Marek píše:Tomu samozřejmě rozumím, že by blikaly obě strany žárovek. Ale dá se to přece zapojit do místa, kde spíná spínač havarijních blinkrů - ten přece sepne obě strany nazávisle na páčce pod volantem. Tak kdybych to napojil tam, stačilo by to jedním drátem a bez diody (a možná by to bylo i jednodušší)......
Kdyby byla k dispozici kompl. dokumentace toho spinače tak možná. Přibylo by ale relé, které bude stát víc něž ty dvě diody (můstek) a tranzistor. Galvanická vazba do neznámého zařízení , to je cesta "do pekel".
Marek píše:Pořád přemýšlím, jak je v mém autě řešeno toto bliknutí při odemykání a zamykání vozu DO. To musí být na úplně stejném principu. Ale zřejmě to má v sobě centrální řídící jednotka vozu, kam rozhodně hrabat nemíním. Ale třeba by šel použít její výstup - napojit se právě na ten drát, který vede z centrální ŘJ dál k systému blinkrů......
To bych neriskoval, nemám rád "kombajnování" mnoha zařízeni do jednoho celku. To bývá zdroj rozsáhlých poruch.
Marek píše:Navíc lituji jedné poměrně zásadní věci: Můj centrální zamykací systém na DO pracuje na frekvenci, která je shodná s frekvencí ovládání toho DO nezávislého topení. Kdyby to šlo nějak propojit, mohlo by to blikat na oba ovladače - jak centrálu, tak topení. Jenže to je pro mě vyšší dívčí.....
To by mělo být odlišeno kódem. Na jedné frekvenci pracují statisíce kódů a že by se dva u jednoho vozu "trefily"na sebe je nepravděpodobné. Pokud ovšem nejde o stará velice jednoduchá zařízení, která lze aktivovat i CBčkem. I u těch ale jde obvykle přepinačem volit z několika málo kódů.
P.S: Nevím, jestli to ještě někoho zajímá - nebylo by lepší řešit to po SZ ?
Píši to proto, poněvadž ke "spanilce" se zatím už 10 dní nikdo nevyjádřil a tak se mi zdá, že to tu zak nějak "pohasíná".
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.