Majo píše:Otazne je ci je rozdielny firmware pre verzie s tlacidlom a bez neho...
Čiže, podľa toho čo píšu
tuto, tak rozdiel vo firmware je iba na základe prístrojovky. Čiže, "naše" prístrojovky s oranžovými okrajmi majú najnovší softvér 027 a "staré" prístrojovky s bielymi číselníkmi má najnovší softvér je asi 036. Podľa toho čo píšu na tej stránke, tak tam rieši softvér hlavne osvetlenie prístrojovky, keď sú zapnuté DRL. No a nám by mal softvér riešiť aj to vybíjanie batérie. Tak to vyzerá, že softvér "rozoznáva" iba akú máš prístrojovku, nie či máš, alebo nemáš SOS tlačidlo. Len ďalšia otázka je, či ten softvér fakt rieši u nás to vybíjanie batérie, lebo zároveň so zmenou softvéru sa aj prepájajú nejaké dráty na RJ a na ovládači svetiel na volante... Takže mňa zaujíma či vybíjanie batérie rieši ten softvér alebo "iba" to predrátovanie RJ. Ak to rieši aj softvér, tak potom či aj v Rusku používajú "naše" prístrojovky? Ak áno, tak číslo softvéru 027 je pre nás iný typ softvéru ako v Rusku, kde majú aj SOS systém, ale zasa by nemali používať TPMS?.... Je okolo toho veľa otázok, ale najhlavnejšie je či to preprogramovanie a predrátovanie fakt zabráni vybíjaniu batérie?? Kto má už softvér 027, (POZOR 027!!!! lebo niektorým nahrávali cca do apríla 2018 softvér 022!!!), tak aké zmeny ste si všimli? Myslím celkové funkcie prístrojovky, prípadne aj nejaké funkcie celého auta,.... Napr. pri verzii 022 si niektorí všimli, že im ukazuje po natankovaní "do plna" dojazd okolo 800 km, kým pri verzii 019, ukazoval vždy okolo 560km,... Ja osobne si idem dávať 027 v júli, takže ja budem vedieť zmeny až potom.