Luďku, Vesta SW Cross LUX - tu bych chtěl - je za 347 900,- a pojedu pro ní do Vyškova, 270km.
Zkazila mě tátova Felicie (95 000km) jen jezdí, Niva (58 000km) taky sice jezdí, ale péči chce furt nějakou.
Duko: ano není to fér, ale na cesty do práce se malá spotřeba hodí a Rapid to nabízí, Vesta ne. A já nejsem na SK, jsem 30km jihozápadně od Prahy. Kdybych byl u Vyškova, nebo jim Vesty stály tady na Žižkově v CS, budu mluvit rozhodně jinak, Vesta se mi moc líbí!
Ale pořád počítám 347 900 - 250 000 = -+100 000Kč
Teď není možnost koupit Vestu ojetou a za 3-4 roky jich v ČR v bazarech moc nebude.
Grafi 2: Nemám možnost porovnat sedačky, ale rád si je vyzkouším na sraze. A ano, někdy nevyhovuje, pojezdíme a vyměníme. Teď se nabízí tenhle Rapid
Loni na začátku srpna 2017, byl na prodej za 199 000Kč a 90 000km najeto. Dnes (duben 2018) za 189 000Kč a 125 000km najeto. Je bouraný na zadek (dle infa, nic jsem na něm sám rejpal nenašel) a jezdil asi jen po Praze, protože kotouče, tlumiče už tehdy byly dost OFF, nechci ho, ale někdo ho tehdy vzal, pojezdil a zase se ho po 35 000km zbavil.
A ano, je mi divný, proč se nabízejí necelé dva roky starý Rapidi s najetými do 50 000km. Budou to opravované těžké bouračky? Nebo auta z větších firem? Prodává se jich tolik, že to lidi mění jak ponožky? Kdo to ví jistě?!