FIAT Punto I tankování

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Majo » pon lis 24, 2014 20:31

Ja som u Tempry vybral celý sersám so spätnou klapkou, čím sa zväčšil priemer z tých cca 2cm na krásne cca 4cm a môžem to tam liať hoci aj tým kýblom. Zlaté ne-Í-čkové plniace hrdlá. Blbcov, čo nevedia, že tam ide bezolovnatý benzín k tankovaniu nepúšťam a iný zmysel to nemá. Nehovoriac o tom ako pohodlne sa to teraz dopĺňa z kanystra.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod tomass » pon lis 24, 2014 21:06

JMJ, jezdím krátký trasy. Za 100km stojím na rovině s vypnutým klíčkem i 12x a ještě se ručička nikdy nevrátila nahoru do původní pozice. Aspoň u mě to navrácení po vypnutí klíčku nefunguje.
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod corsair » pát pro 12, 2014 08:06

Rovnaky problem sa mi semtam stane na skodovke, na felde, semtam aj na fabii, uz aj na almere ci mazde2. Na zigulovi zatial nikdy (preco asi?). Stlacim pistol, "zapnem automatiku" a ono to vypne... Si hovorim fajn, ze mi to zere na 300-400km len 1-2l... Tak nanovo pohybat pistolov a tank nanovo
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod tomass » pát pro 12, 2014 11:05

Před 2 dny jsem tankoval Fiata. Vyjímečně šla stisknout pistole naplno a natankovat tak celou nádrž. Myslím, že to spíš souvisí s nastavením pistole, těkavostí konkrétního benzínu (letní, zimní) a okolní teplotě vzduchu. Kdysi jsem se ptal jednoho mechanika, proč se někdy zaplavuje palivový filtr jen ze třetiny, někdy je plný a někdy do něj jen tak trošku šplouchá benzín. Bylo to u filtru umístěného na výšku. Nevěděl proč, ale pozoroval to taky u mnoha aut, že to tak je a nemá to vliv na jízdu. Dokonce jsem jednou zkoušel ten filtr dolít ručně a zapojit znovu hadice. Samozřejmě, že jak se to vyjelo, tak ve filtru zase klesla hladina. Možná měla vliv i změna tlakových poměrů v rozšířené části filtru, protože v hadici se sloupec benzínu zjevně nepřerušoval. A čerpadlem to taky nebylo, to podávalo dobře. Na benzín tankovaný do kanystru v zimě mi stařičký maluch jezdíval v letních vedrech výrazně lépe, než na letní benzín právě natankovaný u pumpy. Právě ten zimní benzín míval obvykle plný filtr a letní jen tak trošku šplouchal do filtru. Souvislost chování benzínu s teplotou a konkrétním palivem je zřejmá. Ještě jsem netrefil na někoho, kdo by to dokázal jinak vysvětlit.
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod MartasBrno » sob pro 20, 2014 19:30

Netankuju Punto často, moc nenajedu a s tímhle jsem začal pravidelně jezdit nedávno. Těch pár pokusů co jsem udělal... Je to mimo jiné konstrukční vada. Mechanik, který mi k tomu cosi říkal ví, že to mění, ale už se nedozví, jestli to pomohlo. :-D Na benzínu zima - léto to závisí! A nakonec z těch přiblblých možností je nejlepší při tankování Punta 1 zasunout pistoli do normální hloubky a rukojeť pootočit na devátou hodinu.

F.I.A.T.

S filtrem máš asi kus pravdy, všimnul jsem si, ale je mi to jedno.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod Voda » ned pro 21, 2014 07:25

Probíral jsem to s dobrým kámošem autotronikem,který jako svoje první auto provozoval první Punto, 1.1.
Předtím to provozovala jeho matka na vyloženě výhradně krátký trasy,1km do práce.

Prý je primární příčina sračky a bordel kdekoliv v nádrži,udajně ta nádrž ohledně tohohle není moc dobře navržená.

A propó,v simsonu jsem kolikrát řešil ucpaný filtr i přes plnou nádrž co tři měsíce-benzín(a sračky) tekl z nádrže dolů,zatímco u žigula to tahá pumpa z nádrže nahoru.

A kámošoj řešení:nádrž vyjezdit,odpojit to co vede "dál", a nádrž nemilosrdně proplachovat hadicí,plus savo atd.

Prej to aplikoval dvakrát a problém byl vyřešen ,do té doby,než auto šlo do šrotu
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvekod tomass » ned pro 21, 2014 23:10

Savo do nádrže ? Savo podporuje korozi. Nesmí se dostat ani na kovové části koupelnové baterie. Tohle jsem opravdu neslyšel a k tomu pánovi bych asi ztratil veškerou důvěru. Technický benzín, běžný automobilový benzín, ředidlo, petrolej a podobný recepty ano. Savo je na mě docela silný kafe. Nakonec co se zbylou vlhkostí ? Podle mě ten pán Savem ukončil fiatu životnost. Následná koroze se pak rozpustila a dostala všude v palivovém systému.....
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Předchozí

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků