Stránka 45 z 80

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 11:09
od Teepee
Luďku, Vesta SW Cross LUX - tu bych chtěl - je za 347 900,- a pojedu pro ní do Vyškova, 270km.
Zkazila mě tátova Felicie (95 000km) jen jezdí, Niva (58 000km) taky sice jezdí, ale péči chce furt nějakou.

Duko: ano není to fér, ale na cesty do práce se malá spotřeba hodí a Rapid to nabízí, Vesta ne. A já nejsem na SK, jsem 30km jihozápadně od Prahy. Kdybych byl u Vyškova, nebo jim Vesty stály tady na Žižkově v CS, budu mluvit rozhodně jinak, Vesta se mi moc líbí!
Ale pořád počítám 347 900 - 250 000 = -+100 000Kč
Teď není možnost koupit Vestu ojetou a za 3-4 roky jich v ČR v bazarech moc nebude.

Grafi 2: Nemám možnost porovnat sedačky, ale rád si je vyzkouším na sraze. A ano, někdy nevyhovuje, pojezdíme a vyměníme. Teď se nabízí tenhle Rapid
Loni na začátku srpna 2017, byl na prodej za 199 000Kč a 90 000km najeto. Dnes (duben 2018) za 189 000Kč a 125 000km najeto. Je bouraný na zadek (dle infa, nic jsem na něm sám rejpal nenašel) a jezdil asi jen po Praze, protože kotouče, tlumiče už tehdy byly dost OFF, nechci ho, ale někdo ho tehdy vzal, pojezdil a zase se ho po 35 000km zbavil.

A ano, je mi divný, proč se nabízejí necelé dva roky starý Rapidi s najetými do 50 000km. Budou to opravované těžké bouračky? Nebo auta z větších firem? Prodává se jich tolik, že to lidi mění jak ponožky? Kdo to ví jistě?!

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 11:39
od Liftback
Tiež mi nesedí to porovnanie s TDI motormi,úplne zle. :D
Lada ako vidíme zvyšuje štandard a určité požiadavky má aj na predajcov po Slovensku, Rovnako sa všetko okolo Lady zlepšuje.
Spomenul som si, že v starej práci kúpil kolega Rapida, tiež ho uzemnili na mesiac pre elektriku. Ale je to kus od kusu, no a je samozrejme smutné, že Lada nemá viac motorov a trochu iné sprevodovanie, ale ako píšeme inde dokážu to čiastočne spraviť nové lepšie mapy a drobné vylepšenia. Nehovorím, že Lada je dokonalá ale za tú cenu dobre konkuruje koncernu.
Opakujem, že každý model a nové vozidlo ktoré príde do predaja a je tu len cca rok má určité veci ktoré sa riešia počas predaja. Veľa vecí sme tu riešili na fóre ešte skôr ako to vedeli predajcovia na slovensku.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 12:28
od Teepee
Liftback píše:Tiež mi nesedí to porovnanie s TDI motormi,úplne zle. :D
Já vím, není to vůči Ladě fér. Teď se noví TDI Rapidi už neprodávají, tak se to časem srovná. :wink:
Jen jsem chtěl ukázat že obhájce investice do Rapida, nemusí být úplně mimo.
A já sám? No 100 000,- ušetřených, dobrý budou, třeba na tú dovolenku, jak psal Makar, ale je čas, kasičku mám jako Luděk... :lol:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 13:17
od valda1971
A není něco za tím, že se těch Rapidů lidi rychle zbavují ?

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 13:55
od Duko
Teepee: Do práce jazdím fusionom LPG mám to síce iba 4 km, ale aj tak ak idem 75% jazdy na plyn a sme spokojní všetci. Ventily premazané (primazávanie mám ale myslím benzínom) a stále ešte lacné vozenie za 50centov/liter LPG. Ak by som mal rapidečku, tak za chvílu je turbo v háji. A spotreba so studeným TDi tiež nebude 5l. Chápem, že v Čechách je to s Ladou zlé, keď nemá oficiálny import je to o sympatiách a určitom riziku.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 14:59
od Teepee
Duko, tak to ano, to trpí každé auto. Já to mám do práce asi 40km, můžu jezdit vlakem, což zase trvé o něco déle, tak to různě střídám.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 16:54
od Dusan
Kolko otacok toci SW pri 100km/h

