Presne tak. Celá tá ekonomika je zlé vymyslená. No a kvôli ekonomike sa robí celé toto divadlo. Však to sa naschvál takto robí, že sa naťahuje čas kedy príde FL/nová rada. Lebo keď mám nové auto/2-3 ročné, tak ho predsa nebudem hneď meniť za iné. Však som ho kupoval na to až ho mám dlhšie. No len táto mediálna masáž spôsobí to, že človek sa už nemôže dočkať kedy príde ten FL, aké bude to auto potom, čo bude mať nové, lepšie,... A keď nastavia aj cenu dobre, tak mám napr. 5 ročné auto a vymením ho už len kvôli tomu, že už som sa konečne dočkal FL a nových funkcii, tak ho vymením. No a za normálnych okolnosti by som mal to pôvodné ešte ďalších 5-10 rokov. No a práve kvôli tomuto idu ceny nových hore(lebo je veľký záujem) a ceny ojazdených rýchlo padajú k nule(lebo ich je veľa a každý chce nové), plus kvalita aut ide celkovo dole, cena ND ide hore a potreba výmeny viacerých ND naraz na staršom aute ešte viac tlačí ceny jazdeniek dole. Je to smutné, ale je to tak. Keby tým čo najviac kričia o ekológii, išlo vážne o ekológiu, tak by sa vyrábali všetky výrobky(vrátane aut) tak až vydržia čo najdlhšie, vrátane lacných opráv. A hlavne by sa robili výrobky tak, že keď nemáš na plnú výbavu, tak si tu výbavu môžeš časom dokupovať za prijateľné ceny. Však už dnes je kopec "výbavy" len otázka softvéru, prípadne otázkou montáže koncového zariadenia(lebo kabeláž a všetko ostatné je už tam). Ako príklad, ja som na mojej Octavii nemal tempomat, pri kúpe auta zaň pýtali príplatok niečo cez 1000€, no a za domontovanie som dal 150€. A to s tým, že som musel vymeniť páčku svetiel až je na nej táto funkcia. A z toho vyplýva, že keby už vo výrobe dali páčku o pár € drahšiu a pár drátikov 30cm dlhých(sa mi zdá že ich je 4-6), tak výsledná cena auta by sa v podstate ani nenavýšila a tobôž už nie o tých závratných vyše 1000€ ako za to pýtajú. Kto nevie, že sa to dá dorobiť(čo som ani ja dlho nevedel, až mi to jeden známy povedal), tak ten netrpezlivo čaká na FL a tam už bude v základe tempomat. No a kvôli pár eurám za dorobenie, kúpi celé nové auto. Alebo sa pred tým extrémne zadlží až má všetku tú výbavu čo chcel. A aj tak bude očkom pokukovať po tom FL a nakoniec možno aj tak podľahne a zadlží sa ešte viac. Ale o tom je táto naša ekonomika, stále do koliečka kupovať a kupovať a bežný ľudia zadlžovať sa a čím ďalej tým viac. A naviac sa to páči bankám, lebo cez ne sa všetky tieto peniaze točia.
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko
(04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská
(06_2019 - )