Stránka 27 z 80

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 11:44
od Křečík Barbuška
Ti zabijou i tu Vestu neb do toho začnou cpát 0,9 TCe a bude hotovo. Já bych nad Ladou s klidem lámal hůl.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 12:16
od DJW
0.9 vysavac v ladach nebude. Dalsim po skonceni historie motorov 2112x bde novy motor Nissan-Renault 1.3 TCe. Uz by to mala byt ista vec.
Plni totiz Euro 7 a to uz asi z 2112x nevymacknu.
Podrobnosti v slovencine o "dvigateli"
https://www.topspeed.sk/renault-nissan- ... onmi/13719

Koko Loko: nechcem byt zly, ale kludne zlom. Pozri sa, akou cestou idu ostatne automobilky - SUV, crossocer, SUV, scout.. Sam nechapem, preco ti blbi ludia kupuju velke skatule, bohvie co si vsetci potrebuju dokazovat a kompenzovat, ale tak to skratka je - posiel SUV na trhu rastie obrovskym tempom, zo vsetkych predanych aut to bolo minulorocne tusim cez 40%.
Predaj Atecy doslova zachranil Seat..
Lada v ziadnom pripade nie je v pozicii aby siel proti prudu. To sa uz vypimstilo aj vacsim hracom. Ak pride o par zakaznikov zo segmentu lacnych aut a ziska miesto toho co i len polovicu naviac v drahsich modeloch, tak je v zisku.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 13:41
od FOMA
Neexport levných modelů Granta/Kalina do EU bude evidentně chybět. Je možné že se podaří s modely Vesty více oslovit spektrum "movitějších" zákazníků, ale i tak to považuji za značný hazard. Pokles prodejů bude znatelný zejména zpočátku a to bohužel tak nešťasně zrovna v období, kdy by měl export Lady v EU "expandovat" za účelem obsazení co možná největšího spektra trhu a zákazníků a to vše za výrazné podpory malých modelů. Tahle startegie se ovšemkonat nebude a bude použit plán B s omezením se na modely Vesta a Niva :roll: Vesta SW ztrátu zisků z modelů Granta/Kalina nenahradí. Samozdřejmě, že nejde o zisk jen ze samotného prodeje aut, ale především ztráta zisků z následného servisu a prodeje ND levných modelů ze kterého žijí právě servisy. Nedovoz Granta/Kalina je jistě v plné kompetenci aliance a má to i své logické opodstatnění. Nicméně tímto krokem si aliance u mně zajistila to, že si nikdy v životě doobrovolně nekoupím značku Renault nebo Dacia 8)

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 13:49
od Mičun
Já se třeba po Dáciích naopak podívám. Protože kupovat si Grantu/Kalinu, které už budou jen ubívat, považuji za pitomost. A to sem nad tím vážně uvažoval. Stačí mi auto, které jezdí. Nějaké MMC, kamery a podobné hovadiny nepotřebuji. Škoda...

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 14:04
od Vašátor
Proč by ovšem automobilka Lada řešila nějakou expanzi na EU trh, když největší prodeje mají na východě. Na západě nijak extra neprorazí, s těmi prodejemi co tu mají to žádná sláva není a vzhledem k možnostem trhu ani nebude. V EU je aut přebytek a oslovit nové zákazníky by stálo hromadu peněz v reklamě.
Další problém vidím v tom, že už nyní Avtovaz nedokáže uspokojit poptávku v západní Evropě. Pokud vědí, že ani v budoucnu nebudou schopni pravidelně a rychle dodávat nové automobily do EU, nemá nějaká expanze význam.
Bohužel taková je realita. A i když bychom si přáli aby tomu bylo jinak, nezbývá než jen držet palce, aby Avtovaz vydržel vyrábět i dalších mnoho let. Hromada automobilek již zkrachovala, podívejme se třeba jak dopadl Saab, který automobily vyráběl od 40-tých let minulého tisíciletí.
Já pevně věřím, že k nám, nadšencům, se nějaká ta auta dostanou. Jen ta cesta nebude nejspíš tak jednoduchá.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 14:26
od FOMA
Proč by ovšem automobilka Lada řešila nějakou expanzi na EU trh.......
.....no už jen proto, že je to výrobní-obchodní společnost a zaměstnanci exportního a marketingového oddělení to mají v popisu práce a jsou za to placeni. V opačném případě samozřejmě ať do EU nevozí klidně nic, pokud se to nevyplatí. Ovšem pak nechápu proč v DE a HU budovaly prodejní a servisní síť. Stejně tak proč vystavovali Vestu SW a SW Cross na podzim na autosalonu v Essenu a letos ve Vídni..když předem ví, že se zde neuchytí :? :wink:
Osobně si nemyslím, že Avtovaz nemá o EU trh vůbec zájem a tudíž by neměl vyvíjet žádnou činnost 8) V DE se loni prodalo něco málo přes 2600aut. Není to sice moc, ale přeci jen je to 2600kusů a to je lepší než nula.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 14:27
od posim
Vašku, píšeš mi z duše :)

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 14:35
od FOMA
Samozřejmě, že žádná expanze na EU trhy se konat nebude a to především z toho důvodu, že pan Renault by to nedovolil a nedovolí ze zcela zjištných a logických důvodů.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 14:36
od Georgius
Jj, Vašek (i FOMA) mají bohužel pravdu :-(

Problém je, že ladamagorů nás bude vždycky celkem omezená skupina a v okamžiku, kdy vymýšlí nesmysle typu GradeX diagnostika za cenu půlky auta, kterou navíc AutoVAZ není ochotný nikomu prodat je "garážničení" trochu problém. Ono, bohužel, stejně trend bude takový, že se auta budou v budoucnosti nějak sdílet a stejně jich většina bude jezdit na uhlí (resp. elektřinu z toho uhlí vyrobenou).

Ono s tím Německem mi to dává smysl - tam se bude vozit Vesta (a do lesa 4x4), protože už poskytuje "německou kvalitu" za relativně (na DE trh) nízkou cenu. A méně movití Němci si mají koupit dačku (nebo Ruster místo 4x4, pokud na novou 4x4 dají podobně nesmyslnou cenovku). V ČR Ptáček prodávat nechce, Maďarsko bude asi nějaký úspěšný lobbing a SK chyba v matrixu ;-)

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 15:31
od FOMA
Snad tu Vestu SW letos stihnu, jen by mně potěšil motor 1.8 :P Představuji si to tak, že v Aprílu sjedu do BA na autosalon vyberu si barvu a objednám. Pokud přijde do Septembera bude to o.k. :)

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 17:04
od DJW
Presne o tom som hovoril, som rad ze to chapete.
Bez sentimentu, AvtoVaz treba chapat, je to logicky krok. Nejakych 10-15 kalin predanych (bez urazky) chudakom v osteuropa kolonii menom ceskoslovensko nikoho z biedy nevytrhne. Zvladt ak ma kvoli tomu menezment Lady bojovat s vacsinovym vlastnikom - alianciou Ren-Nissan.
Zaujimavy je nemecky trh s podstatne vyssimi cenami, trzbami, velkostou a potencionalom. Smutne, ale je to tak.
Menezer marketingu Milos (xxx) urcite nehovoril o nezaujme Lady o CR z nenavisti k vlasti alebo rodakom - jednoducho ma taky prikaz zvrchu.

Granta

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 19:38
od Bono
Abych si to ujasnil, Lada už nebude vozit do EU Granty a Kaliny? Nechápu. Prosím, odkud je tato informace, případně něco ještě bližšího k tomu, pokud někdo má z těch zde zúčastněných... :-)
Nová auta do výroby už nelze objednávat ani v Remoraidu?
Díky za info.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 20:16
od vodis
Makar píše:Prepáč, zle som sa vyjadril. EU existovať bude, ale Slovensko už nebude jej súčasťou. Dúfam, že to tak bude.
Nemusíš s nikým uzatvárať stávky, to nieje žiadna hra. Ak máš rád svoju krajinu, rodinu a deti, tak by si mal
za to tiež bojovať... Ale to je mimo témy. Alebo možno aj k téme. Zrušili by sa tým nezmyselné nariadenia a
dane uvalené EU na nové Lady :mrgreen: Hneď by boli lacnejšie :wink:


Bojovníku Makare, byls někdy v tehdejším SSSR a mimo nějaký organizovaný zájezd s pokazuchou? I když nic není jen černé, nebo bílé, do Byzance fakt směřovat nechci.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 20:34
od Makar
Kľud pane, jednoducho predpokladám, že možno EU skape. Pre Ladistov by to bola výhoda :mrgreen:
Keď socializmus padol, tak som mal len 12 rokov, tak som moc zájazdov v ZSSR nestihol :D
Ja som čítal, že Kalina a aj Granta by sa mali po facelifte vrátiť a aj predajca u môjho dílera Lady
hovoril, že by sa mali vrátiť. Kalina 2, Kalina Cross a Granta Liftback by sa mali ďalej predávať.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 23:23
od stano112
Ja si myslím,že treba tomu dať ešte čas.Veď donedávna bola Lada v podstate štátna automobilka,kde vládol neskutočný bordel.Vstupom aliancie do automobilky sa začali veci zlepšovať,ale je to dlhodobejší proces,hlavne u rusov.Ak si dajú do poriadku veci na domácom trhu,potom môže byť reč o rozširovaní trhu v EÚ.No a aby nestratily kontak úplne s EÚ,tak sa zatiať niečo "utrie" aj nám :D .
A či sa majú pustiť do výroby SUV? Stačí sa rozhliadnúť okolo seba po cestách a pred nákupnými centramy.Či chceme alebo nie,s každej strany na nás vykúkajú SUV alebo crossovery.Proste tie autá sú ľuďmi žiadané,tak sa výrobcovia prispôsobujú trhu.A prečo by Lada mala byť výnimkou?Pokiaľ viem,tak Kalina cross mala a má v rusku veľký úspech a myslím že na pomery SK bola žiadaná aj u nás vo väčšej miere ako klasická Kalina a Granta. A prečo ľuďom neponúknuť aj väčšie auto ako crossover,keď si ho žiadajú?A či si kúpou crossoveru majiteľ "leští" ego...no to nech si každý rozoberie sám.Ja by som po mojej skúsenosti s crosskou už asi do kúpi iného(nižšieho)auta nešiel.Prehľad o dopravnej situácii,pocit bezpečia a v neposlednom rade aj nastupovanie do auta je diametrálne odlišné,ako u "klasických" áut.Ale to je debata na dlhšie.
Ja sa osobne na Vestu SW teším,zvlášť na verziu cross.Či to bude už v marci...no ja dúfam že áno.A som optimista,ja verím,že sa situácia na trhu EÚ v horizonte 2-3 rokov rapídne zlepší :D .