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 21:17
od vodis
Teepee: Rapida TDI 66kW liftback mám jako služebák, za dva roky jsem s ním najel cca 85tkm, aktuálně má najeto 113tkm. Byl do firmy koupený z operativních leasingů, z nich právě pochází ta spousta ročních škodovek na prodej na trhu. Takže žádné zbavování se kvůli závadám. Za těch 85tkm se měnilo oboje horní uložení tlumičů a jeden silentblok ramene vpředu. Jinak jen běžný servis, výměny oleje. Brzdy, spojka, turbo, vše původní. Musím evidovat spotřebu a ta je za tu dobu kolem 4,6 reálných, a to rozhodně nejezdím na spotřebu (nejrychlejší auto je služební :mrgreen: ) a jezdím město, mimo město a dálnice. Jinak tenhle Rapid jako roční s 30tkm byl za 333 tisíc Kč. Výkonově to myslím stačí, dávám s ním denně bez potíží 200 km do práce, pohodlí je naprosto v pohodě a dynamika myslím taky. Na dálnici v DE to dalo 190kmh. To jen jako zkušenost jednoho uživatele. 8)

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2018 21:25
od JmJ
Konecne jasne konstruktivni zhodnoceni. Ale neboj, oni ti vysvetli, ze je stejne rapid totalni smejd ;-). Ja to auto sice taky moc nemusim, ale aspon nefabuluju o vecech, o kterych vim jen z novin, na ktere jinak sam nadavam, protoze nevychvaluji moje auto do nebe.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 08:32
od Duko
JmJ píše:Konecne jasne konstruktivni zhodnoceni. Ale neboj, oni ti vysvetli, ze je stejne rapid totalni smejd ;-). Ja to auto sice taky moc nemusim, ale aspon nefabuluju o vecech, o kterych vim jen z novin, na ktere jinak sam nadavam, protoze nevychvaluji moje auto do nebe.

Porovnávate tu páni hrušky s jablkami. Porovnávať TDi s atmosférickým benzínom...... pokiaľ, si pamätám, tak sa porovnávala cena, výbava a spotreba, ale to by chcelo trochu viac čítať. A už keď sme pri tom koľko by stál scout paket na Rapida? Resp Rapid scout?

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 08:46
od Makar
vodis píše:Teepee: Rapida TDI 66kW liftback mám jako služebák, za dva roky jsem s ním najel cca 85tkm, aktuálně má najeto 113tkm. Byl do firmy koupený z operativních leasingů, z nich právě pochází ta spousta ročních škodovek na prodej na trhu. Takže žádné zbavování se kvůli závadám. Za těch 85tkm se měnilo oboje horní uložení tlumičů a jeden silentblok ramene vpředu. Jinak jen běžný servis, výměny oleje. Brzdy, spojka, turbo, vše původní. Musím evidovat spotřebu a ta je za tu dobu kolem 4,6 reálných, a to rozhodně nejezdím na spotřebu (nejrychlejší auto je služební :mrgreen: ) a jezdím město, mimo město a dálnice. Jinak tenhle Rapid jako roční s 30tkm byl za 333 tisíc Kč. Výkonově to myslím stačí, dávám s ním denně bez potíží 200 km do práce, pohodlí je naprosto v pohodě a dynamika myslím taky. Na dálnici v DE to dalo 190kmh. To jen jako zkušenost jednoho uživatele. 8)

Neviem či nieste trošku mimo témy alebo to tu premenujte na bazár Škodoviek :mrgreen:
Ja osobne by som už staré oprdzené auto nekupoval, veľmi veľa ľudí sa na tom popálilo. Väčšinou ľudia nepredávajú auto preto, lebo im výborne slúži :wink: skôr sa ho chcú zbaviť.
Ja súhlasím, že Škodovky a auta koncernu VW sú lepšie ako Lady, Dácie a podobné lacné autá, len bohužiaľ cenovou politikou sú ľuďom stále menej prístupné :!:
Keby som jazdil 200 km do práce rýchlosťou 190 km/h, tak by som si určite Vestu nekúpil. Inak klobúk dolu na váš vek :wink: Vesta má už pri 150km/h problém s riadením :(
Ja som s mojou Ruskou spokojný, 3/4 roka mi výborne slúži a žiadna porucha. Keby bola vtedy k máni, tak kúpim radšej Vesta SW Cross, ale aj sedan je v pohode.
Kamarát si kúpil Peugeot 2008, zvonku vyzerá perfektne, ale z vnútra sa mi zdá byť proti mojej Veste sedan akýsi malý priestor. Uvidím, vo Veste SW Cross som ešte nesedel.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 08:46
od vodis
Já jsem nic nesrovnával a nemíchám nic. Teepee tady zmínil jako možného kandidáta na auto naftového rapida, tak jsem napsal zkušenosti po dvou letech a spoustě kilometrů. Co si nakonec koupí, je jeho věc, nemám ambice nikoho přesvědčovat.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 11:44
od Teepee
vodis píše:Já jsem nic nesrovnával a nemíchám nic. Teepee tady zmínil jako možného kandidáta na auto naftového rapida, tak jsem napsal zkušenosti po dvou letech a spoustě kilometrů. Co si nakonec koupí, je jeho věc, nemám ambice nikoho přesvědčovat.
Přesně tak, Vodis jen napsal vcelku pozitivní zkušenost s Rapidem a pohled na to, odkud se berou ty kvanta lehce jetých v bazarech (říkejme tomu optimistická varianta původu).
Přesvědčte mě, a zjevně i Dušana, že s ruskou Vestou na tom budu líp než s českým Rapidem. Hlavní kritérium je, že nehodlám tomu autu sloužit a problémy s autem spojené si chci minimalizovat.
Mám kolem sebe 2 LADY, 3 Škodovky a místo 406Peugeota máme "rodinný" přerostlý relativně moderní žigulák E46, kterému je už hodně let a nějak mě celkově štve svou opotřebeností a vyšší spotřebou (11/100km). A výhledově ho chci vyřešit, na delší dobu, spolehlivým a úsporným autem a nemít v hlavě pořád co by na něm potřebovalo a nepotřebovalo opravit či zrenovovat. Na to jsou ty ostatní, jak kdysi pravil pravil dvk, auta s duší.
Porovnám si taky Vestu ICE sedan s Rapidem protože souhlasím, mít úplně neoprděné auto má taky něco do sebe. Ovšem do prvního škrábance...
Srovnávací vlákno Vesta vs. Rapid by neuškodilo, takové debaty se tady vedou odjakživa, jen se generace srovnávaných Škodovek a LAD mění. 8)
Jo a proč zrovna Rapida nebo Vestu? Za NIVU se do garáže vejde max. 450cm. :lol:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 12:51
od Jan Vaníček
A zase to musím napsat, pocit z nového auta je pocit, který ničím nenahradíš, o tom žádná, ať si každý říká co chce. Já jsem se ve svém životě pohyboval okolo aut, která buď byla starší než já, nebo o 4 roky mladší (lada), se kterými jsem i zestárnu :), okolo aut zánovních, nových. Když jsem začal ofic. řídit, bylo jednomu právě 30 let, druhému 14, tak jsem si koupil své první auto, kterému bylo 25. Pak jsem si koupil ( myslím takové, které jsem měl více než jeden rok) pětileté, pak čtyřleté, pak nové, pak nové, pak dvouleté, pak 4 měsíční, pak 6 leté, pak 10ti měsíční, pak 4,5leté, které máme dosud už 9 let no a k tomu pravidelně jednou za 3-4 roky nové služební.
Ano, ročních Škodovek je u nás hodně, pokud pominu operáky na různou dobu, tak hodně jich protočí zaměstnanci Škoda auto, kteří je mají na 4-12 měsíců a platí od 2-5tis. měsíčně dle modelu a délky, nájezd bývá do 15tis a je tam daná min. výbava.
Z druhé strany, občas se snažíte bagatelizovat závady na Ladách, které se jinde neodpouští a ihned kritizují. Pokud jste nikdy nejezdili s kvalitním turbomotorem ( jedno, jestli benzín, nebo diesel) tak vůbec nehodnoťte jeho zápory, vůbec netušíte. (turbomotorů jsem měl celkem 6 a nikdy jsem neměl problém s turbem, kromě dvou aut jsem najížděl okolo 250tis km, nejezdím jak důchodce, ale nejsem zároveň prase) Nebudu ale zpochybňovat 3válce, které jsou dnes sice dobré, ale já je nemám rád z principu. A že motor nenajede půl milionu? Vždyť je to jedno, kolik lidí je do 15 let věku auta najede? V případě Lady stejně asi dříve shnije, pokud nenastal nějaký dramatický obrat v povrchové ochraně.
Jinak jsem byl nedávno v Žilině a tam jsem před firmou viděl Vestu. Nevím, možná je to někdo z vás. Prý ale povídal, že ji koupil jako "jazděnú" za 2.000,-€, takže jsem já zase povídal, že si z nich dělal srandu, neb se prodává teprve rok a ceny startují na 12tis€. Honza

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2018 21:58
od Makar
Nechcem vás uraziť pán Vániček, ale to že ste videl Ladu Vestu ako jazdenku za 2000€, to môžete
tvrdiť tej čo "slámu žvýká v tlamě" :P Sledujem pozorne napr. web autobazar.eu a na Slovensku sa
jazdené autá Lada Vesta takmer vôbec nepredávajú :!: Čo je tiež dobrá vizitka pre Vestu po roku a
dvoch mesiacoch predaja :idea: Videl som jeden inzerát pána z Bardejova, čo predával Luxku a
mala najazdených 13000km za 9500€, ale ten inzerát sa tam ohrial týždeň :roll:
Tak poprosím nabudúce trochu pouvažovať čo napíšete, lebo toto "byla trapna lež" :oops: