Čaute, aj mne už volali zo Žiliny cca pred dvoma týždňami o ten zdvihák. No, ak je to fakt Renolťácky, tak zbohom, to tam môžu nechať ten plastový, ja som s ním vymenil všetky kolesa a zdá sa byť v pohode(ovšem ak ho založíte ako sa má). Možno v týchto mrazoch by mal problém. Jediný problém čo som si na ňom všimol je, že pri defekte(čiže prázdnej gume) by bol asi dosť vysoký až vlezie pod auto, ale to som zatiaľ na šťastie neskúšal. Ale naši mali taký Renolťacký aký majú dať nám z Lady, a ten toho bohviečo nevydržal, potom museli kúpiť ten klasický pojazdný hydraulický. No nič uvidíme.... Nechcem robiť reklamu, ale zatiaľ som najviac spokojný so zdvihákom z Octavie 1. A čo sa týka tej zvolávačky o vybíjaní batérie, tak ku tomu sa stavajú dosť vláčne, že to asi ani robiť nebudú, lebo nikto sa zatiaľ u nich nesťažoval. Ja tiež s tým zatiaľ nemám problém lebo parkujem v meste(tam to vraj nerobí) a zatiaľ som stál max. necelé 3 dni. A ešte je aj otázka či to robia všetky dovezené na Slovensko, lebo ja mám jedno z prvej várky. Uvidíme... A čo sa týka toho článku o zvolávačkách, tak to je typický prístup západu. Čiže keď je niečo zo západu a má to stovky smrteľných chýb, tak to neznamená, že je to zlé auto. Ale keď Ruské autá nemajú žiadne poruchy, žiadnu smrteľnú nehodu zavinenú zlou technikou, tak to vôbec neznamená že je to dobré auto. Ako tam spomínajú, že tie západné autá používajú nové technológie,preto majú aj zvolávačky na ne. To je blbosť, však majú dosť času na testy... a nie zistiť to až keď pár ľudí zomrie... A čo sa týka zvolávačiek na airbagy, to je ich problém, že dávajú do aut za 100 tisíc € lacné čínske šmejdy..... A ku tej chybnej elektronike sa radšej ani vyjadrovať nebudem. Však nestačí toľko a takej elektroniky čo má Vesta?
Miestami si myslím, že aj tá jej má až moc.
Kto chce mať auto prešpikované elektronikou čo za nich aj šoféruje, nech chodí radšej MHD, tam tiež len nastúpiš(väčšinou už do vykúreného
) odvezieš sa a vystúpiš(a ani zamykať nemusíš
) nestaráš sa o servis,stráženie,...
Takže kto chce skutočne jazdiť potrebuje to auto "cítiť" a všetky komponenty na aute mať so sebou fyzicky pospájané a nie len drátikmi a dúfať, že to čo spravím aj niekde po tých drátikoch dôjde a dúfať že to aj spraví to čo som chcel a že mi moje rozhodnutie niekde na pol ceste nezmení elektronika podľa seba. Však čo je to za nápad keď chcú už aj volant a brzdy spájať iba drátikmi,však v prípade poruchy nemáte žiadnu fyzickú možnosť zmeniť smer alebo rýchlosť.....