Stiznosti na servisni sit

Moderátor: Moderátoři

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod JmJ » sob bře 24, 2018 19:57

Koko Loko píše:Pán s bílou Kalinou má ve mnoha věcech bohužel pravdu. Co se týče mě tak se také kloním k tomu, že si běžnou údržbu do které řadím filtry, oleje, brzdy udělám jistě kvalitněji. Přes to prostě nejede vlak a navíc mne to baví 8) . Už se nemohu dočkat, až se v tom začnu vrtat :mrgreen: . Tak jako první servisku si asi udělat nechám a pak na to asi hodím bobeček :-) . Tady se domáhat nějaké záruky je stejně sci-fi . Leda tak na lampárně.

Jak dlouho na to ma vlastne byt zaruka?
V nasich podminkach to chapu, ale na slovensku nejake servisy sou a reklamaci mas kde resit. Nevim pesne co pan s bliou kalino psal, neb mi to prijde dlouhe a po par radcich trochu mimo problem, ale co sem pochopil, tak podle nej zapisy o autorizovanem servise pro reklamaci nic neznamenaji. Je mozne, ze na sk ne, u nas na to automobilky celkem hledi, nevim, jestli by ses u soudu domohl reklamace, pokud jsi nesplnil podminky dane automobilkou, coz jsou servisni prohlidky v aspon normalnim servise, ne nutne autorizovanem (alespon v cr).

Ale nez se soudit a hadat, tak to proste do toho servisu na prohlidku dam. Ja svemu servisu duveruju, nemam s nim problem.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod FOMA » sob bře 24, 2018 20:11

Tak po dobu záruky bych osobně určitě na "garančku" jezdil a servisu se nebál :)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod Georgius » sob bře 24, 2018 20:26

Tak tak, když si vzpomenu, co všechno se v rámci záruky zvládlo v Mělníku u desítky ... uznali i tu prasklou zadní odrazku (byla blbě přidělaná což uznali, ale mohli se chtít hádat, že to prasklo jiným mechanismem).
Jinak co jsem pochopil, tak do konce srpna je asi poslední šance si v EU koupit auto s normálním motorem ... nevím, jestli SW je rovnou homologovaná na tu novou slavnou 6d s novou metodikou spotřeby, ale tipuju že ne :-(
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 3997
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod stano112 » sob bře 24, 2018 21:55

JmJ píše:Jak dlouho na to ma vlastne byt zaruka?
V nasich podminkach to chapu, ale na slovensku nejake servisy sou a reklamaci mas kde resit. Nevim pesne co pan s bliou kalino psal, neb mi to prijde dlouhe a po par radcich trochu mimo problem, ale co sem pochopil, tak podle nej zapisy o autorizovanem servise pro reklamaci nic neznamenaji. Je mozne, ze na sk ne, u nas na to automobilky celkem hledi, nevim, jestli by ses u soudu domohl reklamace, pokud jsi nesplnil podminky dane automobilkou, coz jsou servisni prohlidky v aspon normalnim servise, ne nutne autorizovanem (alespon v cr).

Ale nez se soudit a hadat, tak to proste do toho servisu na prohlidku dam. Ja svemu servisu duveruju, nemam s nim problem.

Myslím,že vieš veľmi presne čo pán s bielou Kalinou písal :D . Lebo si to tu teraz presne pomenoval. Ale akúsim to ešte raz zrozumiteľne a hlavne krátko :D .
-záruka je na SK podľa SL 3 roky bez omedzenia počtu kilometrov.
-predajcov zo značkovým servisom je na SK už pomerne na predajnosť už až moc :D . Ja mám konkrétne v okruhu 55 km 6 zn.servisov Lada...najblyžší 25 km.
-aby ti platila záruka,tak nemusíš nutne servisovať auto v zn.servise,možeš sa dohodnúť v ktoromkoľvek kde ti budú ochotný auto servisovať...napr. v Renaulte.
-písal som tu jasne,že ktorýkoľvek servis,ktorý splní podmienky servisu dané v servisnej knižke a dá ti pečiatku do príslušnej kolónky,tak záruka na auto podľa nariadenia EÚ musí platiť.
-to že si servisujem auto sám sa nevylučuje s tým,že v servisnej knižke príslušné pečiatky nemám.
-preto som písal,že pečiatky v serviske považujem za frašku,lebo obrazne povedané keď si šikovný,tak si pečiatku zoženieš za pivo a poldeci :) .
-tým pádom keď niekto predáva auto a dáva do popredia servisnú históriu zdokumentovanú v servisnej knižke,tak ju ja považujem za zdrap papiera použiteľného akurát len na WC. To že má niekto pečiatky v serviske,neznamená že auto je aj poctivo servisované.
-osobne sa celý svoj život od malička motám okolo áut,baví ma to(ale pracujem v inom odvetví :) ) a proste ma šklbne u srdca,keď mám na servisnej prehliadke zaplatiť len za výmenu oleja 60€,keď si to spravím sám za 20€ a viem čo si tam nalejem.
-a áno,ja osobne nedôverujem servisom...mám na to svoj dôvod...nechcem to tu rozpisovať,lebo je to už beztak dlhé :D
-súdiť sa zo servisom je to posledné,aj tak v málo prípadoch uspeješ...kolega s Roomsterom by o tom vedel niečo popísať.
-písal som aj,že nikoho neodhováram od servisných prehliadok...dal som sem len iný pohľad na problematiku.
-regoval som tu hlavne na to,že sa to neustále vyplakáva nad servisnou sieťou...kto chce,servis si nájde a bude mu platiť aj záruka. Koniec koncov si si našiel aj ty svoj servis a si s ním chvalabohu spokojný :) .
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Uživatelský avatar
stano112
 
Příspěvky: 1125
Registrován: čtv zář 29, 2011 21:29

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod Luděk Musil » pon bře 26, 2018 08:42

Koko Loko píše:... . Tak jako první servisku si asi udělat nechám a pak na to asi hodím bobeček :-) . ... .
Já, pro jistotu, volím strategii přesně opačnou a servisní prohlídky, opět pro jistotu, absolvuji v předepsaných intervalech.
Aspoň mi to auto prohlídnou a řeknou (potvrdí do servisní knížky), že Ok, případně že je potřeba něco opravit/vyměnit.
Motorový olej si tedy měním sám ve "zkráceném" intervalu 10.000 km namísto doporučených 15.
Na nějaké další zásahy, co se motoru nebo karoserie týče, nemám ani čas, ani náladu, ani prostředky.
Aspoň že se už trochu oteplilo a budu to moci aspoň umejt a povysávat ... tato jediná "radost" mi po předchozích 5 vozech zbyla. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod Libi71 » pon bře 26, 2018 17:45

https://autobild.cas.sk/clanok/215664/h ... aign=cross

článok o chystaných zmenách v zákone o podmienkach prevádzky vozidiel v cestnej premávke
Lada Vesta LUX sedan (červená), moja od 12/2017 (vyr. 9/2017 (mod. 2018)), prevodovka Renault JH3
LADA Bohorodička - Nebeská matka Väčšiny Svetlých Bohov Veľkej Rasy, Ochrankyňa národov Veľkej Rassénie, Bohyňa Krásy a Ľúbosti
VESTA - Nebeská Bohyňa Ochrankyňa Prastarej Múdrosti Vyšších Bohov, Bohyňa Jari a Ľúbosti, Ochrankyňa Obnovujúceho sa Sveta
Uživatelský avatar
Libi71
 
Příspěvky: 88
Registrován: ned pro 10, 2017 12:01
Bydliště: Modra

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod valda1971 » pon bře 26, 2018 18:53

Libi71 píše:https://autobild.cas.sk/clanok/215664/hladate-servis-opravy-budu-po-novom-drahsie/?utm_source=cas.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-top-carousel-hp&utm_campaign=cross

článok o chystaných zmenách v zákone o podmienkach prevádzky vozidiel v cestnej premávke

To není pro LADU - majitele dobré :(
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7198
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod JmJ » úte bře 27, 2018 06:44

Libi71 píše:https://autobild.cas.sk/clanok/215664/hladate-servis-opravy-budu-po-novom-drahsie/?utm_source=cas.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-top-carousel-hp&utm_campaign=cross

článok o chystaných zmenách v zákone o podmienkach prevádzky vozidiel v cestnej premávke



Hajzlove se najdou vsude, stejne tak svine, zlodeji a vselijaky jiny dobytek. Tohle je naprosto zrejma lobby nenasytnych znackovych servisu. Ze o tom servisy uvazuji, to pochopim, ze jim to pomahaji prosadit ti, kteri by meli chtit pro lidi to nejlepsi, to povazuju za hajzlarnu nejvyssiho kalibru.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod Jajo » ned kvě 20, 2018 17:49

Najskôr odpoviem k tomu článku. Ja to na jednej strane aj trochu schvaľujem. Lebo do teraz sa to robilo väčšinou tak, že po nehode sa dalo auto opraviť u kade koho a ten vám vystavil horibilnú faktúru, ktorú samozrejme uhradila poisťovňa. No a potom ste sa zo servisom "rozdelili"... A potom sa dvíhali poistky, lebo poisťovne mali "neoprávnené" plnenia a po ceste nám behali "vraky" tesne pred rozpadom... Takže teraz, buď si dáte opraviť auto tak, že bude ako nové, alebo ho dajte do šrotu a zoberte z poisťovne tzv. totálku.
No a teraz ku tým servisom. Ja tiež dúfam, že sa predaj a tým pádom aj servis rozbehne na dosť slušnej úrovni. Ja osobne nemám problém raz za čas skočiť aj do vzdialenejšieho servisu na "odbornú" opravu. Ale očakávam, že "obyčajné" opravy mi budú schopný opraviť aj čo najbližšie. A strašne dúfam, že keď sa niečo pokazí, hlavne niečo že bude auto nepojazdné, tak mi to budú schopný opraviť aj v mojom servise v Žiline, a nebudem musieť platiť odťahovku niekam inde. :rolleyes: Ale dúfajme, že sa tie servisy časom zlepšia... Však už len za prvý rok predaja sa dosť veci pohlo. No, ale na druhej strane nemôžeme čakať žiadne zázraky, lebo ako určite viete, skoro všetky Lada servisy sú zamerané hlavne na iné značky, alebo patria do inej siete servisov,... a Ladu majú len ako takú "bokovku". Takže preto nie sme pre väčšinu servisov zaujímavý s tými "pár" Vestami. Oni žili do teraz bez našich Vest, tak budú bez nich žiť aj od teraz, pokiaľ nemajú uvedomelého majiteľa pre ktorého je každý zákazník dobrý... Takže držme si palce až sa to zmení. Ale ako som na tomto fóre už viackrát písal, že keby nebolo tých páru ľudí, čo si kúpili Vestu a riešili aj problémy s ňou, tak by sa Vesta na Slovensku ani nezačala predávať. Ja som si tiež osobne kúpil úplne prvú Vestu čo prišla do Žiliny a ako s autom som s ňou veľmi spokojný. Za tu cenu ponúka dobrú kvalitu, výbavu, normálny motor,... Práve preto som "riskol" ísť do Lady. Pôvodne som chcel kúpiť za tú cenu ojazdenú Octaviu, ale tam keď som si porovnal všetko okolo, tak som rád, že som išiel do novej Lady. Vesta ma stála dosť nervov a času, ale myslím, že to je asi normálne keď si kúpite úplne prvý kus čo príde na Slovensko aj pri iných značkách. Lebo vtedy to auto nemá žiadne "zázemie" na Slovensku. Ovšem, pokiaľ to nie je nejaký starý model so starými súčiastkami pod novou karosériou...
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko :-) (04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská :-) (06_2019 - )
Uživatelský avatar
Jajo
 
Příspěvky: 628
Registrován: ned říj 22, 2017 10:37
Bydliště: Žilina

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod jotus » pon zář 03, 2018 06:35

