zippo píše:Cory píše:Da sa, treba na to packu pod volant, druhe budiky a preprogramovat RJ.
Ahoj,
podla mojich zisteni to ma celkom velky zadrhel: vsetky navody na montaz tempomatu do Kaliny2 uvadzaju ako poziadavku motor 21127, ktory sa ale k nam nevozi, nase EU Kaliny maju motor 21126.
Ak niekde najdes navod, alebo zarucenu informaciu o funkcnosti prerabky aj na 21126, tak mas u mna flasu kvalitneho hroznoveho kvaseneho napoja. Ja som bol totiz na tempomat dost zvyknuty z Fabie, kde som si ho dal domontovat a skutocne casto som ho aj vyuzival, cim mi momentalne v K2 velmi chyba.
Zádrhel to je presne taký,ako píšeš.Ak by si to chcel spraviť originál,potrebuješ druhú páčku na pravo pod volantom.To je ten najmenší problém.Potrebuješ druhé budíky,lebo v týchto nemáš kontrolky na tempomat a toto je väčší problém,lebo ako preneseš najazdené km do nových budíkov a hrať sa s tým teraz,keď je to u nás už tresné...jedine zápis v servisnej knižke-výmena alebo poškodenie starých budíkov+výmena za nové a zaznačenie skutočných kilometrov.No a najväčší problém u nás je prešiť RJ.
Schodnejšia cesta je tá,že jeden,dvaja ruský výrobcovia robia neoriginálne tempomaty na DO aj pre motory 21126,nakoľko sa v rusku predávajú Kaliny a Granty s týmto motorom výlučne v kombinácii zo štvorstupňovým automatom Jatco.
Alebo ako my poradil Cory,predávajú sa aj u nás univerzálne tempomaty s ovládacou páčkou pod volantom(treba dokúpiť a namontovať),otázka je,že či a ako vy to fungovalo...