Červená Vesta - první Luxka v ČR
Moderátor: Moderátoři
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
tak zveríš motor Ladacor, a tam mu možno aj pribudne pár HP. Čo sa týka RJ, tak napríklad EMM stojí 50eur z poľska...
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Takže pošta mne příjemně překvapila, "nikdo nebyl doma" už v pátek (tátovi jsem volal aby je nepřeslechnul )a tak jsem z práce spěchal rovnou na oblíbenou pobočku pošty, 17:50 si vzal lísteček s pořadovým číslem, popovídal si s paní vedoucí o balíkářích (mmch, o doručovatelích si ona myslí totéž, mně přijde že doručovatelé aspoň občas něco přinesou ) a 18:15 jsem odcházel z oblíbeného zábavného podniku (no, aspoň se tam neplatí vstupné 103 koruny jako v Košířích) s dopisobalíčkem v ruce. Jeho obsahem bylo toto:
Akorát jsem se zatím k instalaci nedostal a info o upgradu Androidu mi zatím neposlali - plus váhám jestli - když už to je rozebraný - nepořídit nějaký slušnější mikrofon a neprotáhnout ten kabel do motorového prostoru kůlivá kameře - nějaké nápady, přátelé ?VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Mikrofón som mal ajja v balíčku ale bol som lenivý ho montovať. Zvykne sa dávať na stĺpik. Kabel na prednú kameru je asi najlepšie ťahať origo priechodkou do mot. Priestoru, vraj je dostatočne veľká. Niekde na ladaonline je dokonca k tomu aj návod.
Škorej ma zaujíma kam upevníš kameru.
Škorej ma zaujíma kam upevníš kameru.
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Co by se stalo...bude zdroj ND pro ostatníKřečík Barbuška píše:A tedka si vem, ze ti rupne rozvodak a kopne se motor nebo aspon zahori nektera z tech debilnich ridicich jednotek cehokoliv .
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Hmm, tak jestli myslí tu přechodku, co ji ukazují v návodu na x-ray (z návodu na Vestu mi to úplně jasné nebylo) tak si teda pod pojmem "dostatečně velká" představuju něco jiného, když jsme tamtudyma s Corym rvali kabel od ŘJ tak se mu skrz vůbec nechtělo Umístění kamery ještě nemám dopromyšlené (a navíc první kamera "na hraní" od číňana s explicitní volbou "bez pomocných čar" samozřejmě pomocné čáry má), takže to vidím na zkrácenou "variantu brod", t.j. vyměněný CAN BUS a konektor mikrofonu vyvedený do dosahu ruky šmátralky pro účely dalších experimentů a instalaci přední/spodní/bočné kamery prozatím opět odkládám . A navíc stejně prší, zejtra asi zase pojedu tak se mi nechce Vestu zavážet (a zítra večer už na to zase nebude čas ...)grafi2 píše:Mikrofón som mal ajja v balíčku ale bol som lenivý ho montovať. Zvykne sa dávať na stĺpik. Kabel na prednú kameru je asi najlepšie ťahať origo priechodkou do mot. Priestoru, vraj je dostatočne veľká. Niekde na ladaonline je dokonca k tomu aj návod.
Škorej ma zaujíma kam upevníš kameru.
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Skúsim pozrieť kade mi natiahli káblik ku tlačítku lpg...
ale niekde tu, dokonca aj na fóre bol príspevok že prechodka má veľkú rezervu... tak uvidíme čo nájdeme..
ale niekde tu, dokonca aj na fóre bol príspevok že prechodka má veľkú rezervu... tak uvidíme čo nájdeme..
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Na CAN BUS zatím nebyl čas, notebook má Chlapec v červené Vestě v opravě, takže aby to na jůtůbu neumřelo, tak aspoň stručné prohlášení a pozvánka do Mnicháče. Tentokrát je to slabší, ale není čas ani výpočetní kapacita udělat něco lepšího
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Teda to je hrozný, já ten modul v autě vozím už tři měsíce a nejsem štonc to dotáhnout
Mezi tím auto jezdí, kůlivá koronaviru hodně po městě, čemuž odpovídá i vyšší spotřeba a nižší nájezd
Předpokládám, že na výročí Lady všichni viděli video na motivy písně "Dolů po matičce Volze a tak hlavně připomínám video o teploměru, které jsem avízoval už v příslušném vlákně (ale nevím, jestli to tam všichni čtou). Pomalu chystám slibované video o sportovním filtru, ale nevím jestli termín za 14 dnů můžu slíbit a kolik dílů z toho nakonec bude ...
Mezi tím auto jezdí, kůlivá koronaviru hodně po městě, čemuž odpovídá i vyšší spotřeba a nižší nájezd
Předpokládám, že na výročí Lady všichni viděli video na motivy písně "Dolů po matičce Volze a tak hlavně připomínám video o teploměru, které jsem avízoval už v příslušném vlákně (ale nevím, jestli to tam všichni čtou). Pomalu chystám slibované video o sportovním filtru, ale nevím jestli termín za 14 dnů můžu slíbit a kolik dílů z toho nakonec bude ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Tak aby to tu neumřelo krátký report:
Po prvních dvou dílech mého seriálu Filtrbox všichni nedočkavě čekají další díly, bohužel jsem zjistil, že opensource videoeditor Openshot má jednu zrádnou chybku a to, že při zrychlenní jednoho z kanálů videa špatně synchronizuje s ostatními kanály. Přeloženo do češtiny: po té, co jsem zanonymizoval celé video jsem zjistil, že černé obdélníky jsou úplně jindy než by měly být No nic, tak pro velký úspěch ještě jednou. Snad do týdne bude hotové video o instalaci a dostanu se k brzdovému (videa z cest nechám na nějaký pozdější speciál).
Vesta překonala 40 000 Km nájezdu, leju benzín a užívám si jízdy. Od výměny sání ještě nemám obvyklých 5000 km jako testovací dobu, zatím to vypadá, že spotřeba je proti loňskému létu o cca 1-2 dl vyšší, ale je v tom koronavirová a pokoronavirová Praha, tak uvidíme dál.
Průchodka do motorového prostoru je tak těsná, že jsem se nakonec na protahování kabelu vyflajznul. CAN modul v. 2 umí ukazovat otevřené dveře (ale zadní jsou na stejné adrese, Autovaz ušetřil ...), bohužel konkrétní kousek i na druhý pokus rozbíjí čudlíky na volantu, takže jsem zase pokorně vrátil původní. Vytáhnul jsem si mikrofonní konektor a chystám se v tomto směru trochu experimentovat, protože někteří, kterým cestou volám tvrdí, že špatně slyší. A konečně jsem tedy zase zakrytoval budíky.
S polským 98-oktanovým benzínem, sportovním sáním, Jetterem ve střední poloze a sportovním režimem ŘJ v přiměřených otáčkách konečně Vesta splňuje moje očekávání, to znamená, že se podobně jako u desítky limitujícím faktorem stává podvozek, snaha motor zbytečně až tak moc nepřetáčet a pud sebezáchovy, nikoliv líný motor. No a pak nemá být vyšší spotřeba
Po prvních dvou dílech mého seriálu Filtrbox všichni nedočkavě čekají další díly, bohužel jsem zjistil, že opensource videoeditor Openshot má jednu zrádnou chybku a to, že při zrychlenní jednoho z kanálů videa špatně synchronizuje s ostatními kanály. Přeloženo do češtiny: po té, co jsem zanonymizoval celé video jsem zjistil, že černé obdélníky jsou úplně jindy než by měly být No nic, tak pro velký úspěch ještě jednou. Snad do týdne bude hotové video o instalaci a dostanu se k brzdovému (videa z cest nechám na nějaký pozdější speciál).
Vesta překonala 40 000 Km nájezdu, leju benzín a užívám si jízdy. Od výměny sání ještě nemám obvyklých 5000 km jako testovací dobu, zatím to vypadá, že spotřeba je proti loňskému létu o cca 1-2 dl vyšší, ale je v tom koronavirová a pokoronavirová Praha, tak uvidíme dál.
Průchodka do motorového prostoru je tak těsná, že jsem se nakonec na protahování kabelu vyflajznul. CAN modul v. 2 umí ukazovat otevřené dveře (ale zadní jsou na stejné adrese, Autovaz ušetřil ...), bohužel konkrétní kousek i na druhý pokus rozbíjí čudlíky na volantu, takže jsem zase pokorně vrátil původní. Vytáhnul jsem si mikrofonní konektor a chystám se v tomto směru trochu experimentovat, protože někteří, kterým cestou volám tvrdí, že špatně slyší. A konečně jsem tedy zase zakrytoval budíky.
S polským 98-oktanovým benzínem, sportovním sáním, Jetterem ve střední poloze a sportovním režimem ŘJ v přiměřených otáčkách konečně Vesta splňuje moje očekávání, to znamená, že se podobně jako u desítky limitujícím faktorem stává podvozek, snaha motor zbytečně až tak moc nepřetáčet a pud sebezáchovy, nikoliv líný motor. No a pak nemá být vyšší spotřeba
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
A je to tady, třetí závada za tři roky a zrovna taková, že se s autem nedá jet
V pátek (14.8.2020) byla nejen na Moravě, ale i v Praze po pořádném horku průtrž mračen. Někde zatopené podjezdy, spousty vody všude a já musel projet z jednoho konce Prahy na druhý. Vesta statečně probrodila všechno, když tu najednou kilometr od domova rozsvítila se kontrolka ESP. OK, je mokro, tak to klouže. Jenže neklouzalo. Když jsem přidal plyn, motor zvýšil otáčky a otáčkoměr spadl na nulu a rozsvítil se CHE. Pokud máte tohle vlákno přečtené, tak víte že Dežo ví - to už tu bylo !.
No, nebudu podléhat panice, je pátek večer, leje, ono to do zítřka uschne. Druhý den přijdu k autu, že zkusím objet blok, nahodím, OK, rozjedu a na světlech zase "nula otáček". Tak se na volnoběžné otáčky doplazím na původní místo a říkám si, nu dobrá, napíšu mudrcovi z Východu, třeba mi něco poradí. Rada byla vyčistit čidlo a zkontrolovat kábely, což jsem ujištěn Tommelem že bych to mohl zvládnout i já provedl (pokud jste hubení a vytočíte plnej pravej, tak se k čidlu dá relativně slušně dostat i zespoda a zezhora to jde taky když není motor rozpálenej). Na radu Želvotrona jsem vzal i kontakty Kontaktolem (konektor vypadal OK, zabalenej v takovým něčem co vypadalo jako smršťovací páska, v závitech něco mastného) a zkusil to nahodil. Nepomohlo, jakmile otáčky překročily cca 2500-3000, tak to začalo střílet do výfuku a otáčky šly do kopru. Jinak ještě taková perlička - i bez čidla polohy klikovky ŘJ zná otáčky a přes OBD je umí poslat, takže dochází k lehce schizofrenní situaci, kdy na kapličce 0 ot a Torque na infotainmentu otáčky spokojeně ukazuje.
Nu, nedá se nic dělat, zavolal jsem do Sadské ... co jiného dělat za krásného slunečného odpoledne než jet na výlet do Prahy, že ? Protože na 2000 otáček se fakt do kopce moc jet nedá a 45 km je to po dálnici. Ne, nechcete jet po dálnici na volnoběh.
Pan N. problém bravurně vyřešil během dosti krátké doby, ještě večer bylo auto doma. Cory měl jako obvykle v zásadě pravdu, ale bylo to záludné. Těsně u koncovky konektoru byl kabel přerušený - jestli mechanicky nebo zvířátkem nelze říct, ale pod tou "izolací". Kroutili jsme nad tím hlavou oba. Takže výměna části kabelu a konektoru a motor zase vrčí jak má ... teda nepočítaje v to vlnovec, který někdo psal měnili v záruce zadarmo ? Prý stojí řádově stokoruny, což asi za čas a nervy při vyjednávání s oficiálním zastoupení Slovlady nestojí
Ale jinak je to bezporuchové auto
V pátek (14.8.2020) byla nejen na Moravě, ale i v Praze po pořádném horku průtrž mračen. Někde zatopené podjezdy, spousty vody všude a já musel projet z jednoho konce Prahy na druhý. Vesta statečně probrodila všechno, když tu najednou kilometr od domova rozsvítila se kontrolka ESP. OK, je mokro, tak to klouže. Jenže neklouzalo. Když jsem přidal plyn, motor zvýšil otáčky a otáčkoměr spadl na nulu a rozsvítil se CHE. Pokud máte tohle vlákno přečtené, tak víte že Dežo ví - to už tu bylo !.
No, nebudu podléhat panice, je pátek večer, leje, ono to do zítřka uschne. Druhý den přijdu k autu, že zkusím objet blok, nahodím, OK, rozjedu a na světlech zase "nula otáček". Tak se na volnoběžné otáčky doplazím na původní místo a říkám si, nu dobrá, napíšu mudrcovi z Východu, třeba mi něco poradí. Rada byla vyčistit čidlo a zkontrolovat kábely, což jsem ujištěn Tommelem že bych to mohl zvládnout i já provedl (pokud jste hubení a vytočíte plnej pravej, tak se k čidlu dá relativně slušně dostat i zespoda a zezhora to jde taky když není motor rozpálenej). Na radu Želvotrona jsem vzal i kontakty Kontaktolem (konektor vypadal OK, zabalenej v takovým něčem co vypadalo jako smršťovací páska, v závitech něco mastného) a zkusil to nahodil. Nepomohlo, jakmile otáčky překročily cca 2500-3000, tak to začalo střílet do výfuku a otáčky šly do kopru. Jinak ještě taková perlička - i bez čidla polohy klikovky ŘJ zná otáčky a přes OBD je umí poslat, takže dochází k lehce schizofrenní situaci, kdy na kapličce 0 ot a Torque na infotainmentu otáčky spokojeně ukazuje.
Nu, nedá se nic dělat, zavolal jsem do Sadské ... co jiného dělat za krásného slunečného odpoledne než jet na výlet do Prahy, že ? Protože na 2000 otáček se fakt do kopce moc jet nedá a 45 km je to po dálnici. Ne, nechcete jet po dálnici na volnoběh.
Pan N. problém bravurně vyřešil během dosti krátké doby, ještě večer bylo auto doma. Cory měl jako obvykle v zásadě pravdu, ale bylo to záludné. Těsně u koncovky konektoru byl kabel přerušený - jestli mechanicky nebo zvířátkem nelze říct, ale pod tou "izolací". Kroutili jsme nad tím hlavou oba. Takže výměna části kabelu a konektoru a motor zase vrčí jak má ... teda nepočítaje v to vlnovec, který někdo psal měnili v záruce zadarmo ? Prý stojí řádově stokoruny, což asi za čas a nervy při vyjednávání s oficiálním zastoupení Slovlady nestojí
Ale jinak je to bezporuchové auto
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Pěkné počtení, doufám že zůstanu jen u toho čtení
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Tak to je dobřeGeorgius píše: Ale jinak je to bezporuchové auto
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Zasa ďalšia obrovská chyba, kvôli ktorej sa treba Veste radšej z ďaleka vyhnúť. Proste toto sú chyby, ktoré nikto nečaká. Však konektor v poriadku, aj kábel(však je pekne zaizolovaný ), aj snímač, tak prečo to blbne.... No, občas sa treba pozrieť aj pod tú "izoláciu". Ale bodaj by mala Vesta len takéto chyby.
A čo sa týka toho vlnovca. Mne odišiel na sedane po viac ako troch rokoch(takže v záruke to už nebolo) a cca 30000 km. Odhalil som to tak, že som mal zrazu taký športovejší zvuk. Ale ináč ten originál sa mi nepáčil už od začiatku, a na crosske sa mi tiež nepáči, lebo je v podstate taký istý. No tak som ho na tom sedane musel vymeniť. Problém nebol v ňom samotnom, však je to bežne dostupný diel(u nás cca okolo 20€). Ale problém nastal kto mi ho vymení. Do Lady som radšej ani nešiel. Ale nakoniec som našiel majstra, ktorý mi ho vymenil. Dal mi tam 200 mm s vnútornou ohybnou rúrou. A to je teraz iná paráda, ide to tichúčko a hlavne zmizlo to dunenie medzi 2-3 tisíc otáčkach. Teraz je radosť na tom jazdiť. A celé aj s prácou ma to vyšlo na 35€. No nekúp to. S veľa vecami sa ani v záruke neoplatí bežať do Lady.
A čo sa týka toho vlnovca. Mne odišiel na sedane po viac ako troch rokoch(takže v záruke to už nebolo) a cca 30000 km. Odhalil som to tak, že som mal zrazu taký športovejší zvuk. Ale ináč ten originál sa mi nepáčil už od začiatku, a na crosske sa mi tiež nepáči, lebo je v podstate taký istý. No tak som ho na tom sedane musel vymeniť. Problém nebol v ňom samotnom, však je to bežne dostupný diel(u nás cca okolo 20€). Ale problém nastal kto mi ho vymení. Do Lady som radšej ani nešiel. Ale nakoniec som našiel majstra, ktorý mi ho vymenil. Dal mi tam 200 mm s vnútornou ohybnou rúrou. A to je teraz iná paráda, ide to tichúčko a hlavne zmizlo to dunenie medzi 2-3 tisíc otáčkach. Teraz je radosť na tom jazdiť. A celé aj s prácou ma to vyšlo na 35€. No nekúp to. S veľa vecami sa ani v záruke neoplatí bežať do Lady.
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko (04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská (06_2019 - )
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko (04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská (06_2019 - )
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
S tou elektroinstalací bych to tak tragicky neviděl. O víkendu jsem se bavil s borcem, co si koupil Citroen ( model nevím, rodinný vůz). Po čtyřech letech mu začala zlobit elektroinstalace na zadní části vozu. Kabel byl po ceste 5x ! přerušený, výrobce prý o nekvalitní el.inst. ví a dělá náhradní svazky, starý se upálí, nacvakne konektor a nový je již s konektorem... Preventivně to ale nemění, většinou se to prej potentuje až po záruce ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Tak pryc jsou doby kdy mely vodice seriozni prurezy a elektrika byla v podstate nesmrtelna.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107