Stránka 39 z 42

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pát srp 05, 2022 13:15
od Lubosh74

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pát srp 05, 2022 14:34
od Křečík Barbuška
No co, oprasi vyrobu 21044 a bude zase dobre. 8)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob srp 06, 2022 08:01
od FOMA
A tak kdo zas může říct, že vlastní budoucího novodobého veterána Ladu Vesta, že :wink: Zaměstnance nechají chvíli "vydusit" a pak z toho udělají montovnu pro čínská auta, které jim klidně přeznačkují na legendární IŽ a zas nějak bude 8)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob srp 06, 2022 10:59
od Dusan
někteří zaměstnanci už pochopili situaci a našli si práci v závodě Kalašnikov, který na rozdíl od Lady výrobu navyšuje......
Ze lada v izevsku konci je hotova vec, predpikladam ze uz demontuju roboty a cestuju do autovaz.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: ned zář 11, 2022 10:04
od Dusan
V AvtoVAZ nahradenie dovozu ovplyvnilo rozvodové remene motora VAZ 11182 (1,6 l, 8v, 90 k), ktoré sú inštalované na Lada Granta a Lada Largus. Nový rozvodový remeň sa bude musieť meniť 2 krát častejšie.
Pripomeňme, že predtým boli tieto motory vybavené súpravami časovania Gates. Remeň a valčeky tohto výrobcu bolo potrebné meniť každých 90 000 km .

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pon zář 12, 2022 14:45
od JmJ
Dusan píše:V AvtoVAZ nahradenie dovozu ovplyvnilo rozvodové remene motora VAZ 11182 (1,6 l, 8v, 90 k), ktoré sú inštalované na Lada Granta a Lada Largus. Nový rozvodový remeň sa bude musieť meniť 2 krát častejšie.
Pripomeňme, že predtým boli tieto motory vybavené súpravami časovania Gates. Remeň a valčeky tohto výrobcu bolo potrebné meniť každých 90 000 km .

Rozvody po 40 000 km, to zni jako plan. Neni to nejaky nesmysl? Dyt takovy interval nevyzadoval ani remen na motorech 2105 z 80. let.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pon zář 12, 2022 15:14
od Dusan
V septembri AVTOVAZ začal vybavovať 8-ventilové motory s výkonom 90 koní rozvodovými remeňmi vyrobenými spoločnosťou Balakovorezinotekhnika. Závod už zaslal príslušný list o zmenách v technickej dokumentácii predajcom.

Z listu vyplýva, že výrobca pridelil takýmto rozvodovým remeňom životnosť 45-tisíc kilometrov.

Zeby to bol prekup z ciny. Preto ta cinska zivotnost. Alebo zeby koli lokalnej vyrobe, ako vzdy vravia, to vyrabali fakt rusi

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: úte zář 13, 2022 08:34
od Křečík Barbuška
Tak pokud budou dale vyrabet motory s nekopajicimi pisty tak bych uzivani lagricovitejsiho remene nevidel tak tragicky.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: úte zář 13, 2022 16:06
od FOMA
A já si myslím, že nám to může být úplně jedno 8) Poněvadž jsme a nejspíš už i zůstanem pouze v roli diváka :roll:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: úte zář 13, 2022 21:13
od Křečík Barbuška
No kdyz usednu v Kalinu prvniho vrhu tak si pripadam jako v absurdnim dramatu. Takze vic nez jen pouhy divak :-) .

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2022 13:55
od Dusan
Uz to zacina:
AvtoVAZ umožnil predajcom LADA predávať čínske autá.

Za chviku budu v autovaze montovat uz len plachetnicky, na predne mriezky cinskych aut.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2022 14:47
od Luděk Musil
Dusan píše:Uz to zacina:
AvtoVAZ umožnil predajcom LADA predávať čínske autá.
Za chviku budu v autovaze montovat uz len plachetnicky, na predne mriezky cinskych aut.
No ... to by asi mohlo být řešení, nabídnu jinou spekulaci:
z materiálních důvodů (= nedostatečná produkce) umožnil výrobce autorizovaným prodejcům prodávat i auta jiných značek, aby zabránil či zpomalil jejich bankrot
L.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2022 17:24
od FOMA
Luděk Musil píše:
Dusan píše:Uz to zacina:
AvtoVAZ umožnil predajcom LADA predávať čínske autá.
Za chviku budu v autovaze montovat uz len plachetnicky, na predne mriezky cinskych aut.
No ... to by asi mohlo být řešení, nabídnu jinou spekulaci:
z materiálních důvodů (= nedostatečná produkce) umožnil výrobce autorizovaným prodejcům prodávat i auta jiných značek, aby zabránil či zpomalil jejich bankrot
L.

No i já bych to tak Luďku viděl :roll:
Svět se mění a ani Lada už nebude jako "dříve".... nyní jsou asi jen dvě možnosti:
- Lada nebude vůbec
- Lada bude, ale...Čínská
Tak si pánové račte vybrat 8)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2022 19:28
od Dusan
No ja som zil v tom zecservis zije s servisovania nie predaja aut. Iked pozeram kolko je doporucena cena vyrobcu a za kolko predavaju ladu, je to dost rozdiel

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2022 19:44
od Cory
Nahodou toto je velmi dobry tah! Presne ako pisal Dusan, predajca, teda servis zije zo servisovania. Kedze je viac nez iste, ze v RU prudko vzrastie predaj cinskych aut, ktore asi zatial nemaju zazemie, je to skvela prilezitost sa toho chytit. Ved aj u nas su predajne/servisy, ktore predavaju viac znaciek. A niektore aj Ladu. Viac znaciek = vacsi okruh zakaznikov = viac predanych aut = vacsi prechod vozidiel cez dielnu = viac penazi = lepsi servis