FIAT Punto I tankování

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod JmJ » pát lis 07, 2014 11:05

KULICAK píše:Stejný problém jsem měl na desítce,stačilo nedávat tankovací pistoli nadoraz do tankovacího hrdla. :D

jo jo, na 11 taky tak. strcit jen po zalomeni pistole.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6480
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod MartasBrno » pát lis 07, 2014 17:52

Zlatá jednička.

Dík za přínosné rady jak se zbavit problému. Atexi, jo, je to SPI, 1.2, 60ps. Projdu to, snad zítra zachytím trochu slunečního svitu aby bylo na práci vidět :-)

Nehodlám se smiřovat s tím, že nejde tankovat aspoň na půl zdvihu pistole, když ne na celý. Musí to fungovat. Felda ten problém nemá. Pochybuju, že je to konstrukčně udělané tak, že nejde tankovat naplno, musí tam být závada.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Jaykee » pát lis 07, 2014 18:20

Teď si nejsem úplně jistý, ale mám pocit, že stejný problém byl u Peugeotu Partner. Jak se zastrcila pistol na doraz, nepadla tam ani kapka. :roll:
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Jaykee
 
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod MacGyver » pát lis 07, 2014 20:27

Za 1500,- ti prodám nádrž i s Puntem :P . Měl jsem podobný problém, pomáhalo tu pistoli dát jen na krajíček, pak to jede naplno. Ostatní úpravy jsou zbytečné a nejsou předmětem nabídky.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
MacGyver
 
Příspěvky: 1540
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Raduz » pát lis 07, 2014 21:29

A je ta nadrz s puntem 4x4?
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod MacGyver » pát lis 07, 2014 21:51

Punto se dělalo 4x4? Ani nevím. Já měl normálně náhon na přední kola.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
MacGyver
 
Příspěvky: 1540
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Jaykee » pát lis 07, 2014 21:58

A bude plná Shell V-Power Racing? Potřeboval bych ho do mojí motorové koloběžky... :mrgreen:
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Jaykee
 
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Raduz » sob lis 08, 2014 10:02

Tak sem to spletl asi s Pandou :oops:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Marek » sob lis 08, 2014 11:49

Panda bývala svého času i v provedení 4x4, Punto nikoliv.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Vašátor » sob lis 08, 2014 11:51

Panda ano, jak píše Marek ;-).
Příhody z tankování mi připomněly, jak jsme jeli s odtahovkou do Belgie. Víťa, kamioňák, v noci instinktivně zastavil u stojanu pro kamiony, vrazil tam hubici a zmáčkl .... v tu ranu byl osprchovaný naftou :mrgreen: , načež jsme to museli dojit jak starou krávu :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9305
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Roman » sob lis 08, 2014 14:51

Marek píše:Panda bývala svého času i v provedení 4x4, Punto nikoliv.


Este stale je: Panda Climbing
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod tomass » pon lis 24, 2014 14:20

Maťas, taky mám Fiata. Tankuju stále u stejné pumpy, maximálně střídám jeden ze dvou stojanů. Většinou mám pistoli tak na 30-40% stisku. Když zmáčnu víc, vypíná i u úplně prázdné nádrže. Třeba za půl roku je to na 3-4 tankování OK. Myslel jsem si, že stojany prošly seřízením a pak je to zase stejné. A ještě k tomu mi občas dělá ukazatel paliva při naklonění auta, že ukazuje třeba náhle o 20% méně paliva. Pak jsem na stejném místě třeba 100 km a dál si pokračuje obvyklým tempem. Nahoru se nikdy nevrátí, až po natankování.
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod JmJ » pon lis 24, 2014 17:18

Popisovane choovani rucicky palivomeru je bezne i u jinych znacek. Pomuze vyjet na rovinu a vypnout/zapnout zapalovani. Netusim, ktery blbec to takhle udelal, ale ma to tak snad i renault. Lada 2111 to mela tak, ze posledni hodnoty prumerovala, a merila rekneme po 5 minutach, takze rucicka sama behem jizdy lezla hore. U bmw sem videl na palubni pc, ze behem tankovani naskakoval dojezd a to velmi svizne.

V italii a ve francii se parkuje jen na rovine a nabyti paliva pri zapnutem zapalovani je nepripustne :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6480
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Vašátor » pon lis 24, 2014 17:24

Za to třeba Opel Corsa B má rafičku palivoměru naprosto klidnou. Po zapnutí zapalování sice leze nahoru pomaleji, ovšem za jízdy se nijak markatně nehoupe. Ovšem pokud se houpat začne, značí to spálený stabilizátor napětí v přístrojové desce.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9305
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod JmJ » pon lis 24, 2014 17:27

Vašátor píše:Za to třeba Opel Corsa B má rafičku palivoměru naprosto klidnou. Po zapnutí zapalování sice leze nahoru pomaleji, ovšem za jízdy se nijak markatně nehoupe. Ovšem pokud se houpat začne, značí to spálený stabilizátor napětí v přístrojové desce.


Ona treba ta 2111 mela rucicku taky velice klidnou, rekl bych az moc klidnou. Ja si myslim, ze prumerovat treba poslednic 10 mereni s intervalem 30 sekund, musi byt na klidnout rucicku dostacujici az dost :-). Tedy pokud je to delano tak, ze palivomer ovlada elektronika na zaklade udaju o stavu paliva.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6480
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků