Karburátor Polski Fiat

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Pool » stř kvě 03, 2006 23:28

Little Red Riding Hood píše:a jak to jelo??.

Děláš si prdel? :lol:
Pool
 

Příspěvekod Little Red Riding Hood » čtv kvě 04, 2006 18:44

Pool píše:
Little Red Riding Hood píše:a jak to jelo??.

Děláš si prdel? :lol:


no ani ne..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Pool » čtv kvě 04, 2006 22:06

Little Red Riding Hood píše:no ani ne..

Aha.. ono stačilo trochu pozorněji číst :lol: Ale dobře. Jezdí to jak F1, z 0-100 za 17! Je to lepší jak 05kovej Ozon. Ještě jsem zkoušel Weber, ale ten se mně zdál na zrychlení horší jak Ozon.
Pool
 

Příspěvekod Števo » sob kvě 06, 2006 17:34

Toto vsetko zalezi aj od nastavenia.
Ja som teraz u svokra objavil karbec SOLEX made in USSR. Tak som zacal premyslat. Ale asi zostanem pri svojom Webry :D
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát kvě 12, 2006 20:49

Trošku mimo mísu, motor 2105 s poslední verzí webra na 300 metrech téměř 100, je to možné? Nebo si ze mě dělá tachec prdel? Nebo je to tragédie?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pool » pát kvě 12, 2006 21:02

Koko Loko píše:Trošku mimo mísu, motor 2105 s poslední verzí webra na 300 metrech téměř 100, je to možné? Nebo si ze mě dělá tachec prdel? Nebo je to tragédie?

:lol: Spíš to změř stopkama, to je lepší na posouzení...! Já měl tu verzi co má i dmatej a s ní to moc netáhlo, především druhá komora tam nebyla vůbec cítit (1.90/1.25). Byl takovej stavěnej trošku spíš "na spotřebu" řekl bych. Označení je 1107010-02.
Pool
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát kvě 12, 2006 22:08

Tož ten můj má 1107010-03 (1,3/2), úsek mám změřený relativně přesně tachákem na kole, ale pak to hned končí takže nemám čas na nějaké měření, ono stačí udržet tu rozdováděnou potvoru rovně, mmj. zkoušel jsem sprintík i na zpátečku, ale skončilo to nekontrolovanýma hodinama tak jsem toho radši nechal.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pool » pon črc 09, 2007 20:50

Tak dneska jsem byl donucen obrátit názor o 180°. Celou dobu co mám Polmo jsem mu hodněkrát křivdil, že mi to kvůli němu vzdechne a zachlastá se... párkrát jsem o tom psal... při častém stání a pomalém popojíždění, nebo i delší jízdou v nízkých otáčkách... Takže Polmo za nic nemůže, ani teorie s otevřeným boxem, ani že zlobí el. zap... nic není pravda. A dělá to pumpa! Ačkoliv mně to na začátku taky napadlo, při mačkání benzín proudil bez problémů a tak jsem to hned ze začátku jako možnost vyloučil. Jediný co mě zarazilo bylo, že jednou jsem zhodil box a otevřel karburátor a bylo v něm sucho, absolutní sucho ani kapka benzínu. Jenže mačkáním pumpa dávala, tak jsem to neřešil a měl jsem za to, že benzín se mezitím z komory odpařil. Dnes mě otec ujistil, že to během 15-ti minut není možný... :)
Dneska jsem hodně jezdil, vybírali jsme s otcem pro něj novej televizor, samozřejmě to kleklo při kodrcání přes zacpané město, ani mě to nepřekvapilo... Tvrdil jsem mu, že je to přechlastaný, 'naštěstí' mi nevěřil a šel vymontovat svíčky. Žil jsem v dojmu že to z horkého motoru vymontovat nejde.. :) Svíčky suchý a benzín nikde. Navíc po ručním namačkání benzínu jsme vždy nastartovali a bez problémů se rozjeli. Pak to probíhalo tím stylem, že když to vzdechalo, otec šel rychle namačkat beneli a jelo se dál. Takže problém je v té pumpě!
Všem oznamuji, že Polmo nemá chybu a pokud někdo z něj měl obavy, kvůli těm mým příhodám, tak nemusí mít strach.
Pool
 

