novej" i několik tisíc km.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: ned zář 08, 2019 08:32
od Duko
Cory píše:To mas tym, ze jazdis na plyn. Farba nehovori nic o kvalite oleja. Skus do starsieho motora naliat novy olej... a po 5 minutach bude cierny.

Cory: u diesla áno, ale pri benzíne nie. Na corse či fusionovi ktorý máme, je to podobné.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte zář 10, 2019 06:57
od Duko
A ešte jedna vec ma napadla: pri oleji je vždy dôležitá viskozita. Tá počtom pevných častíc karbónov klesá. Je jedno, či sú rozpustené v aditívach. Olej týmto znečistením degraduje a klesá viskozita. Preto ma bude zaujímať laboratórny rozbor a najmä viskozita oleja z auta a porovnať to s novým olejom.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte zář 10, 2019 11:32
od Dusan
Skor by ta malo zaujimat trhanie olejoveho filmu. Pac nejake pevne castice odfiltruje filter.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte zář 10, 2019 11:52
od Duko
Dušan.... toto si prečítaj. Máš tam všetko a od odborníka. https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske- ... veho-oleje

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte zář 24, 2019 21:08
od Marek trucker
Som rad že táto zložka vyšla,čakal som ju skôr ale došla snaď sa hlavný importer zobudí s toho sna ,predať a vysrať sa na zakaznika.
Takže ako majiteľ SW-čka ,ktoré ešte mám bolo drbnute v reťazovke ,dobre že iba zadok. Oprava u troj mesačneho auta trvala 5 mes.čakal som na diely ako na spasenie.
Ja biť hlavný dealer tak osobne sadnem do dodavky a utekam do ruska po material nech servis robi a zakaznik nečaka jak chuj veď auto musi jazdiť nato bolo kupované.
Personal-nieje vyškolený na nič takže sa učia sami.
Takže auto som prebral s chujnym licovanim kufra,lebo degeni ani nove pánty neposlali.
A tak 4mes čo z ňou jazdim furd čakam na nove pánty kufra aby som konečne normalne zamkol kufor bez buchania o zámok.
Niekto tu písal že keď si fanušik Ladi tak opraviť si musiš sám ,no škoda že niesom fanušik BMW alebo Citroenu ,lebo tam diel máš hneď na druhy deň a montuje to školený personal .
S autom jazdim Östereich ,len sa modlim aby sa nič neposralo,neviem čo by som robil ,keď ani servisna sieť.
Proste toho chuja dealera som sa pítal pri kupe auta či je problem zo servisom ,Nie všetko ok.
Tak v dnešnej dobe niekomu verte.
Inak s autom som spokojny až na ten chujny servis

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte zář 24, 2019 21:29
od Liftback
Dobrých predajcov a povedzme aj servisov pre značku Lada spočítaš na prstoch jednej ruky.

Re: Stiznosti na servisni sit

PříspěvekNapsal: úte zář 24, 2019 21:37
od Vašátor
Liftback píše:Dobrých predajcov a povedzme aj servisov pre značku Lada spočítaš na prstoch jednej ruky.

Jenže ani ti drobní nemají díly. Všichni berou z CS Lady a ta je nemá .... já mám objednanou bočnici přes 2 měsíce a do telefonu stále jen slyším, jak to nejde zaurgovat, jak je chyba na ruské straně, jak to prostě nenaložili do kamionu i když do ČR jezdí 2 plné kamiony dílů týdně ... Jako jasně, v Rusku to mají všichni na háku, nicméně hlavní dovozce dílů pro EU by si to měl přeci pohlídat.

A zajímalo by mě, jestli v Německu na díly čekají taky takto dlouho...