Georgius píše:OK, píšu si, při příští mrazivé cestě dát auto režimu šanci. Možná pak dospěju k tomu, že teplotu stáhnu z Vestových 23°C na desítkových "22°C celoročně".
Veru daj mu šancu
. Ja si to neviem vynachváliť. Crosska je moja v poradí už štvrtá lada a bezkonkurenčne najrýchlejšie zohriatie motora,najrýchlejší nástup kúrenia a najrýchlejšie vyhriatie interiéru. To sa nehnevaj,desina sa kúrením na crossku nechytá. A pochybujem,že Vesta by mala horšie kúrenie od Kaliny.Ako to všetko funguje som popisoval minulý rok v téme crossky.
Takže len v skratke...automatika si riadi natáčanie klapiek,otáčky ventilátora a tuším aj vnútorný okruch v závislosti od teploty motora a vonkajšieho/vnútorného vzduchu. Po prešivke MMC mi to všetko graficky znázorňuje. Studený vzduch ti nemá šancu fúkať do tváre. Ja som tiež skúšal všeliaké nastavenia,ale zistil som,že v automatike je to najrýchlejšie vyhriatie interiéru. Využívam to prakticky stále,ak sa mi náhodou mlžia okná pri postávaní v kolónach,tak si to samozrejme prepnem ako potrebujem
.
Aj dnes skoro ráno -7,naštartujem,hneď zapínam ohrev sedačky,po pol minúte dám auto na ulicu,zavriem bránu,sadnem do auta a zapínam automatiku. Po 5km motor 68 stupňov,interiér 10 stupňov. Po ďalších 5km motor 80,interiér 20. Upozorňujem,že tých 10km prejdem za cca 9 minút a auto mi stojí vonku.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)