Příspěvekod Štěpán » úte črc 10, 2007 13:29

A dálší velka výhoda je v tom, že si můžeš měnit jak hlavní tak i malý difuzory až k zblbnutí. A taky můžete měnit trysky, aníž byste museli rozebírát karb. A má větší komory.
Jedina nevýhoda, že špatně doléha škrtící klapka a že nemá ohřev volnoběhu tak, jako je to u lady.
Štěpán
 

Příspěvekod Pool » úte črc 10, 2007 14:44

Štěpán Getsko píše:A dálší velka výhoda je v tom, že si můžeš měnit jak hlavní tak i malý difuzory až k zblbnutí. A taky můžete měnit trysky, aníž byste museli rozebírát karb. A má větší komory.
Jedina nevýhoda, že špatně doléha škrtící klapka a že nemá ohřev volnoběhu tak, jako je to u lady.


No napsal bych spíš vyhřívání klapek :wink: To nedoléhání klapky jsem vyřešil silnější pružinou na pedálu plynu, podstatně to pomohlo a volnoběh už nekolísá +-200 ot/min.
Jediná nevýhoda je, že na Polmo nenasadíte Ladovskej kakáč (nebo-li filtrbox) :P Jinak je všechno výhodou.
Pool
 

Příspěvekod Tomáš » úte črc 10, 2007 18:17

Pool píše:
Štěpán Getsko píše:A dálší velka výhoda je v tom, že si můžeš měnit jak hlavní tak i malý difuzory až k zblbnutí. A taky můžete měnit trysky, aníž byste museli rozebírát karb. A má větší komory.
Jedina nevýhoda, že špatně doléha škrtící klapka a že nemá ohřev volnoběhu tak, jako je to u lady.


No napsal bych spíš vyhřívání klapek :wink: To nedoléhání klapky jsem vyřešil silnější pružinou na pedálu plynu, podstatně to pomohlo a volnoběh už nekolísá +-200 ot/min.
Jediná nevýhoda je, že na Polmo nenasadíte Ladovskej kakáč (nebo-li filtrbox) :P Jinak je všechno výhodou.


no holt to soudruzi v PLR udělali líp
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Štěpán » stř črc 11, 2007 08:22

Tomáš píše:
Pool píše:
Štěpán Getsko píše:A dálší velka výhoda je v tom, že si můžeš měnit jak hlavní tak i malý difuzory až k zblbnutí. A taky můžete měnit trysky, aníž byste museli rozebírát karb. A má větší komory.
Jedina nevýhoda, že špatně doléha škrtící klapka a že nemá ohřev volnoběhu tak, jako je to u lady.


No napsal bych spíš vyhřívání klapek :wink: To nedoléhání klapky jsem vyřešil silnější pružinou na pedálu plynu, podstatně to pomohlo a volnoběh už nekolísá +-200 ot/min.
Jediná nevýhoda je, že na Polmo nenasadíte Ladovskej kakáč (nebo-li filtrbox) :P Jinak je všechno výhodou.


no holt to soudruzi v PLR udělali líp


Oprava: Soudruzi od italskýho Fiata 125 :D
Štěpán
 

Příspěvekod Pool » stř srp 29, 2007 16:25

Minulý týden jsem se rozloučil s Polmem, umřelo a nemůžu přijít na to proč. Začalo to silným kolísaním volnoběhu a frfláním do výfuku při deceleraci. Později jsem zjistil, že při volnoběhu a zavřené klapce odkapává z difuzéru benzín, že bylo vidět jak se hromadí nad klapkou. Spotřeba? Koupil jsem 7l a na ně ujel tak 30 Km :? Zkoušel jsem seřídit hladinu, testoval jsem těsnost plováku, zkusil jsem jiný těsnící ventil... Nic nepomohlo. Těsnění je dobré. Do difuzéru se nějak záhadně dostává benzín, vzdušník volnoběhu je taky prolitej benzínem. Nevěděl by někdo čím to? Jezdím dál s normálním Weberem....
Pool
 

Příspěvekod dusin » stř srp 29, 2007 18:06

Tak přesně to mi dělal weber a bylo to jenom špatně nastavenou hladino v plovákové komoře.Čerpadlo dokázalo natlačit tolik,že při zavřených klapkách se mnohonásobně přelil karburátor a lilo to z něja vrchem do filtrboxu.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Pool » stř srp 29, 2007 19:00

No... tu hladinu jsem kontroloval a taky i plovák zkoušel pod vodou. Po otevření karburátoru nikdy nebyla komora nějak přeplněná a hladina byla vždy cirka ve stejném bodě.
Pool
 

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků