Zrovna máme na dílně Spitfire 1500 a motor už je venku
Ventilová vůle těchto motorů je za studena 0,25mm jak u výfukového, tak i u sacího ventilu. Já nastavuji ovšem pro výfuk 0,2 a sání 0,15 (volněji). Motor pak není tolik hlučný, nicméně chce to ventilové vůle hlídat častěji.
Pořadí zapalování 1-3-4-2 , ale pozor! Rozdělovač se točí proti směru hodinových ručiček.
Nepíšeš jaký je to ročník, výkonově ty motory v hlavě nemám. Předstih je u každého typu motoru jiný (spitfire 1500), ale bude tam něco mezi 6-8st. (Triumph Spitfire mkI dokonce 13st)
Odtrh si nevzpomenu (na svém Triumphu mám bezkontakt), ale vzpomenu si na tebe, až ten motor budu skládat
O náplních chceš vědět co přesně? Do motoru minerál 20w50 (já mám rád Divinol 20w50) - hlava nemá gufera na ventilech, převodovka i dif 75w80 (75w90) GL4, specifikace MIL 2105 - doporučuji GEAR GL-4 SUPERFLOW 75W90.
O karburátorech je toho spousta na internetu. Právě mi cestuje z Anglie sada těsnění na karby SU
Jo a pokud budeš motor přetěsňovat, udělej si řádné značky na rozvodových kolech. Žádné tam nejsou a nastavení rozvodů je v návodu popsáno pomocí šílených geometrických obrazců
P.S. Přilepené vzdouváky (či bez oleje) jsou nejčastější příčinou, proč to nechce nastartovat
. Také mě tím můj Triumph před 7mi lety potrápil