od Cory » sob pro 09, 2017 06:39
V dnesnej dobe je zivotnost auta nastavena na 100tis. To turbo to vydrzi. Odchadzaju ine diely, ktore su narocne na opravu. Turbo sa da vymenit kus za kus, preto jeho zavada nie je pre automobilku zaujimava z hladiska zivotnosti motora. Ale take zdeformovane ulozenie klukovky uz ano
treba si uvedomit, ze motor Vesty je konstrukcne z 80tych rokov. Je to proste fakt, a ze z toho vymackali E6 je maly zazrak. Kym nezmenia aspon geometriu spalovacieho priestoru,ci sposob plnenia alebo geometriu plnenia, nikam sa nepohnu
Edit: nikde v clanku nepisu, ze sa to tam de davat. Skor, len predpokladaju.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)