Stránka 17 z 80

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv říj 26, 2017 17:06
od FOMA
zelvotron píše:třeba to atmo mpi motory zvládnou bez filtrů ne? saze se týkají především turbomotorů

Tím si právě nejsem úplně jistý :roll: samozdřejmě, že bez by to bylo lepší. Je možné, že ten článek co jsem četl, tak, že snad jeho autor s atmosferami vůbec nepočítal. bylo tam jen stroze oznámeno, že E7 si vyžádá další filtr i u benzínu obdobně jako mají nafty, nic víc nic míň :|

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv říj 26, 2017 17:35
od zelvotron
nojo uvidíme, ono novináři tomu kolikrát prd rozumí, každopádně se dá předpokládat, že E7 bude předepisovat pouze hodnoty sazí a neto že musí být filtr, tak třeba atmo motory prolezou

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: čtv říj 26, 2017 19:15
od stano112
Uvidí sa.Ono už E6 na Grante,Kaline a Veste má EGR ventil a na studenom motore je to citeľne uškrtené oproti desiatkovej rade,kvôli emisiám... :rolleyes: .A veru na studeno je to oproti mojej 2112-ke aj výrazne cítiť :( .

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pon říj 30, 2017 12:08
od FOMA
Dokonce i v CZ tisku zaznamenali prodej kombíku SW: http://www.auto.cz/lada-zacina-prodavat ... rzi-110901

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pon říj 30, 2017 19:12
od Makar
Ja len veľmi dúfam, že to budú dovážať do EU aj s homologovaným 1,8l/90 kW-atovým motorom :(
Čo mám 1500km najazdených na Veste sedan s 1,6l motorom si myslím, že pre sedan je ten motor tak akurát. A asi nahnevám čakateľov na
Vesta SW a SW Cross, ale podľa mňa v kombíku a crosske už bude tento motor slabý :(
Tiež v budúcnosti uvažujem o SW Cross, ale jedine s 90kW-atovým motorom, s 1,6-tkou určite nie.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pon říj 30, 2017 19:17
od Cory
Ak to porovnam s predchadzajucimi modelmi, tak už aj na sedana je ten motor slaby. A je to vidiet aj na spotrebe.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pon říj 30, 2017 19:27
od Makar
Stále sa utešujem, že to je len to zábehové "čoro-moro", čo ste tu o tom písali :mrgreen:
Tiež musím priznať trochu sklamanie z tej 1,6-tky, čakal som od tých 78kW väčšiu silu.
Čo tam je nejaký EGR-ventil alebo prečo je tá 1,6-tka zatiaľ taká pridusená? :(
Môžem tam dávať aj 100-oktánový benzín?

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pon říj 30, 2017 21:34
od Liftback
Do Granty dávam a ide ako Kaťuša :mrgreen: nj je o niečo ľahšia.. ale občas natankovať "stovečku" neuškodí, ono by myslím nemal byť problém trošku sa časom pohrať s mapou a dvihnúť ju na iné hodnoty hm? Tak po 40/50tis.km to upraviť..

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: pon říj 30, 2017 22:58
od Georgius
Bohužel musím souhlasit, zatím najeto málo takže brzo na finální soudy, ale zmlsán 2111kou a svezením v Prioře je svezení ve Vestě takové, ehm, důstojnější. 98ka trochu asi zdvihá krouťák, ale když jí šlápnu na krk, tak se jí až tak moc do otáček nechce - světlou výjimkou je trojka, na kterou dost záhadně tahá hezky skoro v celém rozsahu otáček. Překvapivě mi subjektivně přijde, že při tempomatu to "samo" zrychluje lépe než plynovým pedálem, což je trochu divné. No, v 5000 km najetých si myslím, že ve sprintu by si pořád Vestu desítka namazala na chleba, zejména pokud by začínal rozjezdem do kopce (viz brzdový asistent) :-(. Na druhou stranu, dneska jsem si dal i nějaké ty okreskové zatáčky okolo Vyškova ;-) a Vesta drží jako přibitá, to se o 2111 říct fakt nedalo. Co se týče vysokooktanových benzínů - spíš bych koukal na množství biosložky, bez Babiše Rusové tvrdí, že to s 92kou a 98kou jede skoro stejně.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: úte říj 31, 2017 18:45
od zelvotron
Hm tak to asi počkám až do toho dají 0,9 Tce, aby to trochu jelo :mrgreen:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: úte říj 31, 2017 19:36
od Dusan
Nebude mat SW iny diferencial? Predsa len tazsie auto, aby to malo dynamicke vlastnosti. I za cenu nizsej maximalkt. Aj tak je max 130 povolenych.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: úte říj 31, 2017 21:29
od zelvotron
No na stránkách uvádějí pro všechny verze (1,6 manuál, 1,6 a 1,8 s robotickou převodovkou) 3,9 a pouze 1,8 s manuálem má kratší 4,2. Bez ohledu na kastli.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: stř lis 01, 2017 06:12
od Majo
Ked som dal na Prioru 16tky, tak na rozjazd ma dal Tommel so svojou Priorou na zraze o dve dlzky a na maximalku som si pohorsil o skoro 15km/h. Vesta ma sice 3.9 miesto 3.7, ale zase niekolko 100kg navyse. Takze to skuste porovnat s nalozenou Priorou na velkych kolesach :lol:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: stř lis 01, 2017 07:51
od Patrac

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

PříspěvekNapsal: stř lis 01, 2017 09:04
od stano112
Majo píše:Ked som dal na Prioru 16tky, tak na rozjazd ma dal Tommel so svojou Priorou na zraze o dve dlzky a na maximalku som si pohorsil o skoro 15km/h. Vesta ma sice 3.9 miesto 3.7, ale zase niekolko 100kg navyse. Takze to skuste porovnat s nalozenou Priorou na velkych kolesach :lol:

Bohužiaľ musím aj ja konštatovať,že v dynamike ma Vesta sklamala... :( .
Na porovnanie Kalina cross má o 100kg menej,teda tá moja už len o 50kg oproti Veste,stály prevod tak isto 3,9 a 15"kolesá.Ale v dynamike Vesta zaostáva veru dosť...a to som si vyskúšal už tri rôzne na pár kilometroch(mesto,mimo mesta,dialničný obchvat).
A s Kalinou sa troška lepšie manévruje a jazdí aj v meste,je to predsa o niečo menšie vozítko :) .