Stránka 14 z 42

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2018 13:53
od Peter6160
Ludia kupuju tie motory lebo nemajú ani na výber škoda, renault, ford atd..... a davajú sa váčšinou do lacnejších typov vozidiel, základních výbav, už to svedčí o ich kvalite :!:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2018 14:01
od Georgius
No mně hlavně dostalo jak říkali v televizi, že cílem je prý snížit emise na 40%. Elektromobil do každé rodiny, atomovky zrušit protože Rakousko a můžeme jezdit na Uhlí ... hmmm, nemáme i v česku nějaké uhlobarony ? ;-)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2018 14:41
od Luděk Musil
Georgius píše:No mně hlavně dostalo jak říkali v televizi, že cílem je prý snížit emise na 40%. Elektromobil do každé rodiny, atomovky zrušit protože Rakousko a můžeme jezdit na Uhlí ... hmmm, nemáme i v česku nějaké uhlobarony ? ;-)
Jiří, zopakoval jsi mi zvednutí adrenalinu, protože jsem tuto zprávu o snížení emisí zaslechl již včera v autě a měl jsem co dělat, abych srovnal nenadálé trhnutí volantem. Kurva - to jako by Ti řekli: hele dodneška Ti stačilo na oběd 4 plátky knedlíku, naběračka zelí a 3 kousky pečenýho masa. Od zítra Ti budou stačit 2 plátky, půl naběračky a jeden kousek masa. A ujdeš s tím stejnou vzdálenost a dělej si to jak chceš. Ano, nějaké rezervy tam jsou, ale že by až 40% :?: Hergot to mi zavání populismem … nebo je to jen neznalost, arogance a povýšenost bruselského úředníka, který neví že ta židle není do konce života?
Elektromobil do každé rodiny … pominu-li skutečnost, že elektromobil má výfuk v uhelné elektrárně Prunéřov, zasáhne mne velmi citlivě cena takového elektromobilu. Už vidím, jak si každej čtvrtej rok kupuje taková průměrná 4-členná rodina elektromobil.
Atomovky, coby nejčistší zdroje el. proudu zrušíme, protože není kam dávat vyhořelý odpad. Místo luk, strání, polí s obilím, kukuřicí a brambory "vysázíme" solární panely. No a zbytek pokryjeme řepkou. Musíme přece myslet dopředu, protože zásoby uhlí máme jen na dalších 20 let.
Fuj, k...a to jsem se zase rozčílil. L.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2018 17:14
od Makar
Tieto ich emisné kvóty sú čisto fašistická vízia EU s cieľom zamedziť dovozu lacnejších aut a prinútiť
občanov koncentráku EU platiť čoraz viac za autá :idea: Elektromobili sú slepou cestou, keďže si ich
môžu dovoliť kúpiť len bohatí baroni :mrgreen: Ekologicky najvýhodnejšie sú autá s CNG, ale to EU
nepripustí, keďže väčšina zemného plynu u nás je z Ruska :wink:
Tiež sa ohradzujem voči tvrdeniu, že Rusi vyrábajú nekvalitne. Správne je tvrdenie, že ešte nedosahujú
kvalitou napr. na koncern VW, ale znovu sú Lady cenovo omnoho výhodnejšie. Čo chýbalo napr. môjmu
otcovi, keď sa 12 rokov vozí v jednotkovej Oktávke MPI, čo je konštrukčne podobné auto Lade Veste?
Slúži mu výborne a že nemá niektoré vymoženosti dnešných aut na to sa môže vykašlať :idea:
Dnešné moderné CNC kovoobrábacie stroje robia s vysokou presnosťou a je im jedno či pri ňom stojí
Nemec, Rus, černoch z Južnej Afriky alebo Mongol. Preto sa napr. dnes montujú Škody v Alžírsku, Dácie
v Indii alebo Mercedesy v Brazílii.
Lada bola dlho vysoko strátový podnik, ktorú držal nad vodou dotáciami len štát, ale teraz sa odrazila
od dna a začína sa jej dariť. A ak si modernizuje výrobne stroje, tak aj kvalitou stúpne výroba.
Lade môže pomôcť hlavne zvýšený predaj, aby mala prostriedky na modernizáciu :idea:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2018 07:04
od Dusan
No renaulta. Kia maju problem.
Predaje lady vesty v rusku stupaju. A rrnaul a kia klesa za september.
Nova granta je tiez ziadana.

Zdasa ze automobilke sa bude darit, napriek timu zvysili ceny aut.
Uvidime, ake predaje budu za okrtober...

https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-n ... da-62.html

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2018 12:18
od Teepee
Laďuša píše:Já si myslim, že perspektivní je cpát do aut to, co lidi žerou. A když to jsou zrovna pidimotory… Pokud jsou lidi ujetý a kupujou tříválce 0,8 l, tak by to měli taky udělat. Ztráta 27 fanoušků, co si to nekoupí, je asi bude mrzet míň, než když přetáhnou lidi třeba od Dacie nebo co já vim. Stejně, co si asi tak lidi mysleli třebas před ňákýma osmdesáti devadesáti lety, když z pořádných pětilitrů se přecházelo na poddimenzovaný patnáctistovky :lol: A dizajn už šel do kopru taky dávno a auta se prodávají furt.

Láďa to už nakousnul, v čem je ten problém s downsizingem? Je to jen návrat do let minulých, vylepšený o nové technologie, které smáznou rozdíl v tom, že dnes je těch plechů použito trochu víc. I ten tříválec 0,8l je víc, než 0,6l dvouválec, ještě navíc dvoutaktní a jezdilo jich mraky. A taky nebylo moc na výběr.
https://www.garaz.cz/clanek/srovnani-ti ... satek-3760
https://www.youtube.com/watch?v=eSVio2R-SFk

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2018 13:43
od Dusan
Problem je ten ze cim viac blbosti tym vecsia sanca ze sa to vysype, hlavne po zaruke.
Az ti na skode povedia ze ti vymenia komplet vackovy domec s vsetkym co tam je a povedia sumu tak sa nezdrzis....

Aneviem preco ale mne strasne vadi vypnutie a opatovny start motora ked zastavim na stopke, a stale to vypinat ma nebavi.
A zerie mi nervy aj to ze odparkujes a vetrak bezi naplny vykon aj elektricke cerpadlo az pomaly klesaju otacky.

Ako clovek si zvykne na vsetkono.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2018 13:54
od vodis
Ve firmě máme tříválce a malé turbomotory a rozhodně se nic nesype, auta fungujou a služebáky těžko lidi šetří... Jako nebál bych se toho. To je jako kdybych se vrátil o 25 let a nadával, že místo karburátoru mám v autě vstřikování, že to je kurvítko a nebo kdybych před 50 lety láteřil, že musím mít v autě bezpečnostní pásy a ty mě budou děsně škrtit. Já naopak jsem rád, že auta čím dál míň smrdí (nedávno jsem třeba musel jet kus za liazkou a to bylo peklo, dovedete si představit, že by byly plné dálnice a silnice starých náklaďáků a osobáků?). Ufff...

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2018 23:05
od Makar
Pán Vodis tak turbodízle by som moc za vzor ekológie nedával :mrgreen:
Mám dve autá, 12 ročný VW Golf Plus 1,9 TDi 77kW a novú Ladu Vestu Luxe 1,6 MPI, takže si to môžem porovnať.
A poviem vám, že Lada je čo sa týka emisií a hluku jednoznačne lepšia :!:
Ono niektoré krajiny EU vedia prečo chcú turbodízle vo väčších mestách zakázať :idea:
To je dobre Dušan, že Rusi kupujú Lady stále viac a viac, len aj ľudia v kedysi tak tradičných krajinách pre Ladu
ako sú Česko a Slovensko by sa mohli trochu zobudiť...
Ľudia si neuvedomujú v akej krásnej krajine sme žili, ako deti sme sa hrávali vonku od rána do večera.
Keď som robil v Bruseli v Belgicku, tak tam sa boja ľudia vyjsť večer na ulicu :idea:
A onedlho to aj k nám príde :( :( :(

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2018 06:50
od vodis
Pán Makar, o turbodízloch jsem nepsal. Myslel jsem benzín atmosféra tříválec a turbobenzín.

A auta s odstupem 12 let lze asi těžko ohledem ekologie srovnávat. Stejně jako v budoucnosti dvanáctiletou Vestu a nové auto. Takže tak.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2018 07:03
od Peter6160
vodis píše:Ve firmě máme tříválce a malé turbomotory a rozhodně se nic nesype, auta fungujou a služebáky těžko lidi šetří... Jako nebál bych se toho. To je jako kdybych se vrátil o 25 let a nadával, že místo karburátoru mám v autě vstřikování, že to je kurvítko a nebo kdybych před 50 lety láteřil, že musím mít v autě bezpečnostní pásy a ty mě budou děsně škrtit. Já naopak jsem rád, že auta čím dál míň smrdí (nedávno jsem třeba musel jet kus za liazkou a to bylo peklo, dovedete si představit, že by byly plné dálnice a silnice starých náklaďáků a osobáků?). Ufff...


Trojvalec nieje technologický pokrok vo vývoji motorov je to len odpoveď automobiliek na emisné normy! a aby to malo aj vykon tak tam nasrobuju turbo. Nové lepšie motory ako od vw group 1,5tsi su upzise objemu s turbom so systemom vypinania 2 valcov na mrknutie oka ako to oni nazyvaju dalej napr.ta 1.3 tce od renaultu s kremikovim povlakom vnútorných stien valcov ale už s filtrom pevných častíc. Otázne je stále ich životnosť a následný servis po záruke jeho cena. Čo sa tyka spotreby nie su ďaleko od bežných atmosfér a to nehovorím o zarátaní servisnych nakladov a to lákavé Turbo a na lpg rovno zabudnite. Pokrokom su napr. Atmo motory mazda 2.0 a teraz novy 2.5 skyactiv so spotrebou trojvalca, ale zase za tolko peňazí? Ma to zmysel dať za auto?

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2018 07:28
od vodis
Napsal jsem jen zkušenost, jak to reálně vidím u aut ve firmě. Spotřeba je u benzínů a turbobenzínů na 6 litrech, auta najedou desetitisíce kilometrů ročně a servisní náklady jsou vesměs jen běžná údržba, neodešlo žádné turbo. Benzíňáky mají najeto do 250tkm, nafty se co vím vyřazovaly při maximálně 460tkm (prodávaly se jako normálně fungující auta). Prostě bych se dnešního pokroku nebál. Pokud je někdo nostalgik, nechť si holt pořídí do foroty několik jemu oblíbených aut. :mrgreen: P.S. Turbo jsem v autě taky nechtěl, ale jen do doby, než jsem si takové auto koupil. :-)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2018 08:04
od Peter6160
Jazdil som aj na škoda fabia 1.2tsi 4 valve rozdiel je len v akcelerácii motora na tom istom prevodovom stupni v porovnaní napr. s ladou vestou alebo suzuki vitara obe 1.6 benzínové ide o správne vytocenie motora do potrebných otáčok pripadne podradenie do nizsieho stupňa.
Väčší vykon by som hladal u motorov od 1.4 T a vyššie, kde je aj objem 4 valca s turbom. Tu už ide hore aj cena narozdiel od motorov trojvalcov s turbom.
Sam som uvažoval nad fiat tipo combi 1.4 T ale potrebujem svetlu výšku vozidla tak som isiel do sw cross.
Urcite niesom nostalgik Ladu sw cross by som porovnal so skoda octavia scout alebo subaru forester odmyslíme si pohon 4 kolies čo je veľká škoda u crossky a samozrejme lepšia kvalita subaru ,scout ale za tie peniaze?
Čo sa tyka servisu ja poznám prípady pri malých turbo motoroch po cca 100 000km problémy s turbom prasknuté sanie atď..

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2018 08:34
od Cory
Ja pracujem v skoda servise a zatial co viem, tak nie su problemy s turbami. Co sa tyka vydrze, tak sme zvedavi, co bude s tymi 1,0 tsi, zatial do 100tis su v pohode, s motormi sa nerobi nic.

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2018 09:26
od Peter6160
Nie som mechanik posledný rok pred kupou auta som začal zaujímať o svet motorov :P a okrem roznych recenzií a fórach som zisťoval aj osobné skusenosti a boli aj negatívne aj pozitívne a hlavne problem s namotovanim lpg do tsi motoru. No samozrejme nie každý rieši montáž lpg.
Dufam že vestacky motor to zvládne co ty na to cory?

Problem Lady je aj to že ma iba jeden motor mame tu kalinu, grantu preco nie malé turba kto chce kupi a určite budú lacné a do vesty napr. 1.4 Tsi cng ako octavia combi. Idem písať do Ruska nech sa zobudia :lol: