Moderátor: Moderátoři
Koko Loko píše:budeš si jej cpát do svého, máš málo problémů?
Štěpán Getsko píše:Jinak tenhle karb má pár výhod o proti laďáckýmu!!! Dají se tam prohazovat a zvětšovat difuzory. Jak hlavní, tak i ty malinký.
Štěpán Getsko píše:A hlavní trysky jsou venku na karburátoru, takže to má výhodu v tom, že aniž bys musel cokoliv rozebrat, tak je vyšroubuješ a hodíš tam buď menší, nebo větší. ( jsou stejný, jako na ladě!!! )
Pool píše:... a pokud nechceš hořet, tak pod ten šroub s tryskou dáš nějakej trychtýř a kelímek, neboť všechen benzín z komory valí ven
Trysky z Lady mi na Polmu fungovaly, ale naopak (polmo>lada) to nedoporučuji. Motor prskal, neadalo se pořádně rozjet na jedničku a měl tah jenom na sytič.
Štěpán Getsko píše:Použitelný možná?! Má to podobnou koncepci vyměňování dílu, jako nějakej sportovní WEBER, ale musíš si s tím pořádně pohrát, a hlavně pokuď je v horším stavu, tak, můžeš mít problémy s osičkou škrtící klapky. Musí to být přesně axiálně seřízeno aby se ti to nehejbalo a nebylo to pootevřený. Já jsem měl furt problémy na motoru s tím, že pokuď se ten karb pořádně neprohřál, což bylo tak asi po 15 až 20 minutach, tak jsem měl strašně nízkej volnoběh, a když se ohřál po ostřejší jízdě, tak byl volnoběh někde na 2000 rpm.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků