Počul som, že motory 1,0 TSI sú úplne nevhodné na prerábku LPG/CNG, keďže sa u nich prejavuje veľká stráta na výkone.
Je to pravda alebo nie? Vraj plyn potrebuje väčší objem válcov na správne odovzdanie výkonu a preto sú najvýhodnejšie na
prerábku LPG/CNG atmosférické motory. Keď robíš v servise Škody Cory, tak môžu sa 1,0 TSI prerábať na plyn?
Kdesi som čítal, že naše Vesty sedan majú predprípravu spravenú na prerábku CNG a aj dvierka palivovej nádrže sú také
veľké aby sa tam zmestil plniací ventil na CNG. Je to Cory pravda alebo nie?
Začali vyrábať Rusi tie špecialne nádrže na CNG z kompozitných materiálov pre umiestnenie v priestore pre rezervu
alebo to zakapalo na financiach? Pri prerábke CNG sa menia aj piestne krúžky alebo sa montuje variátor?
Vopred ďakujem za info ak to máš naštudované.