Stránka 58 z 80

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv kvě 31, 2018 22:41
od azlk2140
Preco nie. Bukovu mam na skok. Uz crossiek pribuda. Za posledne dva tyzdne som videl 3.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát čer 01, 2018 06:59
od Peter6160
Ako sa jazdí Duko si bol v tatrách dialnica ? nechýba 6 rychlosť jazda do kopcov, predbiehanie čo azlk2140 ty ako si spokojný?
Ja som bol len na dvoch skúšobných jazdách a to len po TT no malo ale avto objednané a čakám už je aj po termíne :shock:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát čer 01, 2018 09:13
od grafi2
peter, ak ťa uspokojí odpoveď zo sedanu tak:
6 rýchlosť mne nechýba, motor má dych v otáčkach- nieje to diesel. Často býva 6 rýchlosť len marketing napríklad í20 má konečný prevod pri staršej 5st a novšej 6st rovnaký.. ;)
predbiehať sa dá, ale treba si podradiť.
pravda, motor ožíva až keď čo to pojazdí

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát čer 01, 2018 09:25
od Georgius
přesně jak píše Grafi, prvních 10 tisíc km dynamiku motoru moc nehodnotit, bo bude lépe ;-) Nejlíp ale pocitově tahá trojka kolem 3000 otáček ;-)

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát čer 01, 2018 10:41
od michael1983
Peter6160 píše:Ako sa jazdí Duko si bol v tatrách dialnica ? nechýba 6 rychlosť jazda do kopcov, predbiehanie čo azlk2140 ty ako si spokojný?
Ja som bol len na dvoch skúšobných jazdách a to len po TT no malo ale avto objednané a čakám už je aj po termíne :shock:
No aj moja uz je po termíne ale dnes mi dali vedieť ze 8-9.6 majú potvrdené že príde do Košíc. Snáď ju tam dlho nebudu držať :D

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát čer 01, 2018 12:52
od Peter6160
Zevraj 5dni trva preclovanie tak uvidíš

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát čer 01, 2018 17:52
od stano112
grafi2 píše:peter, ak ťa uspokojí odpoveď zo sedanu tak:
6 rýchlosť mne nechýba, motor má dych v otáčkach- nieje to diesel. Často býva 6 rýchlosť len marketing napríklad í20 má konečný prevod pri staršej 5st a novšej 6st rovnaký.. ;)
predbiehať sa dá, ale treba si podradiť.
pravda, motor ožíva až keď čo to pojazdí

Čiastočne máš pravdu...napríklad moja crosska pri stálom prevode 3,9 a 15" kolesách točí pri 130km/h podľa MMC 3800-3850ot. Čo je už podľa mňa veľa. Nieže by ten motor vtedy otravoval svojou hlučnosťou,ale pri dlhý cestách hlavne k moru by 6q priniesol úsporu paliva. Si zober,že by mohli pri 6-ke poklesnúť otáčky na 3300. A mal by si stále k dispozícii prakticky vrchol krútiaceho momentu,ktorý končí niekde pri 4500ot. Čiže živé by to na dialnici bolo na 6-ke bohate ale hlavne by to menej žralo. Takže ja si myslím,že vhodne odstupňovaný 6q hlavne pre SW by mal byť horúcou témou v AutoVaze :) .

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát čer 01, 2018 18:18
od azlk2140
Peter6160 píše:Ako sa jazdí Duko si bol v tatrách dialnica ? nechýba 6 rychlosť jazda do kopcov, predbiehanie čo azlk2140 ty ako si spokojný?
Ja som bol len na dvoch skúšobných jazdách a to len po TT no malo ale avto objednané a čakám už je aj po termíne :shock:

Ja som este na dialnici nebol. Viac sa motam po okreskach a meste.
Ja som bol na jednej skusobnej jazde a to v sedane. Isiel som od predajne do Selpic a spat soferovala zena. Crossku este nemali v predajni. Prisla mi asi 3 tyzdne po zaplateni zalohy. To ako skoro ju dostanes asi zavisi na farbe, kedy bude k dispozicii. Ja som dufal, ze budem mat oranzovy interier. A vyslo to.
Co sa tyka dojmov, tak zatial som len milo prekvapeny. Ani som nemal cast spekulovat s nastavovanim hodin.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob čer 02, 2018 06:38
od janpo123
Ja už čakám na svoju crossku od marca a už ma to riadne žere dúfam že čoskoro bude tu.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob čer 02, 2018 06:41
od Duko
Peter6160 píše:Ako sa jazdí Duko si bol v tatrách dialnica ? nechýba 6 rychlosť jazda do kopcov, predbiehanie čo azlk2140 ty ako si spokojný?
Ja som bol len na dvoch skúšobných jazdách a to len po TT no malo ale avto objednané a čakám už je aj po termíne :shock:


Na diaľnici točí pri 130 okolo 3300 otáčok - pri 118 má rovných 3000. V tých otáčkach je alebo to bude príjemné na spotrebu, ale ak ideš na tempomate hore strmsim kopcom, tak bude klesať rýchlosť. Už som to tu písal, že mi to pripadá ako keby bola sprevodovana do rýchla, lebo aj jednotka je krátka, ale dvojka keď preradíš pri nejakej 15-20 tak ešte nemá dobrý krutak. Ak na trojke ideš 50 a preradíš na 4, tak ju dusiš na nejakých 1500 ot. Je to len otázka zvyku jazdiť o jeden kvalt nižšie a 5 radiť len na diaľnici :D

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob čer 02, 2018 07:10
od Cory
Prevody su rovnake od cias 2110, takze nic nove, vsetko po starom :D Vtedy prisli konstrukteri s riesenim dlhej 2ky kvoli lahkemu predku a relativne silnemu motoru, aby nedochadzalo pri prudkych rozbehoch k presmykovaniu na 2ke. ESP vtedy asi este neexistovalo.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob čer 02, 2018 08:09
od Dusan
Tak v Ke je plne parkovisko s vestami, v colnom sklade je ich menej ale tie nas nezaujimaju. Tak ze treba byt trpezlivy auta su tu.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob čer 02, 2018 11:55
od FOMA
Dnes jsme spolu se Žežem dostali možnost, díky Adamovi T. z Vyškovského Remoreidu na vlastní kůží se povozit a řídit Vestu SW Cross. Oba nás víceméně zajímal především motor 1.6 16V zda bude na tak velké a poměrně těžké auto stačit. Hned na úvod musím konstatovat, že: ano stačí a jeho výkon je dostatečný i pro SW Cross. O čemž se musím přiznat jsem trochu pochyboval. Na běžné ježdění je opravdu plně dostatečný. Osobně jsem jel se zatíženým autem čtyřmi dospělými lidmi a co se dynamiky týče asi bych to přirovnal k 2111 1.5 16V 67kw. A pokud víte, tak na výkon 2111 1.5 (67kw) jsem si nikdy nestěžoval. Vesta má sice 1.6 16V 78kw nicméně její vyšší výkon 10kw pohltí její vyšší hmotnost. Na motoru bylo znát, že je opravdu ještě "syrový" nezajetý, proto jsme jej ani nijak netrápili. Zatímco 11ka by motor o vyšším výkonu nezvládla-jízdní vlastnosti, brzdy, konstrukce podvozku, tuhost karoserie apd., tak v tomhle má Vesta zcela bez diskuze značnou rezervu :) O jízdních vlastnostech, dílenském zpracování a dalších věcech je asi zcela zbytečné psát. To je naprosto v pořádku, nevyvolává vůbec žádné pochybnosti a je to zřejmé již na první pohled či kontakt. Lada Vesta rozhodně nezklamala, naopak potvrdila optimistické předpoklady a očekávání. Pokud by byla však přeci jen možnost motorizace 1.8 bylo by to jen a jen dobře, protože Vesta na něj potenciál jednoznačně má a bylo by škoda jej nevyužít 8) Tudíž Adam T. má dnešním dnem další 2 zákazníky jisté :wink:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2018 19:36
od Duko
Cory píše:Prevody su rovnake od cias 2110, takze nic nove, vsetko po starom :D Vtedy prisli konstrukteri s riesenim dlhej 2ky kvoli lahkemu predku a relativne silnemu motoru, aby nedochadzalo pri prudkych rozbehoch k presmykovaniu na 2ke. ESP vtedy asi este neexistovalo.

Ono to auto má dlhú dvojku, predlhú trojku a ešte dlhšiu štvorku. :D Teraz som s tým jazdil po Turci nie na tankodrome, ale po tých vedľajších okreskách a som si tak uvedomil, že päťku som nejak prestal používať. V meste trojka stačí a do tých sto je štvorka úplne v pohode. 8) A aby som nezabudol, tak si podľa palubáku cucla nejakých 6,7l/100 pri 2488 najazdených kilometroch. A to som nešiel na spotrebu, lebo som naháňal vlaky. Koľko to bolo presne zistím, keď natankujem.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2018 19:38
od Cory
Tak tak...