FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda nevíme.

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda nevíme.

Příspěvekod DJW » čtv lis 08, 2018 23:57

Lada to na Západe ‘zabalí‘! Nielen pre emisie.. Hrozí, že Lada na Západe celkom skončí. Dôvody sú hneď dva.
Tým prvým je nový homologizačný cyklus WLTP, platný pre všetky nové autá predávané v EÚ od 1. septembra, ktorý zhoršuje emisné skóre ruských áut. V súčasnosti sa tak už len dopredávajú skladové zásoby vozidiel, ktoré však museli byť prihlásené do zlomového dátumu.
Druhý dôvod súvisí s Daciou a je vážnejší. Tá, podobne ako Lada, patrí do aliancie Renault-Nissan a v Európe dokonale pokrýva lowcostový segment trhu. Pre Ladu tak neostáva veľa miesta. Najmä ak sa rumunskej značke extrémne darí. Na starom kontinente, mimo európskej časti Ruska, predáva približne 50 000 vozidiel mesačne. Materský koncern sa tak rozhodol, že v Európe nebude ponúkať ďalšiu lacnú značku. Potvrdil to sám šéf Avto VAZu Yves Caracatzanis. Je teda možné, že predajne Lady na Západe čoskoro zatvoria.
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/4 ... re-emisie/

Je to pravda? Viete o tom niekto niečo?
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod Cory » pát lis 09, 2018 06:13

Mne sa to nejak nezda... Posledne dodavky NIv dosli s DPF-kom, takze AvtoVaz sa podla mna nevzdava.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod Georgius » pát lis 09, 2018 07:16

Takybych to viděl na marketingový FUD od Renaultu, asi padají prodeje bo "moderní" chcíplé motory nikdo nechce ;-)
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 3997
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod Liftback » pát lis 09, 2018 08:18

Tak neviem, pri aute mám týždenne dvoch okukávačov, keď parkujem pri nákupných centrách alebo platím na pumpe, a to mám starší model, je to určite fake news a imperialistická propaganda :mrgreen:
No ano, renaultu a dacii užrali dobre z koláčika a to niekoho nahnevá.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Uživatelský avatar
Liftback
 
Příspěvky: 2311
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné Slovensko

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod grafi2 » pát lis 09, 2018 15:02

možno si len autor prečítal na ladafóre príspevok o tom, že vesty nebudú (tak skoro)
Uživatelský avatar
grafi2
 
Příspěvky: 696
Registrován: stř zář 13, 2017 19:40
Bydliště: SK, BB kraj

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod marian2110 » pát lis 09, 2018 19:21

To bude smutne ak Lada skonči v europe.
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/4 ... re-emisie/
LADA 2107 r.v. 89 od 1998-2002
LADA 2110 16v 3.b r.v. 02 od 2002-2014
PEUGEOT 301 1,6 vti 16v 2014
LADA VESTA CROSS 1,6 16v 2021
Uživatelský avatar
marian2110
 
Příspěvky: 132
Registrován: ned dub 24, 2011 10:14
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod FOMA » pát lis 09, 2018 20:16

Zatím bych v klidu zachoval paniku a vyčkal co bude. Především zda Vesta obdrží současnou homologaci, aby mohla být dodána, prodána a přihlášena nyní objednaná auta 8) Po technické stránce vesměs nevidím problém se splněním emisní normy. Pokud jej nesplní současná "atmosféra" neměl by být problém Lady osadit některými koncernovými motory, jež tuto normu splňují. Jasně nejspíš budou oturbené a na atmosféru můžem zapomenout - nedá se nic dělat :| ….ale Lada by aspoň v EU byla. Jako opravdu mnohem větší zlo vidím v eventuálním zaujetí postoje aliance Renault/Nissan jako ochranné ruky nad značkou Dacia. Bohužel zda Lada v EU bude nebo nebude rozhoduje aliance R-N nikoliv Avtovaz :x Avtovaz se může snažit sebevíc, ale když pán R-N řekne ne, tak ne :evil:
….nicméně jako naději pro skalní příznivce v případě ukončení ofic. dovozců v DE a HU (potažmo SK) vidím cestu k Ladě v individuálním/šedém dovozu, který samozřejmě zde funguje. Avšak pořízení takového přibližovadla poněkud prodražuje, ….ale cesta i tak tudy povede nejspíš dále.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod Dusan » pát lis 09, 2018 20:36

Lada ma odbyt mimo EU. Tak ze to tu kludne moze zbaalit, hlavne ked renaul a spol kupili skoro vsetky akcie autovazu.
Aj ak by presli tieto motory homologizaciou tak len do roku 2019 a potom co?
Rusi nejako nejavia zaujem o novy motor, hlavne ked im ho netreba ze. T4eba ho len EU.
Otazka je ako dopadnu ty co si kupia ladu s nahradnimi dielmi. Lebo pre tych par aut sa tu podnikat neoplati lebo ich to neuzivi.

