Čekání na kombík (universal) a cross

Moderátor: Moderátoři

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod grafi2 » ned říj 01, 2017 20:08

inak čo sa týka 1,6 vs 1,8 tak pred pár dňami som videl ruské video kde porovnávali tieto dve motorizácie v sedane. Na križovatke to bol viac než dosť rozdiel...
Uživatelský avatar
grafi2
 
Příspěvky: 696
Registrován: stř zář 13, 2017 19:40
Bydliště: SK, BB kraj

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod Liftback » ned říj 01, 2017 20:33

Jedna rodinka brala Vestu 1.8 sedan s automatom pred šiestimi dňami a stála ich 744900 ru - 10 062,27 EUR tak som zvedavý aké cenové kategórie budú pri 1.8čkách u nás a aké ceny sa zjavia pri kombi verziách.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Uživatelský avatar
Liftback
 
Příspěvky: 2311
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné Slovensko

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod posim » ned říj 01, 2017 20:54

Od veľkosti zdvihu sa odvíja stredná piestová rýchlosť. Čím je vyššia, tým bude motor s rovnakým piestom pracovať v nižších otáčkach pri plnom Mk a výkone. No samozrejme, že i hmotnosť piesta charakteristiky motora zásadne ovplyvní :wink:
Inak - koľko z tých kufrov by sa pomestilo do sedana? Možno aj celkom dosť, ale tá manipulácia s nimi...
posim
 
Příspěvky: 350
Registrován: pon čer 12, 2017 18:17
Bydliště: Košice

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod Cory » ned říj 01, 2017 21:01

posim píše:Od veľkosti zdvihu sa odvíja stredná piestová rýchlosť. Čím je vyššia, tým bude motor s rovnakým piestom pracovať v nižších otáčkach pri plnom Mk a výkone. No samozrejme, že i hmotnosť piesta charakteristiky motora zásadne ovplyvní :wink:


Ano, mas pravdu, no ja som narazal na to, ze vela ludi si mysli, ze vysokozdvihy pracuju dobre v nizkych otackach a vo vysokych sa im nechce. No ked su lahke piesty, tak taky motor nebude len tahat odspodu, ale bude sa rad aj vytacat, vdaka comu bude aj dobry vykon, aj dobry priebeh momentu. Typickym prikladom su japonske motory (napr. 90te roky), ktore maju zdvihy okolo 90mm a vrtania okolo 75mm, co dovoluje pouzit lahke piesty. A tie motory aj tahaju, aj sa bez problemov tocia do 7tis. a viac.

Dost bolo teorie, ale este dodam, ze som zazil ako sa toci žigulacky 2,0 s vrtanim 84mm a zdvihom 88mm. Clovek by povedal, ze to nad 5000 rozhadze blok a on vtedy este len zacinal tahat. Podobalo sa to na najaky 16V :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod posim » ned říj 01, 2017 21:06

A nespravilo to z kardanu vrtuľu? :lol:
posim
 
Příspěvky: 350
Registrován: pon čer 12, 2017 18:17
Bydliště: Košice

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod Georgius » ned říj 01, 2017 22:25

posim píše:koľko z tých kufrov by sa pomestilo do sedana? Možno aj celkom dosť, ale tá manipulácia s nimi...

No, Vestu ještě nemám úplně v oku/vyzkoušenou, bude tam překážet ta rozpěra za zadními sedadly, ale tahle scéna ukazuje čtyři kufry, které si troufám tvrdit vklidu dal i sedan, jenom tu největší krávu bych dal naležato a ne na stojato a ten druhý kufr zprava by se vešel buď na ten velkej kufr nebo dozadu před/za něj. A tím, že bych se ho nesnažil dát na výšku "na krev" by se mi to možná nakládalo lépe než tomu maníkovi. Asi nemá tolik praxe s nakládáním kufru "na krev" pod dekl ;-)
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 4005
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod zelvotron » pon říj 02, 2017 18:39

Já myslim že v pohodě by se to vlezlo do sedanu tak ja to dává do kombíka, jedině snad pokud by vadily panty víka.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod Majo » čtv říj 12, 2017 14:26

posim píše:A nespravilo to z kardanu vrtuľu? :lol:

Nie :lol: ale na svoju objahobu musim povedat, ze som to tocil len do 6500 :-D 80tku zdvih nemam problem pretocit daleko za 8 :-D
Momentalne sa vyraba aj prioracka 1.8(83x84) takze uz coskoro budeme referovat, musi mi len prist Cory pomoct to doskladat, lebo na to neviem pozbierat dostatok casu...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod Cory » čtv říj 12, 2017 14:44

A majo potrebuje trosku nakopnut :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod FOMA » stř říj 25, 2017 14:06

Dnešním dnem byl oficiálně zahájen prodej Lady Vesta SW a SW Cross v RF:
http://www.lada.ru/press-releases/114103.html
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod Georgius » stř říj 25, 2017 21:38

No, nechci sejčkovat, ale víš kdy začaly oficielní prodeje Vesty sedan a kdy se první dostala na Slovensko ? Ale snad to nějak při homologaci ukecají, že je to vlastně furt to samý auto (když jim to prošlo u Granty/Kaliny ...)
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 4005
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod FOMA » čtv říj 26, 2017 10:16

Jasně, ale taky kdy se dostala Vesta sedan k homologaci. Kombík už mají v Deutschlandu ještě než se začal seriovo vyrábět(alespoň už půl roku) a to je znatelný rozdíl. Samozdřejmě, jak dlouho jej tam podrží než dostane patřičná razáítka je věc druhá :) Ale musíme být optimisti :wink:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod Dusan » čtv říj 26, 2017 11:51

Noooo som cely nedockavy ist pozriet ked bude v slovlade v KE. Hlavne ake vylepsenia prevzali z sedanu. Aj tak by bolo vhodne troska pockat kym vychytaju musky.
Dusan
 
Příspěvky: 3868
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod FOMA » čtv říj 26, 2017 14:05

Dusan píše:Noooo som cely nedockavy ist pozriet ked bude v slovlade v KE. Hlavne ake vylepsenia prevzali z sedanu. Aj tak by bolo vhodne troska pockat kym vychytaju musky.

Tak nějaké mušky snad vychytají už ze zkušeností se sedany. S tím čekáním bych asi zas moc neotálel, prtože od Septembra(září)2018 má začít platit Euro7 což znamená že auta vyrobená po tomto datu s benzínovými motory budou muset mít nově povinně "filtry pevných částic" dá li se to tak nazvat, obdobně jako to známe ze součastných dieselů. Nemyslím si, že by tuto normu Lady nezvládly, určitě je zvládne i archaický motor Nivy(1,7), ale tuším nějaké další komplikace díky této novince :roll: Proto bych byl radši kdyby opravdu se SW objevily na našem trhu v první polovině příštího roku 8) Pokud se neobjeví nedá se stejně nic jiného dělat než si počkat ještě :?
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Příspěvekod zelvotron » čtv říj 26, 2017 16:18

třeba to atmo mpi motory zvládnou bez filtrů ne? saze se týkají především turbomotorů
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků