Cory píše:Zasa az tak konkurovat nebude (vdaka slabej sieti). A nema nejaky ten zisk z predaja aj samotny Renault?
Tak určitě mít bude, jenže otázkou je jaký tedy kolik a na kolik by byly velké ztráty při eventuálním poklesu prodejů Renault a Dacia. Vem si že Dacia ani Renault CLO neplatí, zatímco Lada áno. Ceny jsou srovnatelné, takže na Dacii zarobí asi mnohem víc. A otázkou je jaký podíl ze zisku Avtovazu jde frantíkům
Nevím jestli je to jako u Škodovky, kde údajně 80% zisku jde do koncernu VW, ale to nevím jistě jsem to jen někde zaslechl či četl
pokud by měla aliance Renault/Nissan zájem Ladu prodávat již dávno by ji poskytla svoji síť a zázemí (byť jen částečně) či by pomohla vybudovat. Jenže aliance o Ladu v EU prostě nestojí a p. Ptáček se na toto téma vyjádřil docela jasně byť všemožně vyhýbavě, ale ten postoj k Ladě a EU je docela zřetelný.