Moderátor: Moderátoři
tomass píše:To s omotáním jsem už dělal. Píšu o 4 příspěvky výše. Na Ladě je výfuk celkem brnkačka. Tenhle výfuk je oříšek....
To je tím, že máš malou představivost nejsi trpělivý ... a máš elektriku a flexu snadno po ruce .dvk píše:Na druhou stranu ... nevzpomínám si, že bych někdy při výměně nějakého prorezlého dílu výfuku nepoužil při rozebírání flexu
JmJ píše:co se s tim alobalem stalo? vyfoukal se ven? kdyz by ho bylo vic, tak by mel byt vice zmacknuty a mel by vic drzet . beru to jako zoufalost...
tomass píše:Nějak si neumím představit to slepení z kroužků na záclony i když se dívám na fotku. Vidím O kroužek vně i vnitřně, tak zřejmě kroužky slepené k těm O kroužkům. To je otázka konstrukce, o to nejde. To se dá provést více způsoby. Vykrytí rozdílů: fuka 1mm + síla vnější trubky asi 1mm (tedy 2x1mm) = rozdíl průměrů asi 3 mm. Tohle ten O kroužek zvládne, to se natáhne. Taky ok.
Hlavně by mě zajímalo jak se O kroužky tváří na vysokou teplotu a jestli to nesmrdí a guma nevyhořela ? Nevím, kde je spojení 2. a 3. dílu u 2112, u klasický Lady by to asi zvládlo, tam je spoj dost vzadu nad nápravou. U Fiata by to zřejmě neprošlo, protože je spoj 2. a 3. dílu přibližně u šaltpáky (asi 40% délky výfuku od motoru) a tam je pořád ještě dost vysoká teplota.
Každopádně v místě, kde mi výfuk foukal, tak barva Corsil co odolává trvale 400 st. Celsia a krátkodobě 700 st. Celsia byla zvenku očazená a zestrupatělá a šla kartáčem bez problému dolů. A to vydrží i teplotu na katalyzátoru a na trubce u klasický Lady až do místa, kde jde výfuk z podvozku nahoru - výš to nenatírám.
Každopádně je to velmi zajímavé řešení.
tomass píše:Já ten výfuk u 2112 neznám. Spoj jsem si představoval jako na klasice, trubka do trubky. Takže na první fotce je zabandážovaná sestava s O kroužky, nebo to je větší hrdlo na jedné části výfuku ? V tom druhém případě, nezmenšuje slepenec záclonových kroužků vnitřní průměr výfuku, když je nasunutý dovnitř trubky ?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků