Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod pan.dodo » ned črc 12, 2009 11:45

Zdravím, mohl by mi prosím něko poradit, jestli lze do 2101 zastavět motor fiat z předohrabu (croma, delta 1) a co to obnáší "hardwareově" - jestli se dají použít držáky motoru z něčeho, nebo se musí vyrábět a jestli vůbec lze na ten blok přidělat držáky motoru podél. Popřípadě jestli lze připojit lada převodovku a co je potřeba upravit.. díky
pan.dodo
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod Yellow01 » ned črc 12, 2009 19:26

Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Pavel04 » pon črc 13, 2009 11:47

Yellow01 píše:Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...

nebo si to postavis na karburator
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod pan.dodo » pon črc 13, 2009 13:03

díky za odpověď.
Udělat výfuk a zapojit elektriku je samozřejmost. Jenom zjišťuju, jak si to jde zjednodušit, abych nemusel vyrábět všechno nový. Jaká je výhoda při použití Fiaťácký převodovky? Respektive nevýhoda?
Ještě mě napadá - co olejová vana, neni ji nějak potřeba upravit proti odlévání?
Na které konkrétně motory lze použít žigulácký držáky motoru? Zajmal by mě konkrétně 2.0 turbo z cromy popřípadě to samý v lancii.
pan.dodo
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod Yellow01 » pon črc 13, 2009 17:43

Výhoda fiaťáckých převodovek může být v převodových poměrech, ale hlavně jsou to pětikvalty a jsou spolehlivější než žiguláckej 5q. Olejová vana nevím, ale nemyslím si že je rozdíl ve vaně u motoru podél a napříč.
Držáky by měly jít použít na všechny tyhle motory. Konkrétně u 2,0 turbo půjde, já dávám 1,6 turbo z Delty a ten blok je s dvoulitrem stejný.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod pan.dodo » pon črc 13, 2009 18:03

jak si řešil třeba otáčkoměr? použil si budíky z delty?
pan.dodo
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod Yellow01 » pon črc 13, 2009 21:43

Ještě jsem neřešil, motor jsem teprve nedávno přivezl. Ale dávám do auta palubku z Golfa 3, takže mám budíky úplně jiný.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod GTX » ned srp 16, 2009 22:30

Chci se zeptat, kolik váží tyto motory, nejspíše budu stavět repliku "Gardeládi" bez ladackého motoru, ale použiju již některej ze zmiňovaným motorů.
GTX
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob bře 07, 2009 17:33
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod Yellow01 » pon srp 17, 2009 07:49

Přesnou váhu nevím, ale není to o moc těžší než žiguláckej motor.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Štěpán » pon srp 17, 2009 20:53

Pokud mě paměť neklame, tak motor z FIATu 125S váží cca 125kg.
Štěpán
 

dotaz italské motory

Příspěvekod txx » pát říj 09, 2009 13:30

které italské motory pasují na převodovky lada dík
:wink:
txx
 
Příspěvky: 97
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Musil » pát říj 09, 2009 14:20

všechny ... většina s mezikusem :D.
Napřímo snad jen 124.
Miraf (131) pasuje taky, ale musíš dát i spojku a setrvák z mirafa. L.
PS: sorry za OT příspěvek
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10476
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: dotaz italské motory

Příspěvekod Ondra 07 » sob říj 10, 2009 09:57

txx píše:které italské motory pasují na převodovky lada dík
:wink:
Minimalne fiat croma, lancia delta, lancia thema, alfa romeo bude sedet taky, ale to nevim ktery. Uvedomte si ze, v ruskem Autovazu delaji takove prevodovkove kose, ktere jake maji stare fiaty.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Re: Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.

Příspěvekod juraj » ned lis 01, 2009 20:32

halooo hlalooo

ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho

[ Komentář přidal: Laďuša: ne listopad 01, 2009 20:40 ]
Příště napiš všechno rovnou do jednoho příspěvku ;)
Naposledy upravil juraj dne ned lis 01, 2009 20:39, celkově upraveno 1
juraj
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned lis 01, 2009 20:19
Bydliště: košice

Příspěvekod miro263 » ned lis 01, 2009 20:35

juraj píše:ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho


Foto je kde?
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků