Jak nouzově "zatemovat" vlnovec

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Jak nouzově "zatemovat" vlnovec

Příspěvek od Yellow01 »

Díky. Já výfuky vařím COčkem, protože zatím ještě nemám TIG. Autogenem jsem je vařil párkrát, v dnešní době moderních svářeček už je to přežitek. Elektrikou bych na jakýkoliv díl určený na auto nikdy nesáhl, ta je dobrá tak na svaření věnce nebo kari sítí někde na stavbě. :mrgreen:
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Jak nouzově "zatemovat" vlnovec

Příspěvek od dvk »

K tomu výfuku jestli polák nebo nepolák ... před časem sem měnil komplet výfuk na Teránu, první díl byl dostupný jedině polák, druhý a třetí díl sem vzal Bosal. Co se spasování a kvality prvedení týče, všecky díly na tom byly úplně stejně (pominu, že druhý díl sem musel dovařit, protože mi podavač v obchodě špatně objednal krátký díl na třídvéř). Co se týče povrchové úpravy, všecky díly byly stejně holé, nehledě na cenu. To sem teda měl zato, že Bosal je na tom trochu lépe. Druhá věc je materiál ... není plech jak plech.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Jak nouzově "zatemovat" vlnovec

Příspěvek od Yellow01 »

Dneska už ani Bosal není žádná výhra. Měnil jsem ho kamarádovi na Felicii a po dvou letech byl durch.
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“