Chalani, ešte ku tej klíme otázočka. Aj ICE aj LUX majú rovnaký kompresor, resp. jeho ovládanie? Lebo aspoň čo ja viem tak ICE by mala mať ovládanie klímy "klasické" ako všetky autá s manuálnou klímou. Čiže klímu(chladenie) si môžte iba zapnúť, alebo vypnúť a potom sa dá nastaviť iba "teplota" vzduchu vychádzajúceho z výduchov a ostatné nastavovania by mali byť "manuálne", čiže tlačidlo je priamo spojené s ovládacím prvkom. Proste tie tlačidlá by mali byť "manuálne". No a pri LUX by mali byť celé tlačidlá s "autom" spojené len cez CAN zbernicu. Čiže všetky funkcie, čo si navolíte, by mali ísť najskôr cez CAN zbernicu do RJ a až tá následne vyhodnotí na základe snímačov a senzorov čo zapne/vypne/uberie/pridá.... A čo je zaujímavé, aj ohrev zadného okna, zrkadiel a u niektorých aj ohrev predného okna by sa mal zapínať cez CAN. Takže z tohoto všetkého mi vychádza, že ak už nie je rozdiel v kompresore, tak bude rozdiel aspoň v jeho riadení. V tom najextrémnejšom prípade by mala LUX dokázať aspoň vypínať/zapínať ten kompresor. Ale nejaké skokové zap./vyp. klímy som nezaregistroval, takže asi bude vedieť aj regulovať chlad, lebo aspoň mne sa zdá, že keď mám horko v aute, tak ide ventilátor na vyšších otáčkach a s chladnejším vzduchom a keď sa interiér vychladí, tak ide ventilátor na nižších otáčkach s teplejším vzduchom. Či to robí len tak, že klíma(chladenie) beží na plno a automatika len dokúri?
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko
(04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská
(06_2019 - )