od Jajo » pát srp 09, 2019 18:12
To, že ideš do iného servisu je normálne, že od teba pýtajú techničák na registráciu. Je to aj pre nich dobré a tiež aj pre teba, keď pôjdeš ku nim nabudúce, tak iba nahlásiš meno, max. ŠPZ a oni už vedia všetko čo potrebujú. Napr. ak potrebujú niečo objednať podľa VIN, tak ťa nemusia naháňať.... No, a veci čo a či sa týkajú záruky. Niektoré veci sú vyslovene uvedené v serviske, že sú to buď spotrebný materiál, resp. je na ne záruka iba obmedzená. Napr. na batériu(na zníženie kapacity) a na pneumatiky je len pol roka. Takže v prvom rade si pozri v serviske na čo je/nie je záruka a ak to vyzerá, že je na to záruka, tak to reklamuj u svojho predajcu a žiadaj písomné potvrdenie ich "záveru", a ak sa ti to nezdá, tak to môžeš dať preskúmať nezávislému znalcovi a potom prípadne žiadať opravu/výmenu aj v najhoršom cez súd. Proste oni sú povinný ti dokázať, že to nie je výrobná vada, ale len opotrebenie/koniec životnosti dielu!
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko
(04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská
(06_2019 - )