V kazdom pripade treba pockat, hold mate auta na objednavku, kazde je jed8necne :D
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod marian2110 » ned lis 11, 2018 18:13

LADA 2107 r.v. 89 od 1998-2002
LADA 2110 16v 3.b r.v. 02 od 2002-2014
PEUGEOT 301 1,6 vti 16v 2014
LADA VESTA CROSS 1,6 16v 2021
Uživatelský avatar
marian2110
 
Příspěvky: 132
Registrován: ned dub 24, 2011 10:14
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod valda1971 » ned lis 11, 2018 18:28

marian2110 píše:Toto by nás mohlo ukľudniť :roll:
http://avtosreda.ru/news-common/NovayaL ... noyEvropy/

Zde poměrně slušný překlad :

Off-road LADA 4x4 nové generace, na níž AVTOVAZ pracuje, může způsobit zájem zahraničních motoristů. Společnost bude studovat možnou poptávku po automobilu v západní Evropě, řekl prezident AvtoVAZ Yves Karkatzanis.
Britská edice společnosti Autocar uvádí, že LADA obecně nemá žádné plány na rozsáhlý "návrat do Evropy". Důvodem je zpřísnění požadavků na ochranu životního prostředí v řadě zemí EU a nežádoucí konkurence se značkou Dacia, která je partnerem Renault v makroregionu. Podle společnosti Karkatzanis však ruská společnost "může diskutovat o tom, zda existuje zájem o specifické modely" - například nástupce LADA 4x4, který se očekává v roce 2022.

Dodáváme, že AVTOVAZ je samozřejmě přítomen na západoevropském trhu. Automobily LADA se prodávají zejména v Německu a Rakousku. V dubnu 2018 se na evropském trhu objevily nové modely LADA Vesta SW a LADA Vesta SW Cross. V Evropě jsou vozy k dispozici v konfiguracích Comfort a Luxe s 1,6-litrovým motorem, manuálními nebo automatickými převodovkami, specifikuje agentura AUTOSTAT. Oba nové modely byly certifikovány pro splnění bezpečnostních a ekologických požadavků EU. Zejména vozy splňují environmentální normy "Euro-6" (v Rusku, pravidla jsou "Euro-5"). Dříve LADA Vesta sedan vstoupil na evropský trh.
Vývoj vývozu je jednou z priorit společnosti AVTOVAZ. Jak bylo dříve uvedeno, v současné době jsou automobily LADA vyváženy do více než 30 zemí. Nejoblíbenější jsou rodiny LADA 4x4 a LADA Vesta, z nichž každý představuje v průměru 30% vývozu LADA.
Připomeňme, že na Mezinárodním autosalonu v Moskvě - 2018 AvtoVAZ představil konceptuální. V případě mezinárodní automobilové výstavy v Moskvě představil model AviaVAZ 2018 koncept Lada 4x4 s konceptem, který se může lišit od konceptu prezentovaného v MIAS.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7198
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod Dusan » ned úno 17, 2019 06:45

https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/4 ... i-euro-6d/

Tak ma pdf ci nema? Pdf maju vecsinou motory s turbom....
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod hipoforlakus » ned úno 17, 2019 08:16

Dusan píše:https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/499427-lada-to-na-zapade-predsa-len-nezabali-pride-motormi-euro-6d/

Tak ma pdf ci nema? Pdf maju vecsinou motory s turbom....


Spytam sa ked pojdem pre auto.
Lada Vesta SW cross Luxe - MARS
Uživatelský avatar
hipoforlakus
 
Příspěvky: 74
Registrován: stř črc 11, 2018 08:46
Bydliště: Bratislava - Petrzalka

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod FOMA » ned úno 17, 2019 08:57

Jen pořád nechápu proč straší, že Lada stejně za 2 roky skončí. Vždyt současné modely Lady není problém osadit snad až na vyjímky všemi koncernovými motory. A od toho snad koncernové korporace jsou!? Vždyť kolik světových značek používá shodné motory a spousty dalších komponentů s ostatními. To že v EU Lada skončí samozdřejmě být pravda může. Nicméně důvod, že nebude plnit emisní normy by byl v tomto případě hodně laciný. Koncern by tak zcela odhalil svoji roli krkavčí matky a to by pro něj nebyla úplně nejlepší vizitka.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod Vašátor » ned úno 17, 2019 09:26

Dusan píše:Tak ma pdf ci nema? Pdf maju vecsinou motory s turbom....


Jen bych rýpavě upřesnil:
PDF - Portable Document Format - souborový formát pro ukládání dokumentů od společnosti Adobe
DPF - Diesel Particulate Filter - filtr pevných částic, zachycující velmi jemné prachové částice z výfukových plynů dieselových motorů.
FAP - z francouzštiny Filtre a Particules - jen jiné označení pro filtr pevných částic
GPF - Gasoline Particulate Filter - filtr pevných částic pro benzínové motory, dle legislativy pro všechny benzínové motory s přímým vstřikem

Zda-li by mělo význam pro Evropský trh osazovat Ladu koncernovými motory je otázka. Prodeje nejsou nikterak velké a stavět tedy novou výrobní linku na osazování dalších motorů se nemůže vyplatit. Proto chápu, že raději na standartní motorizaci domontují filtr pevných částic, přeprogramují jednotku a hurá s tím do EU. O koncernové motory by na východě jistě zájem vůbec nebyl.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Příspěvekod Cory » ned úno 17, 2019 09:51

Podla zmien v systeme vstrekovania, Lada nema GPF, resp. OPF (Otto particular filter), je to len druhy katalyzator. Ale este stale som nevidel novu Ladu nazivo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Další

Zpět na Poklábosme

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků