jak na motor(F125p)
Moderátor: Moderátoři
original to urcite neni, je to rok 72 a ten se lamal, takze je to bud nejakej prechodovej model, nebo si s tim nekdo vyhral.... predek je celej menenej a byly delany i prahy, takze je mozny ze nekdo predelal i zadni lampy, nicmene zadek se zda nedotcenej, az na naraznik...
Golf 1 1,8 16v
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
- Aleš.Melichar
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
- Bydliště: Havirov/Opava
- Kontaktovat uživatele:
Přední blatníky jsou měněné na 100%, zadní čelo taky, přední pozičky jakbysmet, všechny zmiňované díly jsou z modelu MR75 a výše, nárazníky jsou původní. Přední blatníky z klasického poláka se vždycky špatně sháněly, takže tyhle přestavby jsou poměrně časté. Bohužel tím to auto ztrácí jakoukoliv historickou hodnotu. Ale jinak je moc pěkný, já sám mám právě model MR75
Polski Fiat 125p 1500ccm NA PRODEJ
Fiat UNO 45 903ccm NA PRODEJ
pěší chodec:(
Fiat UNO 45 903ccm NA PRODEJ
pěší chodec:(
PaoloF píše:to Pov: já sice pořád sháním starý model, nicméně pokud už se v tom někdo vrtal, nedejbože předělával na nový model MR75, ztrácím zájem, škoda
Stejně jsem se rozhodl, že si koupím jiné letadlo ( o tom ale až.....až bude doma)
vypada to ze by se mohla najit sucha garaz na uchovami fiata, navic jsem dostal zakaz ho prodat, od me, ted uz byvale pritelkyne.
zacinam se poohlizet po nejake vetsi garazi nebo hale s jamou pro aspon 4 auta, uz to fakt potrebuju jak sul
fiat tedy dostane 15ku, ktera uz je skoro komplet(saly, kruhy, vsechny tesneni, novej rozdelovac, gufera, vylesteny pisty, spalovaky, trochu prepucovany a dopasovany kanaly, novy ventily, jeste by to chtelo nejakou vacku, a krmit to bude weber ze zavodniho speciala, pokud se mi ho teda podari v tom vsem bordelu najit)
kde by se dala sehnat ostrejsi vacka? prebrusovat tu puvodni nechci
Naposledy upravil(a) pov dne čtv srp 28, 2008 09:40, celkem upraveno 1 x.
Golf 1 1,8 16v
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
tak myslim ze 15ka je hotova, az na karbec, takze brzo pujdem pod kapotu
nakonec zustal motor zcela seriovej, jen jsem vylestil pisty a spasoval saci kanaly(a trosku zvetsil), motor dostal novy kruhy, salky, vsechny tesneni a novy vylesteny ventily, tak snad to bude lepsi nez ta 13ka
nakonec zustal motor zcela seriovej, jen jsem vylestil pisty a spasoval saci kanaly(a trosku zvetsil), motor dostal novy kruhy, salky, vsechny tesneni a novy vylesteny ventily, tak snad to bude lepsi nez ta 13ka
Golf 1 1,8 16v
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Fiat 125p je krásný vůz (měl jsem jej doma r.v. tuším 1975), ale ten kdo jej někdy zpravoval a zpravuje i třeba Ladu 2103, tak může porovnat jaký je u "poláka" přístup k čemukoliv v motorovém prostoru ............
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
- Aleš.Melichar
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
- Bydliště: Havirov/Opava
- Kontaktovat uživatele:
tu prevodovku z aukra uz jsme tu resili, je to z mirafa, tudiz moc prace, to uz bych tam mohl rovnou dat tu prevodovku co mam ze Supermirafa, ale je to hrozne moc prace, a navic moc rezani a prevarovanii.PaoloF píše:Vypadá fajn, hlavně at' to je O.K.
Co převody? Necháváš origo čtyřkvalt? Ted' je na Aukru pětikvalt prý na Poláka za nějakých sedm kil.
moje prevodovka je ve stavu ze uz ji ani repas nepomuze, takze uvidim co se podari sehnat
hlavne doufam ze ten motor bude fungovat jak ma
kazdopadne vetsina financi a casu tece porad do golfa, takze fiat se zatim jen veze v proudu
Golf 1 1,8 16v
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
O té převodovce z Aukra vím od kámoše, tudíž jsem ji neviděl a ani nemohl říct, jestli je stopro z Poláka. Když tedy Mirafiori, tak Mirafiori.
S těma prachama ani nemluv, fakt tečou, ale vždy jiným směrem než bych chtěl.
Ale zakoupil jsem zalevno pár dílů na Poláka, takže mám aspoň radost
Když už jsme u toho, nevíš o nějakém luxusním Poláku na papírech z období 1969-1972 v původním stavu? Na motoru mi nezáleží Díkes
S těma prachama ani nemluv, fakt tečou, ale vždy jiným směrem než bych chtěl.
Ale zakoupil jsem zalevno pár dílů na Poláka, takže mám aspoň radost
Když už jsme u toho, nevíš o nějakém luxusním Poláku na papírech z období 1969-1972 v původním stavu? Na motoru mi nezáleží Díkes
jedinej o kterym vim jezdi v brne, ma ho nejakej starsi deda, potkal jsem ho u chlapka co opravuje polaky, jinak fakt nevimPaoloF píše:O té převodovce z Aukra vím od kámoše, tudíž jsem ji neviděl a ani nemohl říct, jestli je stopro z Poláka. Když tedy Mirafiori, tak Mirafiori.
S těma prachama ani nemluv, fakt tečou, ale vždy jiným směrem než bych chtěl.
Ale zakoupil jsem zalevno pár dílů na Poláka, takže mám aspoň radost
Když už jsme u toho, nevíš o nějakém luxusním Poláku na papírech z období 1969-1972 v původním stavu? Na motoru mi nezáleží Díkes
moje penize tecou spravnym smerem, do polaka moc vrazet neci, uz ted je ve stavu jakej mi vyhovuje, jen to ted vsechno poskladat
Golf 1 1,8 16v
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D
F125P 1500
ex:
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D