Naraznik sme zakladali spolu
On sa vlastne ani nedazalozit nejak krivo. Pri styku s blatnikom ma usadzaciu listu, do ktorej sa presne nacvakne, a čo sa tyka napojenia na podblatniky, je to prakticky na milimeter a treba sa posnazit, aby tam naraznik vobec vosiel. Staci len odsledovat rovinu blatnika a naraznika pri kolese - tam kde sa srobuju sroby od kolesa. Svetla sa tiez nedaju zalozit o pol centimetra do strany
Ta cast svetla, ten spic, ktory je v blatniku uplne vpredu je opratreny plastovy cvočkom, aby svetlo nevycnievalo z urovne blatnika.
Auto ma 3500km
Predpriprava nie je ziadna, ale vobec ziadna. Musel sa pouzit relatkovy blok (neviem ako sa to vola, ja to tak volam), ktory spina okruhy pre vozik a natiahnut +12V cez poistku od baterky. Kabel sa viedol popod prahove listy, najskor sme mysleli, ze ho dame do poistkovky, co by vyzadovalo dalsie a dalsie rozoberanie a skumanie. To by sme tam boli 2 dni. Takze sa previedol cez prechodku do motoroveho priestoru k baterke. Na prechodke nesetrili, zmesti sa tam aj dalsich 20 kablov