Mate niekto skusenosti zo servisom- AUTOSUN Ružomberok s.r.o. ? :)
jotus
 
Příspěvky: 7
Registrován: sob zář 01, 2018 07:02
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod grafi2 » úte zář 04, 2018 08:41

sú v pohode...
Uživatelský avatar
grafi2
 
Příspěvky: 696
Registrován: stř zář 13, 2017 19:40
Bydliště: SK, BB kraj

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod TomiG » pát zář 07, 2018 15:15

Ma niekto skusenosti zo servisom PD(Prievidza) alebo TN(Trencin)...
Chcem si kupit Vestu SW alebo Crossku...a rozhodujem sa kde...dakujem Tomi
TomiG
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned črc 15, 2018 23:26

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod Makar » pát zář 07, 2018 16:14

Na facebookovej stránke sa servis Lady v Trenčíne chváli ocenením druhý najlepší servis na Slovensku.
Ja som tiež kupoval auto v Trenčíne. Po takmer roku spokojnosť.
Moja Ruska - Lada Vesta Luxe tmavošedá metalíza 608-Pluton, r.v. 2017
Ruská hudba pre MMS Lada Vesta https://uloz.to/!BAClaWd9bETy/ruska-hud ... a-vesta-7z
Rozprávky pre MMS Lada Vesta https://uloz.to/!MGcuJ8chUXGp/rozpravky ... esta-sk-7z
Moja Lada Vesta a doplnky https://feromakar.rajce.idnes.cz/Moja_Lada_Vesta_2019
Uživatelský avatar
Makar
 
Příspěvky: 377
Registrován: stř čer 28, 2017 00:06
Bydliště: Trenčianský kraj

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod Jajo » pát zář 07, 2018 16:46

Ja by som si v Trenčíne radšej nič okolo elektriky už nedával robiť. Ich elektrikár robí škôlkárske chyby.... :( A podľa mňa(ja som elektrikár) nemá ani šajnu o elektrike, ale žiarovku by asi zvládol vymeniť. Všetko mi doslova posral a musel som si to potom doma radšej sám spraviť, škoda tam bolo letieť... A ešte mali tu drzosť si za to NIČ vypýtať 100€! :rolleyes: Tak chápete, nespravia vám nič, poserú súčiastku, nechajú vás čakať na auto 6 hodín a ešte si za to nechajú aj zaplatiť... :rolleyes: Neviem, či sú také amatérske iba servisy Lada, alebo všetky, ale zatiaľ čo som bol vo viacerých servisoch Lada, tak ani v jednom som nebol spokojný na 100%.
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko :-) (04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská :-) (06_2019 - )
Uživatelský avatar
Jajo
 
Příspěvky: 628
Registrován: ned říj 22, 2017 10:37
Bydliště: Žilina

Re: Stiznosti na servisni sit

Příspěvekod Ladoš Vestoš » sob zář 08, 2018 22:37

No JaJo stačí zabrousit na forum třeba Dacie nebo Fiatu...a ty servisy nemají o moc lepší a s auty řeší ještě závažnější problémy a to i u Dusteru II. Jinak kastla aut značky Lada má už tu rádoby ekologickou barvu? Aneb vodou ředitelné? Nebo ještě tu starší s ředidlem co toho vydrží víc? Já jen že na Daciu stačí, aby se vysral pták a řádně to uschlo na slunci a u jejich nemetalických barev to vyžere až na podklad! Na fóru to aktualne řeší na modelech Sandero/ Logan a nechtějí jim uznat reklamace...já jen že to tady někdy vypadá tak, že to auto nemá snad žádný klady a zájemce po přečtení musí být odrazen od koupě...já jel včera ve vypujčené Toyotě Yaris a po 12 tisících najetých km, tam vržou plasty na dveřích po každém dotyku kolena, hrká ventilator a nepřijemně vrže kulisa páky po každém přeřazení z 1 na dvojku...a když srovnám zpracování tak Vesta je dál než Japonec(který se ovšem montuje podle me na Slovensku, co jsem si četl)
Ladoš Vestoš
 
Příspěvky: 43
Registrován: sob črc 15, 2017 21:23

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků