Stránka 4 z 6

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: pát led 05, 2018 12:38
od Karol1
S anténou by som určite nič nerobil. Včera som absolvoval cestu z RBK do Martina. RDS AF som mal vypnuté, rádio išlo krásne, ani raz na spomínanú 1 - 2 sekundy nevypadlo. Ako už bolo spomínané, počas cesty som musel manuálne preladiť, bohužiaľ. Ak by bola problémom anténa, tak by rádio vypadávalo bez ohľadu na to, či je RDS AF zapnuté alebo vypnuté.
Ešte reagujem na Vaše posmešky, že by som chcel dať rádio na reklamáciu. Prepáčte, no neuvedomujete si, že kvalitu servisu značky Lada počas záručnej i pozáručnej doby výrazne ovplyvňujeme my, majitelia áut značky Lada. Ak máte predsudky niečo reklamovať a bojíte sa obrátiť na predajcu v prípade problémov, tak sa potom nesťažujte. Grafi tri mesiace rieši trasúce sa zrkadlo. Nenormálne. Ak si nepochodil tam, kde si auto kúpil, tak má nasledovať kontaktovanie Slovenskej obchodnej inšpekcie. Prečítajte si na nete, čo môže urobiť Slovenská obchodná inšpekcia v rámci neuznanej reklamácie. Ja zatiaľ na Veste žiadny problém okrem rádia nemám. Rádio budem reklamovať. Nekúpil som si staršie, ale nové auto a predajca má povinnosť v rámci záruky nedostatky riešiť. Ak budem jediný, kto si toto uvedomuje, tak sa prosím nesťažujte na prístup servisov, ktorý kazí meno značke. Myslíte si, že nemecký zákazník, ktorý si Vestu kúpil, bude meniť anténu ?

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: pát led 05, 2018 18:17
od stano112
Karol1 píše:Ešte reagujem na Vaše posmešky, že by som chcel dať rádio na reklamáciu. Prepáčte, no neuvedomujete si, že kvalitu servisu značky Lada počas záručnej i pozáručnej doby výrazne ovplyvňujeme my, majitelia áut značky Lada. Ak máte predsudky niečo reklamovať a bojíte sa obrátiť na predajcu v prípade problémov, tak sa potom nesťažujte. Grafi tri mesiace rieši trasúce sa zrkadlo. Nenormálne. Ak si nepochodil tam, kde si auto kúpil, tak má nasledovať kontaktovanie Slovenskej obchodnej inšpekcie. Prečítajte si na nete, čo môže urobiť Slovenská obchodná inšpekcia v rámci neuznanej reklamácie. Ja zatiaľ na Veste žiadny problém okrem rádia nemám. Rádio budem reklamovať. Nekúpil som si staršie, ale nové auto a predajca má povinnosť v rámci záruky nedostatky riešiť. Ak budem jediný, kto si toto uvedomuje, tak sa prosím nesťažujte na prístup servisov, ktorý kazí meno značke. Myslíte si, že nemecký zákazník, ktorý si Vestu kúpil, bude meniť anténu ?

Z mojej strany ten posmešok bol trocha opotstatnený :) .Viem čo chceš týmto povedať a netvrdím že nehovoríš pravdu,ale funguje to trocha inak.Publikovať ako to je,však nebudem,už som sa popálil.
Ak chceš,zoznámim ťa s jedným majiteľom Kaliny,ktorý sa už na SOI-ku obrátil...tak isto nepublikovateľné.
V každom prípade prajem veľa šťastia pri reklamácii a dúfam,že to bude tvoja posledná reklamácia...nech ti to behá bez problémov :) .

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: pát led 05, 2018 18:27
od grafi2
Karol áno riešim tri mesiace zrkadlo lebo servisy v mojom okolí od toho dávajú ruky preč.
Chodiť náročky za predajcom mi až tak veľmi nevyhovuje nakoľko je to celkom ďaleko, ked budem vedieť že bude cesta do RK tak sa im ozvem nech si ma objednajú lebo ani oni niesu na špagátiku. Keď som tam bol naposledy tak sme sa o tom bavili a technik mi povedal že sa treba dohodnúť a prísť nakoľko lietali okolo áut a nemali čas na moje zrkadlo. Tam ale už padli slová aj o výmene.... nechcem zatiaľ ale predbiehať ;)

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: pát led 05, 2018 19:12
od Liftback
V mieste slabšieho signálu zastaviť s viacerími vozidlami - napr. na zraze a naladiť rovnakú stanicu, aj keď nebude v prúte antény ktorý sa mi zdá nedostatočný, môj starý Megane mal 1.5m prút tak riešiť podrobnejšie rádio. Inak aj tá anténa a jej tvar je dosť aspoň na Grante nešťastný, ešte sa k anténe inak vrátim v téme o Grante. Samozrejme by sa malo zrkadlo dať bežne vymeniť.Keď som ešte pracoval pre Fiat tak na Pandách zrkadlá triaslo a robilo aerodynamický hvizd. Na výmenu.

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: ned led 07, 2018 00:04
od posim
Liftback píše:...môj starý Megane mal 1.5m prút...

Mal by si sa porozprávať s pánom "novinárom" Oroszom, ktorý prirovnával anténu Kaliny II k bleskozvodu - ten by Ti to vysvetlil :mrgreen: Nečítal si ten jeho vianočný "darček"? :D
Oni však chlapci hovoria, že nemajú problém so slabým príjmom všeobecne, ale s výpadkom signálu v mieste, kde sa rádio samo ladí na inú frekvenciu tej istej stanice, lebo sa jazdou vzdialilo od aktuálneho vysielača a rádio hľadá iný vysielač, pričom to blbne. No tiež si myslím, že silnejší príjem by tej automatike vyhľadávania pomohol, že by tak neblbla. Inak kedysi bolo dostať dodatočné anténne zosilňovače, ktoré sa vložili medzi kábel k anténe a pripojili k napájaniu a príjem bol lepší.

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 09:57
od Karol1
Dobrý deň,
ako bolo spomenuté v predchádzajúcich príspevkoch, bol som včera, t.j. 11.1.18 reklamovať rádioprijímač v mojej Veste Ice v Ružomberku. Išiel som sa z predajne Autosun Ružomberok s technikom previezť smerom na Biely Potok, žiadne kopce, rovinatý terén, žiadny prechod frekvenčných pásiem pre rádio Express. Bolo naladené Rádio Express; 88,4 MHz , zapnutá funkcia RDS AF. Technik si situáciu natáčal ako video. Počas asi 3 km-jazdy vypadol príjem autorádia na krátky čas možno 20-krát. :( Sám technik bol prekvapený, aké výpadky autorádio má. On sám by s takouto úrovňou príjmu signálu nebol spokojný. Cestou späť som vypol funkciu RDS AF a autorádio nemalo ani jeden výpadok. Technik posiela video z tejto situácie do Slovlady Košice. Technik sa správal slušne, v žiadnom prípade nepadla veta, že čo chcem, keď mám ruské auto. Pýtal som sa technika, či už niekto tieto výpadky autorádia reklamoval. V Autosun Ružomberok som bohužiaľ prvý, kto sa na tieto výpadky autorádia sťažuje. Preto Vás chcem mílí majitelia automobilov Lada požiadať, aby ste nielen na tento problém predávajúceho upozornili. Som milo prekvapený z toho, koľko vlastných úprav dokážete na aute spraviť a ako ho vynikajúco poznáte, no na druhej strane máte nové auto, na ktoré sa vzťahuje 3-ročná záruka. Ak budem jediný, ktorý na tento problém upozornil, tak sa technici v Košiciach budú rozhybávať veľmi ťažko. Som zvedavý na ďalšie kroky Slovlada Košice. Budem Vás určite informovať. Prajem pekné dni.

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: čtv úno 08, 2018 13:39
od robelles
Mám ICE verziu. V nastavení rádia vypnite funkciu reduction na OFF. Jazdím takto niekoľko dní a rádio nevypadáva. Poprosím niekoho druhého o info a potvrdenie, či to funguje aj na iných Ladách.

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: čtv úno 08, 2018 16:49
od grafi2
RDS AF aj ct zapnute, redukcia vypnutá a vypadáva aj tak

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: ned úno 11, 2018 20:21
od Karol1
RDS AF zapnuté, reduction vypnuté a rádio vypadáva aj tak. A koľkí majitelia Lady Vesta ste už boli na spomínaný problém upozorniť predajcu ?

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: úte úno 13, 2018 10:51
od robelles
Mne nepada zatial. Ale je pravda ze mam vypnute aj ine polozky.

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: ned úno 18, 2018 11:59
od grafi2
Karol1 píše:...bol som včera, t.j. 11.1.18 reklamovať rádioprijímač v mojej Veste Ice v Ružomberku...
.

čo nové po mesiaci?

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: ned úno 18, 2018 20:41
od Karol1
Po mesiaci sa výrobca zatiaľ nevyjadril. Veď načo, keď som jediný, ktorý na tento problém upozornil.

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: ned úno 18, 2018 20:49
od stano112
Karol1 píše:Po mesiaci sa výrobca zatiaľ nevyjadril. Veď načo, keď som jediný, ktorý na tento problém upozornil.

Ale nevzdávaj to,ono sa to časom poddá :mrgreen:

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: sob bře 31, 2018 11:30
od csfousek
Zdravím potřeboval bych poradit jak mám na vestě ice nastavit jazyk z ruštiny na češtinu a nastavit hodiny na budikach předem děkují.

Re: Radio vesta

PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2018 06:34
od Karol1
V polovici marca som podal oficiálnu písomnú reklamáciu na rádio v Lade Vesta Ice v Autosun Ružomberok. Dôvod už veľakrát spomínaný : Rádio pri zapnutej funkcii AF - alternatívnej frekvencii vypadáva. Predajca ma informoval, že z Ruska bolo poslané nové rádio, ktoré mi vymenia. Či sa problém odstráni, to neviem, dúfam, že áno. Bohužiaľ som podľa predajcu jediný, ktorý tento problém oficiálnou cestou reklamácie rieši. Ak by bolo reklamácií viac, riešenie by sa určite dostavilo rýchlejšie.