V pondělí proběhlo přenastavení mého LPG systému, čímž bych chtěl poděkovat p. Kánskému. Vzali jsme diagnostiku a za jízdy ladili. A jak to tak bývá, do ideálních testovacích podmínek to mělo daleko ze všech stran. V první řadě Hradecká dopravní špička. K tomu hustý déšť se sněhem. A potřebovali jsme motor točit do omezovače, pod plným plynem. Posloužil nám úsek E67/11 od kruháče Náchodská/Koutníkova směrem k dálnici na Prahu. Jsou tam vždy dva pruhy, zúžení do jednoho, kruháč a opět dva, jeden, kruháč ... za kruháčem tedy hned do levého, dva, plyn do podlahy, tři, čtyři ... brzda, kruháč. A znovu
. Podařilo se to vyladit velmi pěkně, už to na LPG jede podle mých představ. Auto ve vysokých otáčkách ožilo, u středních a nižších to bylo ok. Po cestě do Brna dokonce klesla spotřeba na palubním počítači o 0,6l. Uvidíme, kolik to bude v reálu.
LPG tedy nastavené, ale abych se neradoval moc dlouho, objevil jsem ťukanec od kamínku v čelním skle, odprýsknutý lak od kamínku na přední kapotě, důlek v přední kapotě!!! a lehce odřené místo na boku kapoty. Kde se to tam všechno vzalo fakt netuším. Zas mi to pěkně posralo náladu ...