AdamT píše:Minox: to isté mám aj ja na Veste, dunivý zvuk pri plnom plyne, po ubratí plynu sa to ukľudní, resp. po prekročení otáčok motora nad cca 2800 - 3000. Nie je to veľmi príjemné u nového a moderného auta... myslím, že to bude skor vlastnosť, než že je to vec zábehu a potom už bude ticho. Najazdených 1250 km, spotreba podľa palubného počítača 7,3 l,
Ja mám dnes nabehaných 1060km a spotreba 7,0l/100km. Tiež som mal na novom spotrebu 8,9 l.
. Dnes som po rovinkách a okreskách ten zvuk na 3 stupni ani velmi nezaznamenal, mám pocit že presne na nižších otáčkach okolo 2200ot a pri pridaní plynu, lebo tie kopčiská sa nedajú na trojke do tých zákrut ísť viac ako 40km/h a s polovičným plynom. Len som čakal, že 106 koní by mohlo mať pri 2000ot do kopca záber.
stano112 píše:Minox-Ten dunivý zvuk by som skôr pripisoval motoru.Cez bovden lanka sa prenášajú skôr vibrácie,ako mne na trojke pri cca 3500 ot.Ak si šiel do kopcov smer Štiavnica,tak 2000-2200 ot.je málo.Ak mu trocha šlapneš,tak to duní,tomu motoru sa to nelúbi.Počítam,že pri tých otáčkach si šiel tak 40 a to je do kopca na trojke málo.
No presne
mal som ten pocit, že sa to tomu motoru nepáči. Ale som myslel, že by sa 106 koní na trojke hore kopec mohlo vyšlapať bez problémov pri 40km/hod a 2000ot. Radšej som teda spomalil a išiel na dvojke do 3000ot.
stano112 píše:Po rovine postačuje,v kopcoch radiť dvojku.Zvolil si zlú technológiu jazdy
.Si tam zvyknutý takto jazdiť z Fábkou,motor Vesty v kombinácii s touto prevodovkou potrebuje točiť
. Ak tam máš nabehané 1000km,už ho môžeš sem tam prebehnúť aj k 5000ot
.
No neviem si ešte zvyknúť
už som ho dnes trochu točil aj na 4000ot. a teda už je to cítiť, že riadne motor ožíva, hlavne na 3 stupni a nad 3500ot. naberá silu. Mali by sme spraviť nejaké spoločné jazdy aby som sa zaučil
A ešte jeden zvuk som za posledné km spozoroval, hlavne pri 100km/h a viac akoby také šuštanie? prskanie? asi z bokov, alebo zo spodu karosérie,
Išiel som 20km po dialnici a vždy pri vyššej rýchlosti akoby niečo prská
Najskôr som myslel, či to niesú nejaké kamienky, ktoré sa odrážajú od spodku karosérie, potom som myslel, či sa náhodou od menších vibrácií nejako netrú plasty alebo tapacír
no neviem to identifikovať ale počuť to je. Akoby som mal vo dverách zavreté nejaké drôty a tahal to po zemi
no smiešne ale neviem to nazvať. Alebo to má na svedomí vietor, možno že niekde naráža a robí to také prskanie, nerobí to stále, ale častejšie.